witte Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Ik wiebel ff met je mee Jopie:D Ik zit ook alles weg te puffen. Ik wil niet drinken , maar ook niet snoepen/eten Dus sammen wiebelen met jou, lijkt me wel wat voor dit moment:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 jaja bamboe idd meebuigen, meebuigen en nog is meebuigen. Het voelt wel goed hoor om samen te buigen haha Het is gewoon lekker om niet alleen te hoeven buigen lang leve t forum!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Nou, volgens mij zit 't in de lucht. 'k moest ineens rennen naar de WC. 'k heb last van, uhm... ja, hoe zeg 'k dat netjes. Nou ja, m'n darmen zijn bezig met een peristaltieke wedloop, zullen we maar zeggen. 'k hoop dat 't incidenteel is. 'k heb net een uitnodiging van m'n moeder g'kregen om maandag met hen te gourmetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Het is me volkomen duidelijk waar je last van hebt Gunn beterschap ermee. En ga je op de uitnodiging in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Originally posted by: witteHet is me volkomen duidelijk waar je last van hebt Gunnbeterschap ermee.En ga je op de uitnodiging in?quote> Ja. Al was 't maar dat 'k m'n broer weer eens ontmoet. Die heb 'k al in geen maanden meer g'zien. En dat terwijl we toch in dezelfde stad leven. Vreemd, niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Spud, mooi om te lezen hoe je kijk hierop is zegt iets over je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Ach vreemd.. Een ander zn boek is duister te lezen Grunn, denk ik altijd maar. Het feit is dat je m nu gaat zien en dat is een mooi idee. Eigenlijk de kerstgedachte in zn puurheid.... Ik zou zegge geniet ervan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 @Jopie, Grappenmaakster, . Maar 'k moet ook morgen en overmorgen de ingewanden weer vullen. Zij 't met (zeer) licht voedsel. 't gastro-enterologische gestel een beetje rust gunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Lag je al te slapen Hannah? Wat voor zooitje maak je nou toch van dat slapen dan? Ik bedoel ga lekker om 24.00 tot een uur of wat slapen Al die hazeslaapjes is niks waard toch?? En als t goed is zitten er toch ook joodse broodballetjes ofzoiets in die soep? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Originally posted by: Hannah1Kippensoep met veel vet!Schijnt overal goed voor te zijn.quote> Tegen verkoudheid wellicht, maar als je darmen overstuur zijn is veel vet 't laatste waar ze b'hoefte aan hebben! Je komt de eerste 12 tot 24 uur niet meer van de toiletpot af! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 rijstwafels Gunn Spuddeke:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 En ik ben er ook weer!!!! Bedankt voor jullie berichtjes hoor, doet me goed. Nog niet helemaal bijgelezen, kom net binnenvallen (sorry) Vandaag WOONRUIMTE GEVONDEN!!!!!!!!!!!! Dat is stap 1 en ook nog een leuk huisje. Even op MP gekeken en kon direkt eentje bekijken. Hoop dat ik er morgen al in kan en anders vanaf 6 januari. En klein detail...........vandaag weer drooggehouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Originally posted by: jane4rijstwafels GunnSpuddeke:heart:quote> Die heb 'k in huis. Volkoren beschuit ook. Welke heeft de voorkeur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 volkoren activeert doe de rijstwafels maar en een licht theetje niet te veel eerst en dan kijken banaantje mag ook van moeders:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 niks klein detail fundament een woni9ng op MP? ga ik ook s kijken dan thnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Yeahh Pip dat is GIRLPOWER!! Nou de rest nog. Goed dat je t vandaag droog gehouden hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 @Pippie, Wat goed! Wel gefeliciflapstaart! Neem er een stevig glas Rivella Light op, om 't te vieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 ff the Voice afkijken en misschien nog een film op EEN met onze Clint Eastwood fijne avond nog en morgen net als Pip fit weer op:lips: ja jij ook Gunn:D:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 @Jane4, Fijne avond nog, en truste voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Tnx allemaal. Inderdaad gewoon op MP. Super leuk huisje, precies mijn smaak ook nog es op een mooi vakantiepark. Die man zegt, wanneer wil je erin, ik zei..........nu???????? Haha die man moest wel lachen viel bijna van zn stoel. Maar misschien dat ik er morgen al in kan en anders per 6 januari. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 @Hannah1, 'k hoop dat 't braken me bespaart blijft. 'k ben emetofobisch (braakangst). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Hoi Hannah, hoeft niet hoor. Heb vaker op een vakantiepark gewoond, je moet wel ergens anders ingeschreven staan. Maar dan is het geen probleem en kun je er zolang wonen als je wilt. In sommige gemeentes doen ze wel moeilijk hoor, maar hier gelukkig niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Zit er ook een zwembad bij Pip? Ik bedoel een beetje vakantiepark moet toch op zn minst een zwembad hebben toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Originally posted by: witteZit er ook een zwembad bij Pip?Ik bedoel een beetje vakantiepark moet toch opzn minst een zwembad hebben toch?quote> Één zwembad?! Een heel zwemparadijs met golfslagbad en meterslange glijbanen, sauna, sportruimte, manége, restaurant, etc. Nee, die Pippie zit er warmpjes bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Originally posted by: jopiedabedoelikmaar....geen chocola in huisde chocopasta maar naast me gezetquote> Munching away your sorrows, dearest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden