Lenie Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 ja, lekker he Jane... ik zie er echt naar uit. Hoi Albertina.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 ik ga even lekker uitwaaien met de honden.. lekker een stuk langs de dijk lopen. wellicht tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Coen Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Aan de mensen op dit forum wil ik sterkte en toewijding wensen deze "kerstdagen" en de komende 'gezellige tijd". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Voor jou ook alle goeds en fijne dagen Coen; hoe gaat het ermee inmiddels? We lezen je weinig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Ben er ook weer. Voor iedereen hele fijne dagen geniet ervan!!!!!! Bol, gefeliciteerd met je 2 jaar echt klasse. Ik zit al in mn nieuwe huisje, maar is wel heel raar hoor. Helemaal in mn up in een vreemde omgeving, voelt vreemd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Hopelijk heb je wat spullen en kaarsjes om het je snel als een thuis te laten voelen Pippie. In elk geval heb je een plek nu, das je basis weer. succes meis en houd het droog he! ik ga aan het werk nu anders wordt het nooit gourmetten fijne dag verder allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Lieve Jane dank je wel hoor. Geen kaarsjes maar ik wel al een was gedraaid, op een of andere manier voelt dat huiselijk. Maar moet wel ff traantje wegpinken hoor. Wel heftig allemaal. Maar dat zal wel weer overgaan toch? Jij werkse in ieder geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Coen Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Ja jane4, het waren de weekjes me wel om het maar zo uit te drukken. Wat een golfslagbad van emoties en ontwikkelingen. Ten eerste;nog geen druppel sinds 9-12 jl. dus dat is opzich wel een klein schouderklopje waard. neemt niet weg dat het letterlijk knokken is geweest om niet toe te geven aan die verleidelijke emotieremmer. In relationele sfeer is het onduidelijkheid alom. (wat ook helaas de nodige spanningen teweegbrengt). Wel ben ik weer gaan sporten (denk aan fitness en krachttraining) om ergens toch te ventileren. Maar ja, het blijft voorlopig van dag tot denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Haha, ik bedoel gourmetse ik las je berichtje niet helemaal goed denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Pippie, fijn, ondanks alles, dat je toch een eigen plekje hebt. En dat traantje, heel normaal hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 alle2 dus Pip. Coen een grote schouderklop!!! van dag naar dag idd en desnoods van uur naar uur als het moeilijk wordt maar het loont hoor en 2012 gaat goed worden zeker na deze fase we hebben een pact voor de rest van het jaar je kunt nog meedoen hoor hoe meer zielen........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Ja denk het ook Albertina, moet er ff doorheen. Vermaak jij je een beetje deze dagen?? En Coen ik ken je nog niet maar lees wel in je laatste berichtjes dat je heel goed bezig bent. Goed hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Dank je Pipske. Hoe is het met jou gegaan de afgelopen tijd? Alles nog goed? Hier gaat alles goed. Zit wat tevreden te gamen want het is te donker om te schilderen nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Coen Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Dank je pippie, ik waardeer het ten zeerste jij ook alle goeds toegewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Gaat het nog een beetje Tinus? En jij Witje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Ik ben net klaar met bijlezen tante Bol... En deze zijn voor jou!!! :DB) Knap hoor twee jaar zonder!! Gaat t met je?? Was het een afknapper dat niet naar de DA hoefde? Ik bedoel, soms is het met deze dagen toch ook lekker om wat om handen te hebben... En met Albertina?? Ik wil jou ff een oppeppertje geven, dus bij deze:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Nee witje dat was geen afknapper hoor ik zat heerlijk te schilderen. maar morgen moet ik wel werken das zeker want ik moet de honden doen, dar is niemand anders voor. Dank je voor je compliment meisie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Gelukkig maar dat je je lekker thuis op een dag als vandaag je ook kan vermaken dan he.. Ik ga lekker aan het kerstmaal laterzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Witje, da's lief van je hoor! Snoep, ik zie je ingelogd, hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Tinus heb je toch een beetje lekker gekookt voor jezelf meis? En hoe is het nu met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Bol, ik heb zoveel in huis maar geen zin in eten. Dat gebeurt mij niet zo vaak. Gewoon wat toastjes gemaakt en een lekker sappie. En jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Ik heb gebakken aard. aspergers en nog een biefstukje op. Moeilijk voor je hé meis deze dagen? heb je morgen wel iets leuks te doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Bol, morgen komt mijn vader. Dat is wel leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 O gelukkig voor je Tinus, dan ben je tenminste niet alleen morgen. Helemaal te gek meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Bol, ik denk niet dat het echt iets met deze dagen heeft te maken. Ik ben gewoon niet op mijn best. Komt vanzelf wel weer een betere tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden