jannekeW Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 ja dat weet ik nu dus ook, was me er niet zo van bewust, maar nu dubbel.ik ben zo bang geweest!! en kon mn man natuurlijk niet bereiken, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 sowhat: heb jij kinderen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 nee, ja eigenlijk wel ,maar kan niet met kindjes, je hebt je verantwoordelijkheid, sorry nu ik dit typ kan ik alweer janken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 so what, een zoon van 19 das ook best vaak moeilijk denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 AvondFf teruggelezen..geen rampen vandaag.Still bored..Vanmiddag met een ex/vriend paar rommelmarkten afgeschuimd. Staat er een coctailkraampje..zeg ik 'hmm lekker, mojito'..hij dadelijk 'wil je...eeeeuhmm een cola'. Hij weet van mijn probleem met alcohol. Vond het wel schattig Tot zover mijn héél interessant leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Goedenavond allemaal.Lytse jammer dat het niet is gelukt.Nu maar weer serieus verder zou ik zeggen.Janneke, ja dat is heftig wat je dan meemaakt met zo'n kleintje.En dan het besef dat je gewoon niet dronken mag en kan zijn als moeder, want stel dat er iets gebeurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 nee was geen koortstuip, denk eerder een epilepgtische aanval, had ik vroeger ook maar ze weten t dus niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 ja nog steeds:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 quote: Originally posted by: SowhatAre we having fun yet? I am having a ball? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 ja nog steeds:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 o sorry so what, ik wil niet huilen , stop t helemaal weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 ja ann en de rest die meeleest... had net dus wel een borrel ingeschonken omdat ik dacht dat ik dat verdiende.. kreeg mn meisje een stuip, echt dat wil je niet meemaken, zo bang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Dat zijn toch een hele hoop zorgen om zo'n meiske Janneke. Logisch dat dat je raakt en dat je daar verdriet over hebt. Huil maar uit hoor, dat is gewoon een normale reactie op hetgeen wat je meegemaakt hebt. Je hoeft je nergens voor te schamen meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 ja nog twee weken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 hai bol.. so what . de tranen zijn niet meer te stoppen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 stuipen gezien, stuipen meegemaakt. SucksJe wou drinken voor het gebeurde of toen het net gebeurde..wil dit zeggen dat je nu ook overweegt te drinken omdat het gebeurd is? Gewoon een vraag..zou een logisch gevolg zijn namelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 quote: Originally posted by: SowhatLike a ball and chain De lotto winnen zou helpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Janneke ik zou graag ff bij je willen zijn, en een arm om je schouder willen leggen en desnoods mee willen janken. Jammer genoeg gaat dat niet, maar je bent niet helemaal alleen. Voor jou een grote bos En wat ben ik blij voor je dat je het nuchter mee gemaakt heb. Je zou er niet aan moeten denken als het gebeurd was als je gedronken had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 quote: Originally posted by: SowhatKan je met mij delen,je wordt ook gelukkig van weggeven Ik kan dan wel ongeveer een 5 euro missen denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Of toast met choco..is net als een koekje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 lap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 hai fleur ja wilde zo graag drinken niemand die me helpt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 dubbelsPc heeft de hik. Janneke? Kan je op het moment goed om met de ontlading? Dat zijn serieuze triggers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Vreemd dat ze haar niet ter observatie in het ziekenhuis hebben gelaten zeker na die koortsstuip. Bij mijn nichtje was dat toch zo..koorts maak je alleen bij een infectie toch? Ze hadden haar op zijn minst een nachtje mogen houden tot de antibiotica zijn werk deed.Of ligt het aan iets anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Ah zo...ik was niet meeDan hadden ze haar toch ook nog een nachtje mogen houden vind ik. Zeker als het de eerste keer is dat zoiets voorkomt. Ik moet ff weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden