VM1 Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Ik ga terug een poging wagen. Ik ga me maar terug trekken op de logeerkamer denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Nien, Waarmee ga je opnieuw een poging wagen? TV kijken, of ben je door iemand naar de logeerkamer verbannen? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Hihi Lytse, verbanneling in m'n eigen huis! Nee, ik kan nog steeds in het grote bed hoor. Het iet of wat kleinere bed is nu bemand door kind 1, kind 2 en nen heeeeeeeeeelen dikken hond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 en Ps, op degrote kamer is geen tv. Dus vandaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Dan kloppen de kaaaaaaaaaaaaaabels niet Bor!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Ja idd alles kan, en ik wacht al zo lang op zone kabel! Vijf tv's in huis en toch nog kabels op de verkeerde plaatsen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Sasha zou zich hier vanavond nog melden. Sashaaaaa waar ben je? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Sasha is nog redelijk nieuw toch he? Eerst eens kijken bij wie dan. Misschien weet ze dat nog niet he, dat als ze zegt van ik kom nog dat er dan iemand gaat wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Ach Bor, pffffffffff hond, kids ... allemaal nemen ze mijn plaats in!! En tja, zo ne handige man, die heb ik dan weer niet in huis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Voila, kijk es daar is Sasha dus al. En Sasha, hoe is het gegaan vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Ja, daar ben je dan Sasha. Ik had je komst al aangekondigd! Eindelijk is het dan gelukt. Op "wie is wie" heb ik al even gereageerd. Heb je prettig gewerkt? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Sasha, Volgens mij hoort dat erbij. Ook in het begin slecht slapen. Voldoende water drinken en gezond eten en voor de rest afleiding zoeken. Dat beviel mij het beste. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Kirky, Welterusten en succes met vuurwerk kopen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Hi Sasha, Vandaag was het hier ook rustig. In alle opzichten, want ik ben zwaar verkouden en ben door het gehoest mijn stem kwijt! Ik kreeg ook nog onverwacht bezoek. Het was toch gezellig, alleen een beetje behelpen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Wel te rusten mister CK! En hoi Sasha dus. Ik heb je ondertussen bij wie is wie ook gelezen. Goed dat je de stap gezet hebt. Ik hoop dat je hier aan dit forum evenveel gaat hebben als velen van ons! Welkom dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Die gebarentaal zit er altijd al een beetje in, want mijn man heeft gehoorproblemen. Moet je je voorstellen hoe dat nu gaat, met zijn apparaten op maximaal. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Lytse, misschien rare vraag , of ook voor sasha, maar kennen jullie elkaar? Niet dat het verder uitmaakt maar komt zo wel over. Als het zo is des te beter en indien niet ook even goed hoor. En tja, Sash, tips, ik weet niet of je daar bij mij zo op de goede plaats bent... Mijn stoppen/minderen/stoppen verhaal is nog wel eens een lang verhaal. Maar vooral, afleiding zoeken, en vooral, de drank mag (of zou niet mogen) je leven be-over heersen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Nien, Sasha en ik hebben elkaar een aantal keren proberen te bereiken via pb in het begin, maar elke keer als zij er was, was ik er niet enz. Vandaar. Sasha, het hangt, voor wat tips betreft, erg ervan af op welk moment te trek krijgt. Bij mij was dat altijd tegen een uur of vijf. Ik zorg nu altijd dat ik een kop soep of bouillon klaar heb en als ik die gegeten heb, is mijn trek vaak weer over. Je zult ook zien, dat je je trek vaak uit kunt zitten. Die trek wordt eerst heel hevig, maar zakt dan weer af. Bij de behandelprogramma's leer je je al tevoren voor te bereiden op die momenten en daarvoor alternatieven te zoeken. Ook is er een apart draadje voor tips en adviezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 De laatste 8 weken had ik het zo druk met werken dat ik geen tijd en ook geen zin had in drinken. En dat was op een natuurlijke manier prima. Nu ik terug ff een werk-pauze heb merk ik dat ik zo af en toe weer eens denk van ok , ja kan wel eh iets drinken. Maar wat ik voor al niet (meer) wil is dat het drinken mijn leven gaat bepalen. Dus daarom wil ik ook niet graag het woord "stopper" gebruiken. Dit dan in tegenstelling met bv stoppen met roken. Maar ja, dat is voor iedereen persoonlijk lijkt me zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Sasha en Nien, Ik meld me ook droog af. (Ik heb een dagpact met o.a. AlbertRemmo e.a. op de dagdraad als ik die dag niet drink. Dat helpt me ook heel goed.) Welterusten en morgen nemen we de eerste niet! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Hoi allemaal, Mijn vriendinnetje Will heeft vanavond alles er weer uit gegooid. Het was te veel hoop en te veel euforie. Maar het gevoel er bij wat ze al die dagen er voor had, had ze nu niet, dus misschien toch de goeie richting op? Ik hou jullie op de hoogte hoor. Mocht het morgen toch beter gaan met haar, gaan we even het dorp in om nieuwe schoenen te halen voor mij en een nieuwe bril voor haar. Nu ga ik mijn nest in truste:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Jootje je bent heel sterk hoor, vergeet dat niet:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Originally posted by: AlbertRemmoJootje je bent heel sterk hoor, vergeet dat niet:heart:quote> Dank je wel AREn weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 En heel veel sterkte met je vrouw en hoop dat jullie morgen kunnen gaan winkelen. Ik gun het jullie Veel liefs Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Sorry nachtbrakers, maar ben al veel te laat, dus ga gelijk slapen. Vandaag een huis wezen kijken. Het was wel erg klein, maar ook relatief goedkoop. Ik woon voor goedkope woningen in de ver keerde regio. Nog even over denken. Misschien wordt ik morgen wel verlost. Het gaat nl per loting. Iedereen die belangstelling heeft kon een formulier invullen en in een bus deponeren. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden