Beertje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Lieve Jootje, Je bent niet hopeloos, anders was je hier niet.... Toch? Dan zat je nu alleen die fles te legen en niet hier je hart...... Ik weet niet hoeveel maatjes je (al) hebt maar hier is er eentje Sturen we elkaar regelmatig een PB Elke dag als het nodig is Of wat anders, wat dan ook wat jou kan helpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Originally posted by: BeertjeLieve Jootje,Je bent niet hopeloos, anders was je hier niet....Toch?Dan zat je nu alleen die fles te legen en niet hier je hart......Ik weet niet hoeveel maatjes je (al) hebtmaar hier is er eentje Sturen we elkaar regelmatig een PBElke dag als het nodig isOf wat anders, wat dan ook wat jou kan helpenquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 heel lief dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Originally posted by: Jootjeheel lief dank je welquote> Dat is geen echt antwoord Stuur anders een PB Jootje, of ik jou morgen, als ik er geen gekregen heb.Oke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 welterusten Jopie en bedankt voor de wijze woorden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Hmm, er zijn er 8 ingelogd. Hey mensen, tv, ergens anders, of wilden jullie niet "inbreken" op ons gesprek...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Hoi mensen, Ik lees dit. *Elke nare gewoonte is af te leren.* Klopt! Helemaal mee eens. Voortdurend brengen we veranderingen in gewoonten aan. Steeds opnieuw maken we ons nieuwe gewoonten eigen. Steeds op nieuw probeeren we een beter mens te worden en hinderlijk gedrag af te leggen. Maar, en daar zit te kneep. Was het maar een gewoonte! We hebben een verslaving, en deze houdt er een andere logica op na. Dan is niet zo eenvoudig, het tij te keren. Een rebels en zéér hardnekkig oponent. Maar het kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Trusten Jopie en dankjewel Altijd onze rots..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Originally posted by: SootheHoi mensen,Ik lees dit. *Elke nare gewoonte is af te leren.*We hebben een verslaving, en deze houdt er een andere logica op na.Dan is niet zo eenvoudig, het tij te keren.Een rebels en zéér hardnekkig oponent.Maar het kan. quote> Hey Soothe Je hebt gelijk.Maar als je echt wilt..........Ook die verslaving zit in onze hersenenEn de laatste keer dat ik checkte, zaten die nog steeds aan mij vast....Ik wil het, ik wil het, ik wil het......En DUS gaat het lukken....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Beertje, ik gun het je. Echter ik heb ze hier in meer dan vier jaar nauwelijks meegemaakt. Wel kwamen ze vertellen dat het weer fout ging. En weer en weer. Een enkeling ken ik hier, die redelijk gaat. Hoop dat je het waarmaakt. Ik heb het meer dan 30 jaar geprobeerd. Kan geen enkele reden meer bedenken, waarom het nu goed zou gaan. Maar het is niet aan mij, dus vervolg je pad en doe je best om je doelstelling waar te maken. Ik ga slapen. Allen een trust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Trusten Soothe Ik hoop dat ik je vertrouwen waar kan maken....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Allen een virtuele knuf en Jan een stevige schouderklop. Even Jan z'n gemoed een boost geven. Ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Niet echt opbeurend soothe, maar goed. Zal wel zo zijn. misschien 10% trekt het en anderen niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Oponent in natuurlijk opponent. Het groot dictee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Klopt Jopie. Ook heb ik heel erge rugpijn. Pfff. kan geen kant uit. M'n onderrug. Heb Diclofenac gehad. Tot op heden wordt het erger. Straalt uit naar m'n lendenen- maag en buik. Niet leuk. Jopie, ga goed. Houd het stuur recht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 haha echt leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Dank. Nu ga ik. in=is; Klopt helemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Moet je ook aan de mat Soothe:o Jootje, geen 10% helaas hier zijn de succesvolle minderaars volgens mijn waarneming/invulling op één hand te tellen. Ieder dient het wiel toch zelf uit te vinden hierin dus doe zo bij je past. En tegelijk zou ik je willen vragen, sta open op een milde wijze, voor als het niet lukt en kies dan voor stoppen. Als je jezelf, net als ik blijft moeten bewijzen dat het wel kan, terwijl het gewoon de angst om te stoppen is, dan vallen er jaren winst te behalen. en nu slaap lekker ik heb een heerlijke dag gehad in de sauna kan er weer 2 weken tegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Okee. Is het dan misschien toch niet zo succesvol als we denken. En is er een andere oplossing???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Lieve frummers in het bijzonder Jootje en Beertje, met enige moeite heb ik het vandaag droog gehouden. Veel pijn en tot mijn grote schrik houdt mijn fysiotherapeut 2 weken kerstvakantie i.p.v. één. We zien wel weer. Ik pb jullie morgen wel en we moeten ook een beetje lief zijn voor onszelf, vind ik. Ik ga nu afsluiten. Tot morgen, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 wat bedoel je er is stoppen, minderen of doordrinken alle drie kunnen ze ergens een oplossing voor zijn. maar dat bedoel je misschien helemaal niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Lieve Lytse Knap dat je het toch droog hebt weten te houden! Dat is niet leuk; pijn EN je fysio 2 weken weg... Balen...... Ik hoop dat je toch goed kan slapen Liefs, Beertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 En Jootje en allen (soms lijkt het alsof iemand er nog is maar die is al weg? Blijft je lampje nog een 15 min branden of zo.....?, Het was een lange, soms zware dag en vanavond, ondanks moeilijke momenten, ook hier weer mooi vertoeven. Ik ga mijn laatste pafke doen van de dag (ja ja, 1 deur tegelijk he), dan kijk ik nog even hier en zwaai ik af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Lieve mensen ik ga slapen. Allemaal het beste en misschien tot morgen. Weltrusten Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Lieve mensen, Wat een moeilijke maar ook wijze woorden weer vanavond. Weten jullie dat ik soms expres op blijf voor de late postings? Daar kan ik me echt aan optrekken....... Moet niet gekker worden, heb mijn slaap wel nodig Jopie, Soothe, wie weet welke weg er voor me ligt. Ik kom niet van heel ver (het kan erger, lees ik soms) maar dat betekent niet dat de weg minder lastig is. Dit forum is mijn steun en toeverlaat. Tactive ook. Maar thuis en mijn omgeving, nee, daar moet ik het niet van hebben. Of ze drinken zelf veel, dus.... of ze staan te dichtbij en dat voelt niet lekker. Op dit forum krijg je dan een les, dan een steuntje, maar niets kan tippen aan de afwijzende blikken en woorden van je dierbaren. Die zeggen je te steunen, maar hebben geen idee hoe dit voelt. Die foute klik zit niet in hun hersenen, dus wat verwacht je dan? Pfff, even een verhaal, zo laat, en volgens mij iedereen naar bed. Heel verstandig, ik ga ook. Trusten bloemetjes, trusten mensen, oogjes dicht en snaveltjes toe........ Tot morgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden