igor Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 goedemorgen jopie en de rest van de frummels. nog 2 dagen werken en ik hoef het hele jaar niet meer. heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 heb jij dan de nachtdienst? of de baas? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 da's tof van hem jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 jij ook een plezierige werkdag jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 ik zal even koffie zetten, ik geloof dat er zich wat mensen verslapen hier...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 YYYyvvvonnIIIIIIIIIIIIIIiiiiiiiiieeeee opstaan. werken snoepIIIIIIIIIIIIiiiiiiiieee waar blijf je wakker worden mensen gewoon een werkdag vandaag hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Goedemorgen Igor, Jopie al de hort op volgens mij lekker Jopie oudejaarsnacht Igor nog heel even werken, is zo om! Verder iedereen vakantiedag vandaag? Ikzelf wel, morgen mag ik weer Snoep ligt natuurlijk nog uren op 1 oor op haar 'fijne' nieuwe bed in vakantieland Straks met een kennis een gaaf computermeubeltje ophalen voor 8.50 uit de 2e handswinkel vandaan voor 10 euro wilden ze het wel thuis brengen dacht het even niet....die gebruik ik wel voor de lik verf kan ik mooi mijn agressie gaan botvieren op het oude meubel jaren ergenis kan ik straks mooi de pan inhakken Iggy, werkse voor zometeen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 sha ga je hem verven of hakken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 het nieuwe meubel verven, denk zilverkleurig en het oude meubel in elkaar hakken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Goedemorgen, 1,50 koop je weinig verf meer voor tegenwoordig. Misschien een oud potje roze. Of het schuurpapier. Maar hoe dan ook 2e hands en zelf gemaakt is vaak het beste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Die kan dan met oud jaar op de brandstapel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Jaap!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Is wel een goed idee om het neer te leggen voor,zodat ze de fik erin kunnen steken zou ik dan weer de brandweer en politie krijgen met oudejaarsnacht net als vorige keer? zou wel lachen zijn, is het nu moeder zelf die fik aan het steken is spelfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 was overigens maar een vuurkorf afgelopen oud en nieuw die in het tussen perk stond te vlammen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Een bescheiden vuurtje moet kunnen. Voor groot vuur kun je naar scheveningen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 dan was het hier voor echt bescheiden hoor! laatste dagen werken op deze werkplek Jaap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Ja, werkloos het nieuwe jaar in. Hoewel, genoeg te doen. Ik verveel me niet snel. Misschien is er later over een paar weken weer werk voor me. Het lot van de uitzendkracht he. We zien wel Ik moet er weer vandoor. Veel plezier met verven. Mooie dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Werkse Jaap, ik ga ook weer even verderop kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Gaaaaaaaaaaaaap, mensen wat heb ik geslapen. EN gedroomd, pffff, niet normaal, moet allemaal even wegzakken nog. Ben er gewoonweg moe van. Tis maar goed dat ik niet hoef te werken vandaag. Eerst maar even een verse pot koffie gaan zetten. Goedemorgen trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Goedemorgen Frummers! Ik heb lekker geslapen en niet gedroomd, althans ik weet ze dus niet meer. Dat is ook wel een keer lekker. Ben al wel even wakker hoor, mn katjes hadden honger. Straks alvast wat boodschapjes halen voor de laatste dag van het jaar. Nu eerst mijn badje in. Tot later! Werkse voor diegene die moeten werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Goede morgen DAGPACT: Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 goedenmorgen allemaal zo de laatste dag is aan gebroken..morgenochtend weer naar huis en me eigen bed weer...kan haast al twee dagen weinig doen,vanwegen de de rugpijn..wat een rot bed zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Goeie morgen lieve kanjers. Ik was om half 6 al weer wakker. Kon gisterenavond toch moeilijk in slaap komen vanwege het bericht dat een paar vrienden uit elkaar gaan. Erg onrustig vanochtend maar ik heb mezelf toch gedwongen om te blijven liggen en ben op eengegeven moment toch weer in slaap gevallen, en zodoende toch aan m'n uren gekomen. Zo nu eerst KOFFIEEEEEEEEEEEEEEEEEE. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Snoep mooi dat je weer thuis komt dat niet verbinding kunnen krijgen vind ik maar niets en goedemorgen alle anderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Jemig, wat een rust hier... forum in winterslaap geloof ik Bol dus onrustig geslapen.. Naar voor die mensen, maar niet het leed van de anderen op je schouders nemen hoor. Snoepje ik hoop dat je het buiten dat bed wel naar je zin hebt gehad deze week??? Ennuh Sha, lekker schuren en kwasten vandaag hoor, ik vind het ook heerlijk om dat soort dingen te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden