Mai Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 Tsja.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 De schijn der heiligen Das geen mop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 Get a grip on yourselve Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 avond allemaal, heb nix gelezen de laatste dagen , ff te druk met het huis en de dieren en de komende winter zodat we die kunnen trotseren. Hoop alles goed hier met ieder1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 Heel gezellig diesel Slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 nou klinkt weer als zijnde een heavy dag dus hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 Nou Fleur als jij maar grip binnenkort krijg met je tanden hoor Klinkt dus als , dat ik maar niet ga teruglezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 Hier lekker de hele middag met de houtgestookte range cooker geprutst. Yorkshire pudding goed gelukt, veggies en roast, ossestaartsoep en na 't eten de appeltaart erin. Zit nu helemaal klem. Pitze, lijsters, maak er wat van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 Nou dan zijn wij nit de enigste hier die goed vol zitten Hadd, ouwe Snoeperd Ik hier vanmiddag eerst maar wat hout erdoorheen gestookt, lekker warm in de keuken dan om te gaan koken. Ben nu bezig om te kijken of de kachel ook op houtpallets brand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 Ik wil ook een houtkachel En een geruite plaid Hond aan de voeten.. Mag niet Van de huisbaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 Tjah dan bof ik weer alleen is onze kachel eigenlijk een kolenkacheltje, maar doet het goed genoeg zo. En heb geen plait maar mexicaanse poncho en 6 stuks Rapalje om me heen En geen buren of andere lui die klagen of die denken dat te mogen, dus wat dat betreft bof ik dan weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 Volgens mij ben jij een bofkont Diesel Maar goed//Ik heb ook nix te klagen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 Tjah onze kippen wilen nie op stok, zijn vast , voor als het legtijd wordt, het leghok aan het voorverwarmen, als de jongste tenminste een hen is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 Arrogante Barney toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 Yah Marjo, wat dat betref bof ik idd , tenminste zo lijkt het vaak wel . Ach en Kirky ik heb ook al het darten gemist, dus Barney echt om z'n oren gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 zeker niet als ik hoor hoe druk je de laatste tijd bent Kirky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 nieuwjaarsdag toch gen route Kirky, ja brievenbussen weer oprntrekken ofzo, maar lekker ff vakantie joh, hoop dan dat het financieel wat ruimte is voor jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 Yah dan wordt het helemaal een uurloon van nix zeg, wel toch dan weekend toeslag hoop ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 Maar ook nix extra's voor de kerst vanuit WSNP ? een bekende van me kreeg dat wel dacht ik, al is dat wel al jaren terug. Omdat ze ook een kind had geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 Ik had al afgesloten Maar sluit weer aan Slapen lukte nog niet Dat hindert verder nx Trust Kirk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 Ach das absoluut zo Kirk, maar hoop dat jullie wel iets leuks ook kunnen. Want met kerst smaakt tandvlees zeker nie. Maar leuk werk is het belangrijkst, zeker als het voor je gevoel ook nog nuttig is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 Ach Marjo dan ben je de enigste niet Sinds ik gestopt ben met drinken zit ik helemaal weer op patroon van avondmens als het op slapen aankomt. Maar opstaan nogsteeds heel vroeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 ik ga het proberen truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 Truste Jane , rust goed en miss tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 Ja dat is zo Diesel Ik had dat ook Maar ook wel andersom Slapen als een os Ontspannen, leegmaken en buikadem Trust jane! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden