Lenie Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 ja eigenlijk vanavond ja...maar ja je doet het liever in het weekend he? vanavond gaat ik weer onder m'n plate hoor..hihihi, ik heb steenkouwe voeten. nu eerst maar eens aan m'n Tortilla beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 doe je goed Albertina... soms moet je jezelf kietelen he?...een ander doet het niet haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Kerstkrans?? Dat gaat toch niet??? De Sint moet vannacht nog komen. Gaat ie niet leeeeeeeeeuuuuk vinden Wij doen er eigenlijk niet aan..had wel een chocolade pietje kunnen kopen en wat manderijntjes voor dochterlief maar....oeps...vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Fleur, ik sla de sint maar over voor het overige. Al veel te veel chocolade pepernoten gegeten dus nu is het afgelopen. Op naar de kerstkransjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Niet komen janken als gij vannacht in de zak van de piet eindigt zenne Tina. Of misschien wilde gij dat wel gewoon?? :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Weer eens iets anders, ik kan wel wat variatie gebruiken. :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Habba habba :D Hey Will, als je wil mag je langskomen zenne. Chirurg zei dat het nog heel lang ging duren voor ik er wat deftig ging uitzien dus maakt eigenlijk al niet meer uit hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Jaaaa bloemen! Die ga ik nu direct kopen. Dat is altijd een goed recept. ThnxTina voor het idee Fleur wat zei de dokter?? Ik lees je straks graag Ben ff bloemen kopen voor een heel lief mens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Hij zei dat alles okidoki was. Heb een andere pijnstiller gekregen voor vannacht. En moet nog twee weken vloeibaar eten (wist ik natuurlijk wel). Moest het rustig aan doen. Hij zei dat de operatie heel goed was gegaan maar dat ik redelijk wat bloed was verloren en zoiets duurt ff voor je lichaam het terug aanmaakt. Heb ik ook wel gemerkt toen ik op de fiets naar ginder ging. Duurt nog een maand ofzo voor de grootste zwelling weg zou zijn. Verder veeeeeeeeeeeeeeeeeel bekijks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Ik ga ff aan het eten van dochter beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Originally posted by: fleurtje.Verder veeeeeeeeeeeeeeeeeel bekijks quote> hahahaha, daar gaat het om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Maar Fleur, jij bent de moeite van het bekijken toch ook zeker waard:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 kruimig aardappeltje bloemkool kaassausje gehaktballetje mosterd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 en dat dan gepureerd met wat bouillon je Toine uit solidairiteit met Bellefleur:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 klinkt goed Toineman. Hier hutspot of zoals de Belgen zeggen; Hutsepot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Nou, om het dan compleet te maken, hier zuukool met ananas, spekjes en cranberries. Die heb ik in een luie bui kant en klaar gekocht, lekker luxe en makkelijk. Zelf maak ik aardappelpuree en ik heb een hele ongezonde rookworst erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 hutsepot ook lekker, vind eigenlijk bijna alles lekker. moet ook echt weer gaan trainen......... het begint weer te lijken op een beginnende zwangerschap ;)hi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 ohhhh rookworst... met dan zo een knapperig velletje dat bij een hap, het vet langs je mond loopt oohhhhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Hey Will, als je wil mag je langskomen zennequote> Ahaaaa, dan ga ik dat eerstdaags doen, maar later op de week. Geen tijd de eerste dagen. Dubbele shifts in de haven en pc's houden me van het straat (en van de drank ). Maar ik sms je eerst Fleurie, en eender hoe je er uitziet, je bent en blijft een schatje hoor Vandaag hele sombere dag hier en ik zit ook niet zo goed in mijn vel. Deze keer niet van de drank, mar gewoon, tja.....ik weet het niet zo goed eigenlijk. Vanavond een avondje gepland voor me myself and i @ home. Gaat me ook eens goed doen hopelijk. Een echte téte a téte met mijn kat, die de laatste dagen weer heel erg weinig eet naar mijn goesting. Ik zal ze nog eens innig bij me nemen se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Toine, jij wil zo graag iets doen, tenminste dat begrijp ik uit je postings. Waarom ga je niet als vrijwilliger ergens koken? Dan heb je én iets te doen én je doet iets wat je leuk vindt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 heb wel eens een brief gestuurd aan een aantal verzorgingshuizen hier, maar nooit reaktie op gehad. zal het nog eens een keer proberen! bedankt. ga je eten? fijne avond iedereen ga sinterklaasliedjes zingen bij de openhaard:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 waar werk je dan bor! bedoel ook meer de plaats enzo alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Toine hier is er een inloophuis waar mensen voor €3,= mee kunnen eten, er worden altijd vrijwilligers gevraagd om mee te helepn. zoiets zal bij jou in de buurt ongetwijfeld ook zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Hier worden er ook wekelijks vrijwilligers gevraagd om te koken in buurtcentra. Elke week staat het wel in het wekelijkse suffertje. Werk genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 spekjes, uitgebakken, prei, knoflok, 1 gegrilde aubergine en paprika, half blikje kikkererwten en lepel ras El hanoutkruiden (Marokko), heerlijk eenwokpansgerecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden