Spring naar bijdragen

zondag 17 juli


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 248
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Avond

Ff teruggelezen..geen rampen vandaag.

Still bored..
Vanmiddag met een ex/vriend paar rommelmarkten afgeschuimd. Staat er een coctailkraampje..zeg ik 'hmm lekker, mojito'..hij dadelijk 'wil je...eeeeuhmm een cola'. Hij weet van mijn probleem met alcohol. Vond het wel schattig :)

Tot zover mijn héél interessant leven :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal.

Lytse jammer dat het niet is gelukt.
Nu maar weer serieus verder zou ik zeggen.

Janneke, ja dat is heftig wat je dan meemaakt met zo'n kleintje.
En dan het besef dat je gewoon niet dronken mag en kan zijn als moeder, want stel dat er iets gebeurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zijn toch een hele hoop zorgen om zo'n meiske Janneke. Logisch dat dat je raakt en dat je daar verdriet over hebt. Huil maar uit hoor, dat is gewoon een normale reactie op hetgeen wat je meegemaakt hebt. Je hoeft je nergens voor te schamen meis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Janneke ik zou graag ff bij je willen zijn, en een arm om je schouder willen leggen en desnoods mee willen janken. Jammer genoeg gaat dat niet, maar je bent niet helemaal alleen. Voor jou een grote bos :present:
En wat ben ik blij voor je dat je het nuchter mee gemaakt heb. Je zou er niet aan moeten denken als het gebeurd was als je gedronken had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vreemd dat ze haar niet ter observatie in het ziekenhuis hebben gelaten zeker na die koortsstuip. Bij mijn nichtje was dat toch zo..koorts maak je alleen bij een infectie toch? Ze hadden haar op zijn minst een nachtje mogen houden tot de antibiotica zijn werk deed.
Of ligt het aan iets anders?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...