Spring naar bijdragen

Donderdag 22 december 2011


Gast Fibo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 266
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: albertina
Originally posted by: Lenie
@ Albertina...

krijg jij dan niet de neiging om dat armpje even stevig vast te pakken etc???
quote>



hahahahaha, ja zeker!
:angry:quote>


denk dat ik het nog gedaan had ook...arm mensie te huilen.
vreemde ogen dwingen he?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Lenie
'k heb ook niets verstuurd...alleen de buurtjes.
( en m'n mams, omdat ze toevallig langs kwam)..ohhh erg he?

verders alles via internet gedaan.( zijn dezelfde bedoelingen toch?)quote>



oeps, zal meteen ff kijken of ik Snoep er wel 1 gestuurd heb...ojee...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag frummers,

De operatie van mijn zusje is uitgesteld: er kwam een transplantatie tussen, die natuurlijk voor gaat. Ze weet nog niet wanneer het nu wel gaat gebeuren.

Vandaag mijn boodschappen gedaan, ook voor de Kerst. Wat was het verschrikkelijk druk in de winkels. Het zou toch geen vreetfeest moeten zijn.

Wij doen het dit jaar heel rustig aan, na jaren van familieverplichtingen en organisatie van de dagen voor 2 alleenstaande moeders e.d.

Vanavond ben ik weg, daarna meld ik me weer droog. Als minderaar drink ik wel een enkel glas met de Kerstdagen, dus dinsdag weer alcoholvrij.

Tot vanavond,

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond,

Ik krijg ook nergens toeslag voor Albertina en daar ben ik hartstikke blij om.

't Is net als met belastingen, hoe meer je moet betalen, hoe beter je er voor zit.

Wees dus maar blij dat je de volle mep op mag hoesten...

En er zit ook gewoon solidariteit in, degenen die wat meer te besteden hebben moeten ook een beetje opbrengen voor de mensen die het wat minder hebben.

Helemaal goed naar mijn idee :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het wel humor, en ik lees het hier ook weer, dat al die mensen die zelf in winkel of supermarkt staan zich afvragen waarom al die anderen zo nodig moeten...

En het zal beslist niet overal een vreetfestijn zijn, ook kleine, smaakvolle hapjes en delicatessen moet je inkopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Teveel
Vind het wel humor, en ik lees het hier ook weer, dat al die mensen die zelf in winkel of supermarkt staan zich afvragen waarom al die anderen zo nodig moeten...

En het zal beslist niet overal een vreetfestijn zijn, ook kleine, smaakvolle hapjes en delicatessen moet je inkopen.quote>


hier geen vreet festijn..
1e dag heerlijk alleen...2e moet ik mee met m'n mannen...ik heb al een vermoeden, maar zeg niets.
dus weinig te halen hier.;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah,

ik heb er niets naars me bedoeld.

alleen dat je de toeslag dan van het te betalen

bedrag af kan trekken.

Meer niet, het is al erg genoeg dat het bijna

onbetaalbaar is en dat een hoop niet of

minder verzekerd is.

Ik stap niet over omdat ik al een goede

verzekering heb, het enige wat ik heb bijverzekerd

is tandheelkunde.

Anders is de tandarts helemaal niet meer te betalen,

en door medicijngebruik moet ik elke 3 maanden

voor controle.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uit het AD van de 18e:

Steeds meer Nederlanders gaan via een vergelijkingssite op zoek naar een goedkopere zorgverzekering. Met één druk op de knop zijn direct tientallen verzekeraars op basis van premie en voorwaarden met elkaar te vergelijken. Toch is waakzaamheid geboden: vergelijk de vergelijkers en bespaar honderden euro's per jaar.

Honderdduizenden Nederlanders gaan de komende weken op zoek naar een aantrekkelijk aanbod van een zorgverzekeraar. De vergelijkingssites zijn erg populair, maar laten onderling grote prijsverschillen zien, zo blijkt uit onderzoek van deze krant in samenwerking met Uwzorgverzekeringsite.nl.

Verschillen

De verschillen tussen de vergelijkingssites zijn enorm, terwijl ze allemaal stellen de goedkoopste zorgverzekering aan te bieden.

Dat precies dezelfde zorgpolis bij sommige vergelijkingssites duurder uitpakt dan bij andere, is volgens Oscar Toom van Uwzorgverzekeringsite.nl te verklaren door kortingen die sommige sites weten te bedingen bij de verzekeraars.

'Juist voor het einde van dit jaar als veel mensen willen gaan shoppen voor hun zorgverzekering, stunten verzekeraars met hun premies. Met het oog op de verschillen op vergelijkingssites is het handig om de vergelijkingssites te blijven vergelijken met elkaar.'

Rondshoppen

De drie grootste vergelijkers in ons land, Independer.nl, Verzekeringssite en Consumentenbond, bevestigen de verschillen. Zij grijpen de uitkomst van het onderzoek aan om consumenten erop te wijzen dat rondshoppen op verschillende sites kan lonen.

Volgens de Consumentenbond doen verzekerden er vooral goed aan om hun polisaanbod voor komend jaar te bestuderen en te kijken welke verzekeraar voor hun persoonlijke zorgbehoefte de beste keuze is en het gunstigste aanbod biedt.

voorwaarden

Dekking van de polis

Independer.nl raadt consumenten aan goed naar de voorwaarden en de kwaliteit van de dienstverlening te kijken. 'Let naast de prijs ook op de dekking van de polis die wordt getoond. De ene vergelijker is meer op laagste prijs gericht en let minder op de voorwaarden dan de andere, waardoor er een andere verzekering uitrolt,' stelt directeur Edmond Hilhorst van Independer.nl.

Duurste

De vergelijker Kiesbeter, opgezet door de rijksoverheid, komt met een aanvullende verzekering als duurste uit de bus. Deze is op jaarbasis 347,76 euro duurder. Een huishouden kan door goed rond te shoppen op sites een bedrag van 695 euro per jaar besparen.

Bij een standaardbasisverzekering met een eigen risico van 220 euro ontlopen de grote vergelijkingssites elkaar niet erg. Toch kan ook hierbij het verschil tussen de goedkoopste en duurste op bijna 100 euro per jaar per persoon uitkomen.

Tussen de 500.000 en 1 miljoen Nederlanders wisselen van zorgverzekeraar. Een lagere premie is voor 42 procent de belangrijkste reden om over te stappen.

18/12/11 14u46

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...