Spring naar bijdragen

zaterdag 24 dec


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 244
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Bolletje,

Ja, maar je kunt de camera stand met 't muiswieltje zo instellen dat 't third-person wordt, á la Tombraider (achteraanzicht). Skyrim is héél mooi, Bolletje. Maar, als je overweegt hem te spelen, moet je wel bedenken dat de game 100+(!) uur in beslag neemt. Het is de gedoodverfde Game-van-het-Jaar 2011, en 't is zéér onwaarschijnlijk dat dat gaat veranderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeienavund,

Lekker pannenkoeken gesmikkeld bij kaarslicht en kerstliedjes op de achtergrond.

Tina, wat een verhaal joh dat jij op die kamer met die kast sliep.

Hoe je over je vader praat, dat doet me aan mijn eigen (overleden) vader denken. Hij was ook altijd opgewekt en vriendelijk, en ik was gek op hem. Geniet ervan nu je hem nog hebt :heart:

Lenie, wat een verrassing van die opgeschoten knapen van je. Leuk voor je.

Vind je tweede foto veel warmer.

Borretje fijn nieuws :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Bol,

Als ik dat zo lees, waren jouw laatste jaren ook niet echt gemakkelijk. Waarschijnlijk heb je wel een goed gevoel over hoe je je partner tot het laatst toe hebt begeleid. Dat is wat blijft hangen. Nu is het tijd voor jezelf, hoe dan ook.

Lytse.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bolletje,

De X360 en PS3 hebben dezelfde optie. De X360 versie van Skyrim heeft daarbij de voorkeur, omdat 'ie 't meest stabiel is. Hij is een tikkeltje minder mooi dan op de PS3, maar dat verschil zie je alleen als je beide versies side-by-side gaat vergelijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Lidia,

Wat emotioneel hè, oude kaarten en brieven teruglezen. Ik heb het moeten doen bij mijn overleden broer. Zijn ex-vriendin vroeg me haar brieven terug te sturen. Hij en ik hadden niet zo'n goede relatie en ik kwam een aantal brieven tegen, waarin ik probeerde het contact weer aan te halen, dingen uit te leggen en noem maar op. Heel verdrietig allemaal.

Ook dat is allemaal voorbij.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Confronterend Lytse, dat je toen die brieven tegenkwam.

Hoe gaat het nu met je?

Lidia heel verdrietig wat er gebeurd is, maar toch ook mooi dat je die kaarten nog hebt.

Bolletje geniet van je beestjes en sterkte. Je bent heel goed voor J geweest. :heart:

Akelei beterschap nog. Vroeg me al af waar je was gebleven.

Rustig aan (maar wel de afwas blijven doen ;))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Primula,

Ja die puzzels ken ik: heel leuk. Geniet ervan!

Ik ga maar niet in op jouw verhaal over je broertje. Hier nog veel meer trieste herinneringen. Niemand wordt beter van mijn verhaal. Toch goed dat je dit met haar deelde hoor. Ik leef mee.

Eendenborst: lekker!

Hier kip uit de oven. Morgen naar schoonma in het verpleeghuis en verder geen verplichtingen. Heerlijk.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Kate en Bol,

Feestdagen zijn voor mij altijd moeilijk, omdat het vroeger thuis altijd ruzie en herrie was. Het opruimen van de spullen van mijn broer was inderdaad heel verdrietig. Tot op het laatst had hij bijv. mijn emailadres niet bij de adressen die hij van alles stuurde, ook (achteraf) een heel toepasselijke laatste email. Ik heb daar veel verdriet van gehad, vooral omdat ik als oudste in het gezin, zoveel voor de anderen opgevangen heb en geïncasseerd. Het is niet anders, maar af en toe komt het weer boven dat ik, ondanks al mijn pogingen, hier niets aan kon doen.

Mijn zusje wordt nu 4 januari geopereerd, maar alweer: de verstandhouding is niet goed, wat ik ook probeer. Ik schijn als enige op mijn moeder te lijken, die familieverhoudingen erg belangrijk vond. De anderen zijn meer van: wat kost het me en wat levert het op.

Wat moet je dan?

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal,

Kerst hier is dus echt weer kerst, ieder jaar om deze tijd gebeurt er wel wat

Will ziek (griep)

begon donderdag al. alles er uit gooien wat je eet, je kent het wel

morgen hebben we dan toch maar afgesproken, en ga ik lekkere dingen maken.

maandag uit eten met mijn schoonouders en Will er bij natuurlijk.

Maar aankomende week na de kerst gaan we ook wat genieten van elkaar hoor, dat beloof ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo AR,

Ik ben ook heel verkouden geworden, maar tot nu toe blijft het daarbij. Op 2e Kerstdag heb ik mezelf wel een drankje toegestaan, dus ik doe aan het dagpact mee van di. t/m do. Ik hoop dat Will snel weer opknapt en anders is het na Kerstmis nog steeds fijn om van het leven te genieten samen.

Liefs,

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lytse,

Soms kun je je best doen tot je een ons weegt, maar wil het gewoon niet. Dan wordt het., hoe moeilijk en oneerlijk ook, een kwestie van accepteren en verwerken :present:

Gekke Bol, ballekes in de rozen haha.

Albert, geniet van elkaar en ook een beetje verplegen dan maar.

Hannah jij ook goeie dagen!

Nu ben ik echt weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Frummels,

Ik loop weer ernstig achter met het teruglezen.

Maar mijn partner ligt in diepe rust op de bank, dus ik ga dat nu wel doen.

Wat ik wel gelezen heb, is over de oorlogsjaren.

Mijn moeder woonde in Rotterdam.

Ze is samen met haar zus naar een kennis, te voet naar de achterhoek gelopen.

Naar een boer, waar wel eten was.

Het is een bijzonder verhaal.

Mijn moeder was samen met haar zus aan het lopen, erg vermoeid.

Ze gingen de brug bij Arnhem over, toen er bommenwerpers overkwamen.

Ze zijn gaan rennen, maar hebben het gered.

Net nadat ze van de brug waren, is de brug gebombardeerd.

Mijn moeder heeft altijd gezegd dat ze hen hebben zien lopen.

Daarna was de brug er dus niet meer.

Nu ga ik verder teruglezen.

Ben wel erg moe, maar oke.

Dat hoort bij de maandelijkse perikelen he?

Daarbij heb ik erge kramp in mijn rug.

Maar oke, dit gaat weer over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lytse dan kun je niet veel meer dan proberen je er bij neer te leggen. Als de familie zoveel anders is en andere waarden hechten dan houd het op. Maar dat zal ook erg moeilijk zijn. Heb je het gevoel dat als je dat doet, je je familie een stukje kwijt raakt? Zeker als je, net als je moeder, veel waarde hecht aan familieverhoudingen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...