Mai Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Ja ja.. Maar nee Soothe Ik bedoel, hoe heet die man Die die gedichten schreef Wat melancholisch.. Kan er niet op komen Een Engelsman RAWIE!!!!! DIE bedoel ik! Jean Pierre (als ik me niet vergis) Yehaaaa!!! En rule nr 6 was van die zelf ingenomen mangementgoeroe waar ik me de naam niet eens van wil herinneren Covey.. Damn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Laiverd, t menekke komt uit Scheveningen, die engelsman... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Oh Lijkt me niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Maar wat dondert ut. Hij schrijft mooi. En spuugt er niet in... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 k heb gegoogeld JP Rawie. Die schrijft elke zaterdag in dagblad, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Heuh Bam! Famke! Moai sa! Oan't gauw! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Ha, hij schreef ook; De beste kans is steevast de gemiste... Hihi. Ga nog mr ff douchen en dan naar mn matje en mandje. Alles hier al in diepe rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Rondeel Je hebt ze, en je bent ze kwijt voordat je weet wat je gebeurt. En of je verzen schrijft en treurt en nachtelijke tranen schreit, of ze bedelft onder verwijt en toornig hun portret verscheurt: je hebt ze, en je bent ze kwijt voordat je weet wat je gebeurt. Soms dat je er nog éen verleidt als je wat met je droefheid leurt; -je hebt het hoe dan ook verbeurd en vecht in een verloren strijd: je hebt ze, en je bent ze kwijt. J.P.R. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Der giet it net om Ik kin em ek wol opsiekje Ik wol graach dat Sooth dat seit Marja, just is al te vlo-kiste Jout niks It wie moai Enneh.. De miste kâns wie de allerbeste Soest tinke... Lekker sliepe famke Allegearre! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Tnx. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Zoho, dat was 'n enerverend avondje. Jammer, maar helaas. Bint ga ik opzoeken. Heerlijk boek. Doeoeg, pitze lijsters, en idd., nieuwen: laat je niet wegjagen/ontmoedigen, zo gaat het lang niet altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Nou was bezig ff bijlezen, nou dit was alweer een heel boek zo deze dag om door te komen zeg, nou slaapse allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Originally posted by: BamBamEn ik herken de smoezen van een alcoholist van mijlenver.Ik kan me een discussie tussen mezelf, jou, Borretje en Niwi herinneren. Ik ging toen alle kanten uit. Jullie zaten als bloedzuigers op mijn huid en er was weinig ruimte voor mijn aandeel en mijn kijk op. Ik beweerde dat de oplossing (was toen redelijk onrustig) bij mij niet lag in het aanvaarden dat ik niet meer kan drinken aangezien ik weet dat ik dat wel gecontroleerd kan. Jullie drieën deden me af als een ware alcie in ontkenning. Je zei me letterlijk 'ok dan heb jij geen probleem toch?'. 'Wat doe je hier dan?'. Vind en vond ik heel kortzichtig en redelijk eigenwijs.Dit om te zeggen dat los van het feit dat ik vind dat je je kennis van tijd tot tijd te hoog inschat, heb ik je wel graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden