Jaap Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Truste Madelief, Ja, gewoon weer werken. Laatste week voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 De echte trek komt onverwacht Jaap dus goed dat je alert blijft. truste mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Weltrusten Madelief, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Weltrusten Millenium meisjes (Jane en albertina) Geniet ervan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Hee Akelei, Nou eigenlijk best wel goed gehad ja deze dagen. Precies zoals ik een beetje in mn hoofd had. En sommige verdrietige dingen, ja de blijven een beetje terug komen he juist met kerst ofzo bleee dat zou ooit nog is anders moeten, maar ja, wat is dat is... Als ik de kerst een cijfer zou moeten geven dit jaar, dan kom ik toch wel op een 8 uit... Haha ik schrik er zelf van, das best hoog.... Das in jaaaaaaaaaaaren niet zo hoog geweest. Welk cijfer geef jij aan je kerst in totaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Ohh Akelei Ik wals zo over je berichtje heen eigenlijk zie ik nu. Want wat bedoel je precies met: Vraag me wel af waar dit naar toe gaat, dit leven. Dat is de gedachte die ik nu op afstand probeer te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Ik moet ook gaan slapen. Welterusten deze nacht. Het zal wel warm worden, zelfs met de ramen open. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Neee tuurlijk heb je me niet weggejaagd. Ik was even aan de surf op t net. Maar das toch niet zo raar Akelei dat alles weer ff moet herschikken bij je. Je deed altijd voor je moeder toch? Das niet zomaar voorbij hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Truste Akelei en sorry dat ik ff weg was.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Dag lieve mensen, Kom ik nog even binnen hupsen..... De kerstdagen waren goed, hier. Onverwacht goed, eigenlijk. Dus ook ik kom uit op een dikke 8, en dat terwijl ik er zo tegen op keek. Maar ik heb al jaren niets met kerst, heeft niets met al dan geen alcohol te maken. De gedwongen "gezelligheid" vond ik verstikkend. En dit jaar was die gezelligheid er gewoon wel, zomaar, echt dus...... Aan de andere kant was ik heel bewust bezig met de wijn. Misschien was dat toch de verandering? Maar niet verkeerd, dus. De afgelopen dagen waren druk, maar heb wel meegelezen hier. Veel zien langs komen, veel gelezen, veel verdriet ook. Soms zo zwaar dat ik niet kon reageren. Sorry daarvoor. Toch heb ik het gevoel dat iedereen op zijn/haar manier de kerst op een redelijk tot goede manier heeft "overleefd". Ik hoop dat dat klopt en er nu iemand niet denkt van: waar haalt ze dat nou weer vandaan?! Morgen dus gewoon weer 27 december. Mooi, voort met verder leven. Ik wens jullie dan ook alvast een goede week toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Beer en alle anderen, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Jootje, Lytse, En iedereen, Het bed lonkt, dus ik ga daaraan toegeven. (Hoe graag ik Millenium ook zou zien.... maar in ieder geval wel boeken gelezen..) Slaap goed, allen. Ik denk aan jullie. Tot morgen. Liefs, Beertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 WEltrusten Beertje en tot morgen. Jammer dat iedereen al zo vroeg gaat slapen! Ik ben nog lang niet moe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Daar zit ik dan op 2e kerstdag. Helemaal alleen. Hier ook al niemand meer. Ik heb het echt ver geschopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Originally posted by: Hannah1Het is geen 2 de kerstdag meer:Dquote> Quote vd kerst 2011..Jij hebt m wat mij betreft gewonnen Hannah!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Wat is jou cijfer Han? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 neeee tuurlijk niet. Jij verwachte de vraag, ik niet dit cijfer. Ik ben juist heel blij voor je!!! Als het allemaal niet precies gaat zoals je wilt en je geeft de kerst toch nog een voldoende vind ik dat top!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Het is waar jullie hebben gelijk, het is geen tweede kerst meer. Maar vind jullie cijfers wel erg hoog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Jij heb dus helemaal niks Hannah hahaha Jootje is er gewoon weer:P Welk cijfer geef jij dan Jo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Voor Jo is het een 4, meer kan ik er niet voor geven.Helaas. En ik was helemaal niet weg overigens. Alleen even tv. kijken. Maar ben er weer geheel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 haha Heerlijk he, Hannah als "dingen" zo voor de hand liggen. We kennen elkaar gewoon te lang... Maar ach, dat bevalt me ook wel weer dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Ik ben blij dat jullie er nog zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Toen ik hier het eerste jaar kwam, was mijn kerst ook lang geen 8 hoor Jootje. Nu lijkt het allemaal wel makkelijk, misschien dat je het zo leest maar reken maar dat er heel wat werk in die 8 zit.. Het forum is een onderdeel van die 8 Werken is het wel, om een voldoende te krijgen. Maar.... dan heb je ook wat;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Wat had beter gekund???? Dat ik niet alleen hoefde te zijn, en ook samen met iemand kon eten. In plaats van gewoon helemaal niets. Had het gewoon liever anders gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Alleen is idd niet leuk Jootje... Ik kan me voorstellen dat je dan op een voldoende uit komt Zou ik ook zeggen. Alleen is nooit leuk, maar met de kerst is het dubbel niet leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden