Spring naar bijdragen

woensdag 28 december

MarQ

Aanbevolen berichten

Ik ga maar ff weg hier, dit heeft geen zin............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ja, dit had ik allemaal kunnen opvullen met tekst, maar niemand die dit leest, dus laat ik het maar zo:rose::D:sun::heart::moon::present::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 188
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nog bedankt voor de lieve woorden gisteren. Ik lees meestal nog wel terug, zeker als ik zo,n bericht heb geplaatst.

Ik lees soms de ergernis van mensen als er niet meteen gereageerd word. Maar het leuke van een forum is juist dat je ook later nog kunt lezen en reageren.

Snoep, ik ben blij dat je er nog een tijdje voor gaat. Zou toch sund zijn als je eerst weer moet ervaren dat drinken het leven ook niet leuker maakt. Je hebt de neiging om het nu te idealiseren. Het rottige is alleen dat het weer zo moeilijk stoppen is als je weer begint.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...