rapilos Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Zie, dat Wing jarig is vandaag. Kan wel zeggen gefeliciteerd, maar volgens mij zit hij al jaren niet meer op het forum, of vergis ik me? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Ga ook maar eens koken, honger verkomen he, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 ben er weer... dikke ogen...zwaar even niet goed in m'n vel, maar doe alsof ik het wel ben voor de buitenwereld. komt goed. Die alimentatie zit me dwars denk...kan niet anders verzinnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Originally posted by: willMyLady Me okee, must of it anyway. 'k Mis mijn Ollands toerke, denk er nog dikwijls an.Tja Rapi, big brother's watching hé, but frankly, i don't care anymore Joe ?? Rus an ??quote> hihihi, je weet hoe leuk/ mooi het hier is.geef maar een gil hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Leen jij had gisteren toch ook een fikse huilbui of was dat iemand anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 ja was ik... sorry mensen...mijn naam staat erbij ( krijg het niet veranderd)...doet me even niets nu..maar bij deze.. http://i20.photobucket.com/alb...Lenka6december2011.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Kom hier maar even uithuilen hoor Lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Hei rapilos, Was efkes weg, sorry... Nieuwe kitten is héél braaf!! Voorlopig nog geen problemen.. Behalve niet te goed eten, al naar dierenarts geweest ermee en krachtvoer gekregen!! Het is een piepklein katertje, zwart en bruin gevlekt met witte nek en witte pootjes! Héél mooi!! Nu naar verjaardagfeest van mijn zus en schoonbroer, allebei 40!! Ben net klaar met een mooie power-point met foto's van vroeger tot nu, grappig, hoor!! Nog aan allen een leuke avond gewenst, ik ben ermee weg, moet er om 18u zijn!! Liefs van knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 @ Rap dat heb ik gisteravond werkelijk de hele avond gedaan hoor... tuurlijk kan zo weer beginnen, maar ik kan en mag er niet in blijven hangen... dus nee... smile...schouders recht...en gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Ja Lenie je wordt weer met een hele hoop pijnlijke dingen geconfronteerd en dat brengt altijd een hele hoop verdriet naar boven. Maar inderdaad meis laat het allemaal maar lopen en druk niets weg. Je mag je pijn voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Zo. Huis staat hier alweer vol met drank voor de feestdagen Maar ik HOEF er niet van En zo ist Doet me nix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Je klinkt krachtig Lenie, Sterkte meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 doe ik ook niet hoor Bol...( ja even) heb me schandalig vol gegeten gisteren aan de Spatzle met Goulash. en toen naar bed gegaan...heb 11 uur geslapen. 't was even nodig denk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Huilen doe ik allang niet meer Want alles went Het is goed zoals het is Mooi en lelijk Eén pot nat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 dank je Rap..komt goed hoor...zijn moment opnames Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 nou ik wel hoor Marjo... van de week nog uitgescholden door mijn zoon... ik was een prostituee met een dodelijke ziekte. weet je....dat zijn geen leuke dingen. en nu stop ik en ga eten want ik begin weer...tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Heb vanmiddag 7 flessen wijn plus een krat bier gehaald, Vier tweede kerstdag bij latex in huis . Zijn huis is n.l. veel groter dan de mijne, en ik verwacht ong 25 familieleden. Het staat daar veilig gestald. Verwonderde me erover hoe duur al die drank eigenlijk is Blij, dat ik niet drink, was ik nog duurder uitgeweest,plus blijf er helder bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Mag ook wel hoor Lenie Hoort er ook bij Tot je het zat bent... Dúúr he Rapilos!!! Poeh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Nu ga ik klaverjassen! Nice night allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Ja Mar, Toen ik nog dronk had ik dat niet eens zo in de gaten. Koop er nu maar een bloemetje voor, kan ik ook genieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Zo de trap staat. Hij is van ijzer en was in stukjes geleverd. Toen alles in elkaar zat hoefde doe alleen nog opgezet te worden, maar toen was ie niet meer te tillen. Nou ja met z'n tweeën dan. Met zes man/vrouw was het te doen Wat een heerlijk weer, en nu weer regen. Perfect. En nu douchen, eten. En straks nog weer een verjaardag, maar moet nog even kijken of ik daar zin in heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Nice night Marjo. Zorg dat je wint he!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Hangt er wel van af welke merken je koopt voor 2 euro kan je een liter wijn kopen en voor 4 40 een krat bier. ik vind dat nogal goedkoop. Maar voor de kerst is dat niet geschikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Lieve mensen, ga even bankhangen. Fijne avond allemaal, Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Ha,ha Jaap, Vrees dat dat wel een beetje azijnachtig smaakt. Hoe dan ook, nu echt weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden