Beertje Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 En ik was niet eens aangeschoten of dronken Alleen moe en boos de volgende dag.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 uhm;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Originally posted by: toineje kan de boom in.quote> Wie, ik of Kirky????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Originally posted by: borretjeBeertje; Ja, dat is willen drinken, niet dan?Heeft nergens anders mee uit te staan.Toine; Ik ben niet arrogant.De hele week is het hier geklaag en ach en wee..Bleeeeehhh!!quote> Borretje, dat heb je me niet horen ontkennen, toch?Enne, het geklaag ging over behoorlijk ingrijpende zaken,begreep ik. Mishandeling, inbraak, etc.Dit forum is toch bedoeld om steun te zoeken EN te vinden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Originally posted by: borretjeOf ik?quote> Wie weet :D Volgens mij durft Toine niet meer....Ohohhh, Boor, je hebt hem bang gemaakt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Lieve Borr, Ik snap je. En ik vind ook dat je gelijk hebt. Ik ben blij dat jij hier op het forum bent. En daarin ben ik vast niet de enige. :present: Voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 mee eens borr... ga mijn best doen om positieve berichten te plaatsen zou zo graag een commune willen beginnen, begrijp dat dit overal fout is gegaan, maar gewoon terug naar het gevoel van peace and love. heb het gevoel dat we allemaal vast zitten in een wereld die we niet willen laten we onze eigen wereld creeren wow, iets te veel wiet in dat vorige shaggie. meen het wel bleh toineneman is los, t' is dat ik zo verlegen ben anders had ik nu ergens in een boomhut gehangen met een boodschap hahahah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 En NU...... moet ik echt lampjes gaan kopen. Anders is de winkel dicht. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Toine Maar dan wel een commune ergens waar het warm is..... Doe ik zo mee Nu ECHT naar de winkel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 wow 2 leden nu en alleen maar muziek van the doors en gedichten voordragen bij het vuur .... en daarna:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 wow, wat zullen we het gewoon goed hebben eigen akkertje en dingen altijd groot vuur gedichten zwijmelen sex liefde totale erkenning ga nu dat stuk bos kopen vanavond staatsloterij en toto :$ kan ik toch dromen van dingen borr:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 the doors - love street youtube Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 eerlijk zijn ja..... ben zo dronken als een garnaal. weet wel dat ik dit niet wil. wat wel, de grote vraag. dit niet eenzaam ja veel bagage ja verdrietig ja maakt niet uit, begin een commune blijf een tijdje weg van dit forum, gaat niet goed en moet iets... ga jullie goed. blijf mijzelf herhalen something secret zei jim morrison adieu hoe dramatisch zie jullie binnenkort toineneman:$ ik heb jullie lief..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Originally posted by: Hannah1Hear Hear.Bor heeft het licht gezien.quote> Borretje drinkt tenminste niet...daar kunnen nog velen een voorbeeld aan nemen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 dat is zo, kirky... en voor mezelf ben ik blij dat het levenslang is... het enige verschil tussen ieder van ons is 1 glas....meer niet.... stel dat ik de rest van mijn leven zou moeten drinken dan wordt het ook zo levenskort.... en niemand heeft me ooit doen drinken onder bedreiging van een pistool....ik heb ze altijd naar binnen gegoten omdat ik wilde drinken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 aanvulling..... ik heb nergens geen drank voor nodig... en geen pammetjes ook trouwens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Originally posted by: niwiaanvulling.....ik heb nergens geen drank voor nodig...en geen pammetjes ook trouwens...quote> Hahaha, that's the spirit!On nee, no spirits here. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 nog een aanvulling dan, haddock... geen sigaretten meer ook...sinds 18 januari... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Die moeten er bij mij ook nog uit! De benauwde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 het was eigenlijk benauwd toen ik nog wel rookte, haddock... maar toch ben blij dat ik dat nu niet meer hoef... en toch is dat een overeenkomst tussen elke verslaving, denk ik... angst hebben voor het moment dat er niet meer een beroep gedaan kan worden op het middel dat zogenaamd troost biedt... de hunkering en de vrees. De niet-meer-roker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Uhmmm.............. Kom ik terug van de winkel........... Toine weg ???? Hannah boos ???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Goedemiddag....kan nog net, toch?? Heb niets gelezen nog. Heb een drukke dag gehad en even geslapen 2e helft middag. Vanavond ga ik teruglezen. Nu aan het koken. Witlof, en straks in de oven. Kaarsjes zijn aan, kerstboom is ook bijna klaar. Lichtjes doen het nog gelukkig. Met alle macht probeer ik me uit een depressie te trekken. Gewoon mijn ding doen, wat ik altijd doe. Vanmorgen was ik al vroeg bij een groothandel. Bij de kassa ging het even niet goed, ik ging bijna onderuit. Een lieve dame heeft me even geholpen. Lief, en ze heeft me geholpen met mijn kar weer vol te laden. Er bestaan nog lieve mensen! Tsja, ik had ook gewoon moeten eten!! Tot straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Originally posted by: Hannah1Ja Bor dat was al overduidelijk van het begin af aan.Fijn om een maatje te hebben!quote> Die had ik gemist hoor Hannah.Maar dat geeft nie he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Originally posted by: niwiaanvulling.....ik heb nergens geen drank voor nodig...en geen pammetjes ook trouwens...quote> Niwi, Niwi, Niwi toch.Tiende stapje niet vergeten vanavond he.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Die ik nu vervolgens ook mag gaan doen vanavond;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden