knuffie Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Hei allemaal; Ik spring kort efkes ertussen om te melden dat ik sedert maandagavond een nieuwe kitten heb!! Het verdriet om foxy is nog niet weg maar ik kan nu mijn knuffel-gedrag weer kwijt bij m'n nieuwe kitten en dat doet me goed!! Liefs van knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Nog wat leuks gekocht snoep? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 rapi brood,,,knalerwten en een spijkerbroek voor de jongste...hahahah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 gaby ik ben jaloers op jou maar heb met me eigen af gesproken dat ik op zaterdagavond niet meer op me bed mag gaan liggen want dat is voor de rest ook niet leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Wou ik wat zeggen Weet ik niet meer wat... Maakt ook niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Ja hoor jane, Ik vermaak me prima. Mail bijna elke dag met LATex. Vanavond verjaardag van zusje, wordt opgehaald door zwager Jaaaa, wordt goed voor me gezorgd hoor. Will, Durf het toch niet aan te klikken. Comp. van mij doet af en toe zo raar. Wij hebben ons huis ook eens op die manier naar voren gehaald. LATex stond buiten duidelijk herkenbaar in de voortuin. Ook onze auto was toen goed te zien. Vond het toch een klein beetje inbreuk op je privecie. Stel dat je wat te verbergen hebt. Ben je echt nergens meer veilig:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Tsja Snoep, dat zijn dan weer de voordelen van het alleen wonen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Ojah! Grappig van Basma, Will Hope joe are okee Sir Groetjes van hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Tjee Snoep, Dus geen kerstal,kerstboom,kerstster,kersttafellaken?? Nou ja, als het maar gezellig was. Toch goed dat je gegaan bent he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Nou deze kat is niet voor de poes hoor Rapi mooi beest; zou een zusje van mijn kater kunnen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Snoep: typisch kerstaankopen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Heeft je kitten al in de gordijnen gezeten knuffie? Wat voor kleur heeft hij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Hoe bedoel je Jane? Misschien verwar je me met knuffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 de knalerwten waren het belangrijkste ben de liefste moeder van de wereld nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Nee hoor, ik bedoelde dat ik de kat van Will wel ff bekeken heb. Die heeft niks te verbergen dus en mocht via google ff geshowed worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 MyLady Me okee, must of it anyway. 'k Mis mijn Ollands toerke, denk er nog dikwijls an. Tja Rapi, big brother's watching hé, but frankly, i don't care anymore Joe ?? Rus an ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Ben er mee weg joekels. The last ship Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Ja dat was leuk!!!! Te kort... Ik hou me rustig Pik alles mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Het doet me wat LadyJane. Goed gevoel, nu echt weg xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Prachtige kat Rekel. Hier eten we dadelijk zuurkool met uitgebakken spekkies, en een ribcotelet met heeeeel veel jus, Jammie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Werkze! Voorzichtig in de haven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Njammie Bol! Nu verder met de top 1000... Meat Loaf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Heb net gegeten. Andijvi a la creme,aardappels en vissticks Had er eigenlijk liever een bal gehakt bij, maar ja, even niet voorradig. Heb zo vroeg gegeten omdat er dan vanavond nog een gaatje over is voor de taart:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Ik heb 3 gaatjes Rapi. allemaal voor taart en gebak, dus als je niet meer op kunt dat stop ik het wel in mijn gaatjes hoor. Kan ik de hele avond lekker van smikkelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Ik zal je in gedachten houden Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden