Jaap Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Het doet me goed te lezen dat er mensen zijn die geen crocks willen dragen. Als ik later in het bejaardenhuis lig word ik graag gewassen door een vrien- delijke dame op pumps. Of, tegen die tijd zijn we zo geƫmancipeerd dat ook heren op pumps kunnen werken. Dat is ook prima natuurlijk. Daar sluit ik de dag mee af. Lieve mensen welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Nou Jaap dan hou ik het toch maar bij aardige dame hoor, Sha kan ik jou dan vast inhuren ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Jaap, ik ga aan de pumps!! oude mannetjes kan ik al wassen en onderstoppen doe ik ook nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 truste Jaap:lips: ik heb maat 42 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Draak, ga jij op een kamer naast die van Jaap doe ik jou 's avonds wel een flex om voor je te bed gaat op pumps!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 whats a flex??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 als Jaap in het bejaardenhuis zit lig ik al in mn kist met mn zondagse Crocs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gretsch99 Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Gaat wel, giga onrust gaat maar niet weg, mss door de eerste droge week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Een Flex dat is een mega grote luier voor mannen die hang je voor de buik en zet je met een tailleband aan de achterkant vast met klittenband dan trek je de flex tussen de benen door naar achteren over de billen en effe goed omhoog sjorren en de achterkant zet je ook weer met klittenband vast op de tailleband Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Gretsch, eerste droge week mag je trots op zijn die onrust in je hoofd wordt op den duur wel minder je bent nog steeds aan het afkicken van je 'vriend' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 komt goed hoor Gretsch je lichaam is aan het resetten en je geest is ook in de war normaal ben je druk met drank nu misschien aan het "droogdrinken" (er veel aan denken? nog) veel drinken, sauna, yoga, meditatie, sporten, jezelf belonen en afleiding zoeken oh ja en hier schrijven:D en op tijd naar bed ga ik nu doen dus slaap lekker mensen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Gretsch, het komt goed en word steeds beter hou vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 truste Jane:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Slaap lekker Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Gretsch, 1 week :light::present::sun::light::present::sun::light::present::sun::light::present::sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Doe ik er ook nog even een slinger bovenop voor Gretsch :light::light::light::light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Nou als jij me dat aan wilt trekken kan jij ook wel crocks aan hoor, Nou das nog eens lekker oud worden, pff dat je me een stokje toewenst .....maar dit.....:huh: en nee Sha das geen slinger helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Oh Draakje ook even een slinger om hem op te vrolijken: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 :present:nou eigenlijk ik ook van jou hoor:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 nou tegen zoveel liefde kan ik niet op hoor het lijkt wel een doktersroman ik ga maar naar bed (zonder flex) truste allemaal:lips: tot morgen met een nieuw dagpact;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Haha AR, slaap lekker zonder flex om :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Hannah:heart: ik kan me heel goed voorstellen dat het soms verkeerd schiet hoor truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Kan dan zo'n flex ook nog vast aan een muur met een flexriem ofzo? Dat als je hem toch om hebt en je wilt naar de plee dat je het net niet red om de plee te halen en terug je bedje op geflexed wordt ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Ik wou je niet naar bed sturen hoor AR, maar als je dan toch gaat en slaap lekker en vergeet dit verhaal maar, dus droom goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden