Lytse Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 AR Mooie posting van 19.39. Ik ben het helemaal met je eens. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Originally posted by: akeleiToch maar drie op een rij in m'n eentej.Niet nadenken en maar iets afwassen, vast ook nuttig quote> Heb ik ook net gedaan. Afgewassen.en even met ex zitten mailen. Niet echt slim volgens mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Lieve Jootje, Voel je je eenzaam nu? Is dat de reden dat je mailde met je ex? Je bent zeker weer iets aan het doen ondertussen. Ik ga met mijn verkouden hoofd maar bijtijds naar bed. En: ik heb het weer droog gehouden. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Ja zeker. Maar we kregen weer ruzie. Ik ben zo stom. Had beloofd hem niet meer te sms en. Dus wat die ik , ik stuur een mail. En heb het idee dat ik hem steeds verder van me afdrijf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 jawel Bol.. zo ineens.... compleet moe...wandel op mijn wenkbrauwen. truste mensen... truste You 2!!! tot morgen...XX Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 truste lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Jootje, Bericht aangepast, omdat ik niets hoorde. Hij voelt zich kennelijk door jou vastgehouden. Soms is een tijdje afstand (en volbrachte goede voornemens) nodig voor een heldere blik van twee kanten! Ik ga inderdaad naar bed. Tot morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Weltrusten Lytse, ik kan zo moeilijk stoppen. Met drinken en met hem te mailen enz. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 En heel veel beterschap Lytse. Volgens mij ken jij me al een beetje haha Ik hoop dat het morgen een beetje beter met je gaat Liefs Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Jootje soms, als je probeerd een relatie kost wat kost vast te blijven houden, zie je dat die ander een beklemmend gevoel krijgt terwijl die misschien juist wat op adem wil komen. Je bereikt vaak juiist het tegenovergestelde als wat je graag zou willen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Originally posted by: bolletjeJootje soms, als je probeerd een relatie kost wat kost vast te blijven houden, zie je dat die ander een beklemmend gevoel krijgt terwijl die misschien juist wat op adem wil komen. Je bereikt vaak juiist het tegenovergestelde als wat je graag zou willen.quote> Ja ik weet het Bolletje.Ik probeer het steeds en dan gaat het dagen goed en dan weer mis.Omdat ik weet dat hij zo veel mensen om zich heen heeft en ik niemand.Moeilijk om je gedachten dan te verzetten. Ik weet dat ik het moet proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Jootje mail je hem alleen als je gedronken hebt of ook als je dat niet gedaan hebt? Vaak worden gevoelens uitvergroot als je wat gedronken hebt meisie, je voelt alles dubbel hard aan, en dan is het juist niet verstandig als je dan belt of mailt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Originally posted by: bolletjeJootje mail je hem alleen als je gedronken hebt of ook als je dat niet gedaan hebt? Vaak worden gevoelens uitvergroot als je wat gedronken hebt meisie, je voelt alles dubbel hard aan, en dan is het juist niet verstandig als je dan belt of mailt.quote> Ja bol dat is het punt.Ik weet het zelf ook. En het is absoluut niet goed.Maar gebeurt wel. Wou dat ik het kon laten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Jootje heb jij dan helemaal geen kennisen of vrienden? Ik kan me best voorstellen hoor dat als je je zo intens alleen voelt, je het eerst grijpt naar iemand die je dierbaar is maar voor hem is het benauwend misschien. Heb je er geen behoefte aan om bij een (sport)club te gaan? Of wat voor 'n soort hobby's heb je? En op het moment dat je hem mailt of zo, kun je dan ook heel eerlijk zijn over wat je voelt? Kun je bij hem datgene kwijt wat je wilt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Nee ik heb geen kenissen en vrienden, ja diegene uit de kroeg. Die kan ik iedere avond en nu ook opzoeken, maar dat wil ik juist niet. Ik wil het proberen alleen te doen. Kan wel naar de kroeg gaan en dan vergeet ik weer even alles, maar morgeochtend is het er weer. En ben bij mijn ex kan ik helemaal niet kwijt hoe ik me voel. Ik verwijt hem alleen maar van alles. Nog gemeen ook, en ik krijg dan hetzelfde terug of nog erger. Ben gewoon even behoorlijk de weg kwijt. helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Originally posted by: Jootje[/iMaar gebeurt wel. Wou dat ik het kon latenquote> Lieverd jij laat het gebeuren hé? Het is niet zo dat het drinken door iemand anders in jouw maag gegoten wordt hé?En waarom kun je het niet laten. Kijk, als je konstant van jezelf het idee hebt dat je zo zwak bent en het drinken je overkomt, dan blijf je in die zelfde slachtofferrol zitten meid. en das niet goed. Zelfmedelijden daar bereik je in dit geval niets mee dat zwakt je motivatie om te stoppen alleen maar af. Ach het lukt mij toch allemaal niet, kijk eens ik ben een zwakke alci, wat ben ik een slechte echtgenote geweest en ga zo maar door.Met die gedachten kwel je jezelf en haal je jezelf naar beneden, dus weer genoeg reden om het er weer eens van te nemen. niet goed meid niet goed. Je kan het helemaal omdraaien. Jij bent Jo en je kunt het, zeker weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Bolletje, je hebt gelijk. En ik weet het heus wel. Ik denk ook wel dat ik het ooit eens kan. Wil het nieuwe jaar ingaan met een nieuwe start. En ga het ook zeker doen. Het is me al eens 23 dagen gelukt, dus moet toch nog eens lukken en dan liever meer. Bedankt in ieder geval voor je wijze woorden. Moet er altijd even over nadenken. Liefs Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Ik heb nog een vraagje Jootje. Is je partner tijdelijk weg gegaan of is het definitief? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Hij is ergens anders gaan wonen. Omdat ie het niet meer aan kon. Soms heeft ie spijt soms weer niet. Geld voor mij ook zo. En ik denk wel dat het definitief is , hij heeft een heel nieuw appartement gehuurd met alles erop en eraan. Dus........Moet wel zeggen dat we al eens eerder uit elkaar zijn geweest , een jaar of drie geleden. Toen ben ik weg gegaan. Maar toch weer terug gekomen. Dus echt zeker weet ik het niet. Maar lijkt me toch behoorlijk definitief. Is nu ongeveer 2 maanden denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Avond, "tante "Boll, kirky en JootJ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Hey Kirky en Akelei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 en jij ook Akelei, een goeie avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 En Diesel natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Hoi die Draak Akelei en Kirk. Jootje misschien is het nog niet te laat als je het gevoel bij hem ook hebt dat hij af en toe de behoefte heeft om weer terug te komen, maar dat gaan niet zo maar daar moet je heel hard voor gaan werken aan jezelf, dat komt niet voor niets. Ik mis bij jou nog een beetje de motivatie om te stoppen, maar misschien komt dat nog. Ik hoop echt dat je dadelijk de kracht krijgt om er hard tegenaan te gaan en te werken aan een nieuw leven, en dan niet zozeer voor je relatie maar helemaal voor jezelf. Dan pas kun je ook een goeie echtgenote zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Goed dat je wee eens opduikt Jootje, of ben ik teweinig hier, kan ook. Maar lees je verhaal en herken het erg hoor. Ook Boll haar wijze woorden die waar zijn, maar ja hoe kan je daar mee omgaan he, moeilijk en dan te makkelijk om naar allelei middelen te grijpen idd heel veel eigenwaarde naar boven pompen is de enigste manier, Jij moet nu voor jezelf proberen te staan en te gaan, niemand anders kan dat voor je oplossen en hij juist niet, ook al zou hij dat willen. Sterkte meiz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden