Diesel Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Hou je haaks AR en zorg goed voor haar he. Fijn dat jullie samen zo bezig zijn geweest, take care Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Dan hoop ik voor jou een rustige nacht met veel fijne dromen Albert. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Dan verlaat ik ook het pand, truste Diesel en Beertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 AR, good for you, en Will. Jullie komen er samen wel! Spud en Diesel, sterkte samen Ik ga nu echt te bed.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Spud jij ook heerlijke nachtrust en droom goei, tot snel wel weer. o ja geen hamertje tik gevonden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Beertje jullie ook heerlijk weekend he geniet ervan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 VMeisje gefeliciteerd en fijne dag, veel huizen zijn versierd, dus zal ook wel voor jou zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Zoals ze zeggen, moge de beste winnen en ziehier vanavond was dat zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 He, ouw Diesel, heb jij de brandstofpomp nog niet gestopt? Ouwe zelfontbrander. Nou, ik stop 'm wel, sluit de brandstoftoevoer af. Doeoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 ha oldtimer jij ook een goeie nachtrust en een goed weekend, wie weet tot snel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Ik ben blij dat ik niet de behoefte heb iemand uit te lachen. Pijnlijk om te lezen, al is het bij wijze van spreken. Ik denk dat wij hier allemaal zo onze rugzak gevuld met bagage hebben. Bij de één is die rugzak wat voller qua bagage dan bij de ander. De één praat of schrijft makkelijker dan de ander. Maar om nu te zeggen dat de één een voorbeeld moet nemen aan de ander qua situatie? Nou nee, daar kan ik op zich niet zoveel mee. Waar ik wel iets mee kan is dat iemand zijn gevoel en ervaring deelt. Niets meer en niets minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden