toine Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 hoe bevalt het, ja, je slikt zo een ding en dan kan je niet drinken heel simpel eigenlijk. in het verleden wel eens gedronken toen dat geval nog in mijn systeem zat geloof toineneman dat wil je echie niet wwooowwww. dus ja neem elke dag een kwart en that is it.... hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 goedemorgen soothe lekker uitgeslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Woman, goed man! Wat een lef jijB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Ben geen ochtendmens Toine. Beetje brak. Nu trouw innemen Toine! Iedere ochtend bij het tandenpoetsen. Leg ze daar neer, op een vaste plaats. Succes kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Ik ga wat zinnigs doen. Oei, dat mag ik niet zeggen. Iets ander zinnigs. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Woman, wat sierlijk hoor! mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Toineman, dank je. Dus je neemt een kwart voor het geval dat? nog niet overtuigd dus? Doe je best maar, hier ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Nou heel leuk Woman, hoe gaat het eigenlijk, want er zouden toch van je vorige opnames in een videoclip gebruikt gaan worden ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Gisteren in het groot dictee der Nederlandse taal. Vlaanderen en Nederland een gedeelde eerste plaats. Krijgen we daar tenminste geen 'oorlog' over. Mooi vulpen hadden ze gewonnen zeg. Echt goud pennetje erin. Prachtig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 hoi hoi ik meld me weer even en wil mee delen dat ik nu een half jaar droog sta ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 hoe bedoel je.... nog niet overtuigd? weet als ik het niet neem ik in een rollercoaster blijf zitten wel niet wel niet enz.. dit geeft rust. ook niet alles. maar begin is er Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 klasse marc... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Soothe, heb je niet meegedaan? Ik wel 14 fouten valt dus nog wel mee. Doe ieder jaar mee vindt het hartstikke leuk. Woman:Woooooooooooooooooooooooh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Mooi werk MarQ. Ga zo voort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Ik had het foutloos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Grapje hoor. Volgend jaar ga ik meeschrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Marc dat is wel een slingertje waard :light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 14 is zeker niet slecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Soothe daar hou ik je aan!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Wel met het witte boekje hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Soothe, vond de tekst van A.G. trouwens wel heel leuk. Mooie pen hè? Zo een wil ik er ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Groene boekje heb ik niet eens maar ik lees heel veel ik denk dat dat wel scheelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 :m:musicnote::)usic; Gefeliciteerd MarQ Geweldig een half jaar, wordt het makkelijker voor je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Goeie tekst A.G. De teksten worden wel beter. Vroeger echt een aaneenschakeling van instinkers. Komrij moest ik erg om lachen vroeger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Aicha en de anderen, ik ga tot actie over. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden