bolletje Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Ja Vonnie dat moet ik zeker niet uit het oog gaan verliezen, het is niet mijn leed. Maar vanmiddag komt mijn amb. maatje hier zijn verhaal doen. Ik hoop altijd dat hij dan tot besef komt dat dit niet de juiste weg is. Zeker voor hem niet. Maar goed ieder zijn eigen verantwoording. Moghu Smik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 yvonneke vind het altijd jammer dat ik weer naar huis moet.. hier heb ik wel veel meer innerlijke rust over het algemeen heb ik het wel naar me zin gehad hoor op wat kleine dingen na ex en ik botsen nog wel eens..lig niet alleen aan hem hoor maar meer aan mijn.met mijn perfectie drang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Danny078 Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Goeiemorgen iedereen!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Hoi Smikkie, ik denk dat het niet/minder drinken ervoor zorgt dat je beter met de dingen en problemen kunt omgaan met drank op is de realiteit van dingen soms veel verder te zoeken en tja je leeftijd, dat zal vast ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Hey Danny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Hallo en goeie moggeuh frutsels, zal wel weer ff bliksembezoekje zijn van mij maar goei. Ja Bolll, zoals Vonn al schreef je kan echt niet het leed van andere op je schouders nemen, tuurlijk het is heel stom, lastig, zonde, verdrietig etc. Maar aan dat soort dingen kan je hun alleen maar steunen, maar niet de ellende op jouw schouders nemen. Nou lekker voor zoveel mensen dadelijk, al valt het wel verkeerd dit jaar zo in het weekend voor velen, een paar dagen vrij. Lekker ook zo'n nieuw jaar, lijkt toch altijd of je verhuisd bent of je huis hebt opgeknapt, nou je bed dan hebt verschoont ofzo. FF opnieuw beginnen, ondanks de ellende die je isschien toch wel meeneemt uit het ouwe jaar. Maar gelukkig blijft voor de kleintjes sesamstraat op tv. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Ja psies Smikkie, is ook goei van Danny, zijn er maar een paar die op zijn leeftijd die inzien dat je niet alles zomaar weg kan schuiven met overmaat van verdovende middelen. En Danny ik zou toch het wildbreien als hobby overwegen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 dat is alleen maar een gedacht van je, smikkie....??.... misschien meer een schuldgevoel of schaamtegevoel ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Originally posted by: Shahireen tja je leeftijd, dat zal vast ook quote> Maar hoe weet jij dat zo te verbloemen Sha, wel de wijsheid in pacht te hebben dan als 24 jarige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 En zo lopen wij denk ik allemaal in de 'buitenwereld' denkende dat wij de enigste zijn met een alcoholprobleem dus wie je ook tegen komt op straat ook zij kunnen met hetzelfde probleem zitten wat wij niet weten tenslotte weten zij het ook niet van ons! En ik hoop voor jou Smikkie dat je maatjes zich melden het is erg prettig als je vaste maatjes hebt tenminste, ik heb erg veel steun aan mijn maatjes ik kijk wel altijd als ik ergens iets zit te drinken wie er ook fris drinken dan denk ik wel eens: zou het ook een AdBer zijn zou natuurlijk zomaar kunnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 ahja, maar nuchter worden is wel een andere manier van leven.... anders gezegd....het is leven.... en als je gewend bent geweest alles te verdoven met drank kijk je nu ineens anders tegen dat leven aan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Draak!! Mijn ervaring met drank verklapt toch al mijn leeftijd denk ik zomaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 goeiemorgen mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Goedemorgen Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Danny078 Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Thanks Smikkie! Ik doe mijn best.. Gisteren naar een vriend van vroeger geweest waarmee ik een aantal jaren drugs mee heb gebruik. Hij is nu 2 jaar clean en wil met mij een nieuwe band op gaan bouwen. Mede, omdat ik ook het goede pad ben ingeslagen. Toentertijd kwam ik geregeld bij zijn moeder over de vloer en heb haar gisteren aan de telefoon gehad. Ze was blij om te horen dat het ook met mij nu stapje voor stapje beter gaat en vroeg of ik binnenkort bij haar een bakje wilde komen doen. Het geeft me een blij gevoel om weer wat "normale" sociale contacten aan te gaan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Danny078 Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Originally posted by: DieselJa psies Smikkie, is ook goei van Danny, zijn er maar een paar die op zijn leeftijd die inzien dat je niet alles zomaar weg kan schuiven met overmaat van verdovende middelen.En Danny ik zou toch het wildbreien als hobby overwegen hoor quote> Hahahaha ik heb het even de revue laten passeren maar denk dat ik dan nog beter op mijn leeftijd al achter de geraniums kan gaan zitten..! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Maar Smikkie is het niet zoals Niwi schreef, dat jij het zo ervaar, maar dat dat alleen in jouw hoofd zo zit. Net als iedereen die denkt ik moet excusses verzinnen en uitleggen waarom ik niet meer drink en een frisje neem ipv.... maar meestal zal dat niemand opvallen alleen jijzelf. Ik heb dat ook hoor, je bent er zelf zo aangewend dat dat zo bij je hoort. Zo zijn er van mij bijna geen foto's waar ik opsta zonder biertje en een peuk, nu dan nogsteeds wel mijn kreteksigarret hoor, kijk ik blijf in de ogen van sommige daardoor dus een "stinkerd" , alhoewel ik pas hier ook ergens las dat iemand heerlijk een "indo sigarrteje" rookte. Ach en een buitenbeentje ben ik altijd al geweest door uitrlijk en gedrag dus dat hoef ik me niet in me kop te halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 smikkie ik voel me eigen ook een buitenstaander nu ik niet meer drink en moet ook smoesjes verzinnen waarom ik niet drink gooi het maar op mijn medicijnen..en dan lieg ik ook niet een hoop in het leven draait om drank en denk dat 9 van de 10 mensen wel alcohol drinkt en een hoop daarvan zijn afhankelijk zonder dat ze het weten of willen weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Originally posted by: ShahireDraak!! Mijn ervaring met drank verklapt toch al mijn leeftijd denk ik zomaar quote> Nou dan zit ik er een jaar naastm swah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 toen ik pas gestopt was met drinken, zat ik ook met die gedachten ... hoe moet dat nu zonder drank ?...hoe leg ik dat uit ?...wat zullen ze zeggen ?.... nou, ik ben er achter gekomen....ik val niet op zonder drank, ik hoef niet uit te leggen waarom ik niet (meer) drink en over me praten doen ze evengoed wel... kortom....ik maakte het moeilijker dan het eigenlijk was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 goed beschouwd was ik een buitenstaander toen ik nog wel dronk.... als eerste komen, al wat drank op....als laatste weggaan of meestal weggebracht worden....grote mond overal bovenuit...ruzie maken.... dat waren nog eens tijden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Ja Smik ik ken dat gevoel maar ik was ook een buitenstaander. Ik isoleerde me van de mensen, kon me moeilijk aanpassen omdat ik altijd in de olie was. Anders dan anderen die dat niet waren. Ik sloot mezelf af en wilde eigenlijk met niemand iets te maken hebben. Laat mij maar alleen met de alc. dan kan ik tenminste ongestoord zuipen. Nu heb ik me opnieuw moeten leren aanpassen want ik wist niet meer hoe dat moest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Smikkie, als je genoeg drinkt is je werk geen probleem ?....maar als je zou stoppen zou je je werk kwijt kunnen zijn ?....vreemd hoor.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 ieder van ons heeft eens met de 1e dag moeten beginnen, smikkie... en dat toneelspelen deed ik eigenlijk alleen maar met drank op.... nu ben ik mezelf.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Danny078 Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Fijne dag allemaal! Mijn ouders komen zo even een bakkie halen en mijn moeder gaat hier voor mij haar heerlijke gehaktballen voor me maken..! Keep up the good work Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden