witte Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Ok dan niet:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Nah, also, also, also, Jopie! Gute nacht, Mutti! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 stoute dames Maar toevallig wel samen goed mee gebogen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 *The Sound of Silence* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Ja Gunn en Witte zit inderdaad van alles bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Ik ga maar is mn bed opzoeken Genoeg te doen nog morgen voor de kerst... (help ik heb nog niet echt t idee dat t overmorgen al kerst is...) Weltrusten allemaal en slaap lekker voor straks Laterzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Slaap lekker Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Originally posted by: Hannah1Gunn het toppunt van zelfvertrouwen is trouwens een scheetje laten als je diarree hebt...quote> Ja, maar dat zelfvertrouwen 'kakt' snel in als je vervolgens je (onder)broek vol******! En de stank om je heen zal je omgeving ook niet bepaald'lijk waarderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 getver........:Disgust; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Even een beetje van me afschrijven. Vandaag dus kerstborrel van mijn werk. Doorstaan hoor. Daar niet van. Maar leuk vond ik het niet. Na 2 uur waren er 3 flessen bacardi en 1 wodka weggezet. En nog wat bier. We waren met een man of twintig. Als het niet mijn werk was of het niet onder werktijd was was ik er vandoor gegaan. Dit is mijn eerste echt slechte ervaring met het niet drinken. Of laat ik het anders zeggen. Dat ik me echt niet prettig voelde niet te drinken. Gelukkig is het voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Hoi Jaap, maar wel hartstikke goed dat je het goed volbracht hebt. Echt super. Enne...........de eerst volgende kerstborrel op je werk is gelukkig pas volgend jaar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Ik heb nog steeds trek. Al een hele tijd. One of these waves i guess. Ik weet dat het weer overgaat. Trek gaat over. Kan een poosje duren, maar het gaat over. Liever trek dan een kater..... Dus morgen maar nog een extra groen pilletje nemen. Ik had kerstkransjes gehaald voor kerst, die zijn nu allemaal al op... Maanden niet gesnoept. Wil maar weer zeggen dat ik de eerste niet moet nemen....ik nam 1 kerstkransjes en ik heb me op de hele zak gestort. Echt mateloos. Good to know..... Geen drank in huis, groen pilletje en de trek uitzitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Ik denk niet dat ik er dan nog werk. Niet hierom hoor. Maar anders, en sowieso, als ik weer zoiets aan ga zien komen zorg ik ervoor dat ik niet kan. Ik denk er wel eens aan hoor, zou ik gaan drinken. Maar ben eigenlijk bang als ik dat in gezelschap doe dat dat helemaal verkeerd afloopt. Dat ik straalbezopen wordt zeg maar, omdat ik al heel lang geen alcohol op heb. En dan hakt het er vast goed in. Plus ik denk dat ik een enorme aandrang weer krijg. Dat weerhoudt me er wel van er voorlopig even niet aan te beginnen. Gelukkig valt het me meestal niet zo zwaar meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 @Jaap, Heel goed! 'k begrijp je volkomen. Iedereen om je een wordt een beetje dronkjes, en dat is ronduit rot als je de enige van de twintig bent die nuchter (wil) blij(ft)(ven). Maar je hebt 't doorstaan. Dat is 't b'langrijkst. 't spijt me mensen, maar 'k ga nu echt slapen. Truste en tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 aangenaam kennis te maken trouwens Pippi. Goed te lezen hoe je je voorzorgsmaatregelen neemt Woman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Truste Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 De zoetigheid is er hier de afgelopen dagen ook goed ingegaan. Ik heb wel eens het idee dat het een indicator is van on- bewuste drankzucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Ja, die link heb ik ook al gelegd. Suiker.. Meestal ben ik de trek wel voor, maar dit keer niet... Morgen komt mn liefje, kijk er naar uit. Zachte man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Fijn. Ik ga nu mijn bed opzoeken. Goede nacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Slaap lekker Jaap, well done. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Slaap wel een ieder, er is altijd wel ergens een Draak die waakt en kachel brandend houdt (inhoudelijk dan) en Pipp gefeliciteerd zorg minder gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 pffffff kan niet slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 proberen met gaan liggen en ogen dicht ...... Hoop dat het je nu wel gelukt is Pip Beker anijsmelk anders erbij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Hier is de nacht bijna voorbij. Nog eentje, dan..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden