BamBam Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Originally posted by: marjoMaar eens zienMijn ouders weten het ookKomt goed!Watch, Bam!quote> Doe ik lieverd.BB is watching and praying.Take care. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Lieve Frummers, ik kom net terug van een verjaardagsfeestje, zie ik mensen roken en halve liters wegtikken, denk ik enkel ''wat triest eigenlijk....." en zo was ik ook, vanavond was ik erg blij dat ik niet hoefde te roken en drinken en nu snel naar bed, morgen weer werken! Slaap lekker, zal morgen bijlezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Ik ga ook slapen. Morgen weer vroeg op. Plicht roept. Weltrusten voor diegene die er nog zijn. Tot morgen en slaap "droog" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 goeie nachtrust allemaal en droom lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Originally posted by: JootjeTot morgen en slaap "droog"quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Prachtig dit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Ha Will alles goei maat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Hoi Will. Link werkt niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Ja zenne draakje, goe bezig hier en de meest bizarre job juist gehad in 23j tijd. Dat houdt het wat spannend hé ? Bij jou ook alles okay ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 hey herr Soothe, nu wel. Zat fautje in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Welterusten Will en Soothe, en natuurlijk anderen die ik over het hoofd gezien heb. Ik meld me weer droog af. Veel liefs, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Welterusten Lytze:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Slaap ze lieve Lytse, geniet van de nachtrust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Yep Will, zo is't maar net. over de liefde dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Zoveel te geven, zoveel te krijgen, you know Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Ga ook te bedde. Nighty night allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Ga goed Soothe, rest well Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Ja Will, I know. I know what love is all about. Althans, ik hoop dat ik het goed zie. Trust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 goede nachtrust Lytse en morgen weer positief op:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Ik ga ook even rusten, want een nieuwe stoet schepen komt er aan. Hey, weer een droge dag in de sjakosh. Another one bites the dust Nighty Night Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Werkse nog Will, hoop dat je snel ook weer je nest in kan, grthnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden