Spring naar bijdragen

zondag 18 dec


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 154
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen Frummers!

Igor dank voor je bakje koffie, lekker!

Wat een rust op deze rustdag.

Vandaag doe ik het echt rustig aan.

Dat heb ik gewoon verdiend!

Ga ik lekker een soepje maken en luisteren naar mooie kerstmuziek.

Komende week ga ik wat inkopen doen voor als mijn dochter komt eten.

Ik heb al een lijstje gemaakt.

Ik ben echt zo'n lijstjesmens.

Alles uitschrijven wat ik, en wanneer ik, dit en dat moet doen.

Ik kom straks nog om een hoekje piepen.

Nu mijn katjes eten geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Madelief.

Hier nog zo'n lijstjesmens hoor.

Ook van dingen die ik op een dag moet doen een lijstje , genummerd op volgorde en met de tijden erbij...

Daarnaast een lijstje van dingen die ik de komende dagen nog voor de kerst wil doen...

een lijstje met boodschappen die direkt kunnen en een lijstje met boodschappen die op het allerlaatst moeten, hihihi,

Ik hang aan elkaar van lijstjes....

Maar het geeft mij wel rust in mijn kop .... das dan wel weer waar :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou... ik zag net dat het tuincentrum hier open is straks... en een grote welbekende kledingzaak ook...

Denk dat ik er even naar toe ga.. zodra ze open zijn, dan is het nog stil, ligt het halve noorden blijkbaar nog op één oor.

Wil even kijken bij het tuincentrum voor een paar echt kleine dingetjes nog en de sfeer opsnuiven. En wil ook kijken of er nog een leuk bloesje of zo voor de kerstdagen te scoren is.

Heb niet echt iets nodig, ik val lekker af en pas dus weer van allerlei waar ik de afgelopen tijd niet in paste en wat achter in de kast hangt... maar merk dat ik eigenlijk geen kerst/winterkleding heb in mijn huidige maat, hihi, wat vervelend he? ;)

En verder.... lekker rustig aan, komen weer hele drukke dagen hierna.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog steeds droog hier Bol, ik wil perse december droog doorbrengen, merk dat het nu toch wel iets moeilijker gaat worden, lag gister heel vroeg op bed, dan vannacht weer wakker :( maar goed, straks werken en vanmiddag afspraak met goede vriend, gaan we weer lekker uit eten en naar de kerk, dus das wel fijn,

leer nu beetje bij beetje hoe nuchter met de dingen om te gaan, en dus ook nuchter met de makken van anderen, pffff.... is weleens moeilijk....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, staat toch ook in hun cao dat je ze moet verwennen Igor??? ;)

En ook goedemorgen Rosa en Gaby..

Gaby, gaat hartstikke goed zo ... en inderdaad december is niet de makkelijkste maand, maar volhouden hoor... de voordelen van het droog blijven wegen zwaarder dan de nadelen volgens mij... :rose

Luitjes, ik ga er vandoor...

Maak er een :rose:ige dag van :D

Laterrrrr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Gabs we moeten een beetje eelt op onze ziel krijgen en ik denk dat dat voor mensen die erg gevoelig zijn heel moeilijk is. Bij mij was dat ook een van de reden waarom ik dronk.

Tja en of we er mee kunnen leren om gaan zal de tijd uitwijzen. Wat ik wel merk is dat ik niet alles naar mezelf meer toe trek maar af en toe ook kan denken, Ja joh das jouw probleem. Ik voel me dus niet altijd meer schuldig als een ander zich b.v. niet prettig voelt naar mij toe.

En das wel heel erg fijn.

Ja en verder, als iemand zich niet prettig voelt, niet altijd denken, kan ik niet kijken of ik het op kan lossen voor die ander. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn of haar leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Bolletje het lukt me niet zo. Zo"n beetje om de dag. Is nog lang niet goed dus.

Lief dat je het vraagt.

We gaan donderdag op vakantie en ik hoop dan dat het me dan lukt.

Het "sociale" drinken kan ik heel goed laten, daar heb ik geen moeite mee.

Het stiekeme drinken zal daar erg moeilijk gaan, we logeren namelijk een gedeelte van onze vakantie bij familie van familie, en de laatste week zitten we met z"n allen in een hotel.

Dus dat moet goed gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...