anders Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Jij ook bedankt! Ik moet eigenlijk ook nog veel doen. komt wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Ik moet ook nog een paar boodschapjes maar mijn badjas zit zo lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 haha, ik ben toch al buiten geweest, naar de dieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Nou Jopie, dat vind ik erg fijn. Ik schrijf zomaar wat, altijd goed als iemand daar baat bij heeft. Ik heb dat trouwens ook wel hoor, ik voel mezelf niet hieperdepiep, toch door hier dan een beetje te schrijven klaar ik weer wat op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Albertina, vond het ook interessant te lezen wat je schreef. nou ik ga wat doen. hoog tijd. fijne dag iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Een mooi gesprek dames over een nare tijd.... Lieve Bol je bent een kanjer en omdat niemand van Jos zn kant dat tegen je zegt zeg ik het vandaag ff!!! dusssssssssssss Lekker schilderen vandaag en wat snoepen dat mag vandaag best wel:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Lieve mensen! Vanaf vandaag pak ik mezelf stevig in mijn kraag! 24 dec. een mooie dag om op het goede pad weer verder te gaan. Deze week te vaak de mist in gegaan. Die "leuke" kerstpaketten ook. Het gaat natuurlijk niet om de pakketten maar wat je er mee doet! 1 glas voor mijn man en de rest (snel, vlug....) voor mij. Bah, wat een slappe trien ben ik. Maar goed......ik ben er klaar mee! Ik zal profiel datum aanpassen. Ik hoop dat jullie niet moe worden van mij. Dat ik zelf zo moe word van mezelf is al erg genoeg!! Dag allemaal! Tine:present:......fijne kerstdagen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Dank je lieve lieve Witje. Ja ik kreeg het net toch ff een beetje moeilijk. Ik had hem zo graag een fijner leven toegewenst hé want wat was de man negatief en somber zeg en zo zwaar depressief. Al tientallen jaren lang. Maar ik weet gewoon dat ik er alles aan gedaan heb om het leven voor hem zo prettig mogelijk te maken. Maar als de persoon zelf niet anders kan dan houdt het gewoon op. Ik hoop dat hij zich nu goed voelt daar waar hij ook is. Maar dank voor je lieve berichtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Bol, ik denk dat jij meer gedaan hebt voor Jos dan soms goed voor je was! Ook denk ik dat het je toekomt dat je nu eens aan jezelf kan denken, Natuurlijk is het gemis er, logisch. Soms een traan,wat melacholie, dat hoort erbij. Maar ik gun je nu echt tijd voor jezelf, en ik denk dat je dat aardig afgaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Zo even m'n schilderij hier plaatsen. Kittenkoppie daar ben ik nog mee bezig héhttp://imageshack.us/g/846/afbeelding147k.jpg/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Ja Tinus dat gaat me heel goed af moet ik zeggen, en natuurlijk is er soms verdriet, kan niet anders als je 22 jaar met elkaar samen geweest ben. Maar je bent een lieverd hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Hee Bol, heb jij die mooie lelijke bulldog ook geschilderd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Zóóóó, wat was het enorm stil in de winkels, hahaha, ik ben binnen het uur heen en terug. De laatste dingetjes gehaald en nu krijgt niemand mij meer de deur uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 hoi Bolletje. Vandaag maar even aan jezelf denken. T lijkt me dat je veel gegeven hebt in je relatie en nu kom jij op de eerste plaats. Tine, ga ervoor. Zo ik ga weer wat doen. de zon schijnt! yes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Bolletje. trouwens mooi hoor die poes. Ik heb hier een schilderij van mijn arabier en daar geniet ik zo van altijd. Het is met houtskool gedaan. Iemand had me ooit beloofd Yashmak te schilderen maar helaas niet dus. miss. kun jij dat eens doen? Heb weinig budget nu maar komt miss wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Tine, jij ook fijne dagen en pak jezelf bij de lurven. Je weet hoe het moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Trouwens veel paardenmensen hebben graag een portret van hun dier. Ik ken een francaise die heel goed is daarin. Zal je eens een link sturen. Dat werk van haar is zo mooi. Zit je op fb. anders n pb'tje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Originally posted by: BamBamHee Bol, heb jij die mooie lelijke bulldog ook geschilderd?quote> Ja Bammie maar das al jaaaaaaaaren geleden hoor. Dat is een bull van mezelf geweest. Leuk hé? En dat was ook zo'n lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Anders mischien kun je die link hier neer zetten. Wie weet hebben anderen er ook wat aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Bor, wat fijn om te lezen meis meteen je hele kerst een stuk beter dan verwacht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Tine huppeta huppatee!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 was ze weer!!!!! het gaat ietsje beter gelukkig. zal zo even terug lezen. net het mooiste nieuws van mijn kerstdagen te horen gekregen. mijn jongens nemen mij mee uit eten op de 2e kerstdag.. hebben ze weken geleden al bekokstoofd. ik heb m'n ogen uit mijn hoofd gejankt ( nu ik dit typ begin ik gewoon weer pfff) moet dit even laten bezinken hoor... Jopie :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Lenie, wat leuk joh! zo zie je maar weer. Hannah, hoest bij jou? Gaat het weer met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 ze zijn al weken aan het sparen van hun fooi.. ik ben echt compleet overrompeld ja Hannah...dit is weer de keerzijde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Bol en Bor.. :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden