Diesel Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Moggeuhm frutsels, weer lekker een sfsluiting vanavond en een nieuw begin. Waarin je zoveel meedraagd uit het verleden dat het niet een echt nieuw begin kan zijn, maar toch schone sokken in lekker afgetrapte laarzen is helemaal niet gek !!! (voeten dan eerst wel wassen en laarzen lekker nie poetsen;) dat voelt ook als nieuw en laat mij idd maar op me afgetrapte boots lopen waar ik al zoveel in meegemaakt heb, met diezelfde kop moet ik het toch ook doen tenslotte Zo strakkie visite en buurt geweld, knallen onze zorgen en ellende met carbid de lucht in en eens kijken of er nog wedstrijdje hiermee in de buurt is. Deze melkbud moet nog ingeweid worden. We hebben dit huis gekocht omdat me vrouw op kacheltje verliefd was en omdat er een ......melkbus in de schuur stond voor mij , me ouwe staat nog bij me ouwe motorclub, ach die is al zolang aan die koppen gewend geraakt daar Hiernaast hebben ze een soort afweergeschut gebouwd dus wel heel leuk en laat de moffen maar komen, de grebbenberg is nie de verdedigingslinie dan van ons land, die begint hiero bij de grens . De mannen hier gaan de bollen, flappen enzo bakken, al is het zoontje van een vriendiin daar net nog te klein voor Ikzelf ben veroordeeld om waffels met me nieuwe recept te gaan maken, miss nog kniepertjes, alhoewel ik helaas geen bakijzer daarvoor heb . Nou en dan nog de tijd nemen om goeie voornemens te..................pff lekker geen tijd voor Vanacht al dit jaar op balans gegooid, die kan ook op de schroothoop, tajh ik ben geen weegschaal, heb ik altijd maar aan de dames overgelaten om daarover te oordelen. Loop zolang het ken op me ouwe laarzen door. Allemaal een fijne laatste dag en morgen als herboren op, sterkte met alles om er doorheen te komen, nee er wachten geen 70 maagden aan de andere kant. Dus maak je niet druk over wat er komen gaat, alleen als jijzelf daar wat in kan veranderen of betekenen, voor jezelf of voor anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 ik geloof dat miljonair worden toch mijn roeping niet is:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Originally posted by: DieselAllemaal een fijne laatste dag en morgen als herboren op, sterkte met alles om er doorheen te komen, nee er wachten geen 70 maagden aan de andere kant.Als het zo zit, laat het dan maar 2011 blijven ook....goedemorgen trouwens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 foutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Nog zo'n foutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 morgen Ben voor de rest van de dag/nacht niet op het forum dus Voor iedereen alvast een geweldig, alcoholvrij of matig 2012. Met natuurlijk een snuifje liefde, kruimeltje rijkdom en wolkje geluk. Maak ervan wat je wil, uiteindelijk ben jij de enige die dat kan. Terugkijken doe ik in mijn eigen tijd. Niet te lang, niet te kort. Vandaag is belangrijk, morgen ben je misschien dood. Dus beleef het alsof het je laatste dag is. Ween niet te lang maar beleef het wel bewust. Doe wat goed voor je is. Als je goed kijkt, weet je welke richting je uit moet. Twijfel maar niet zo hard dat je bang wordt van risico's. Er is maar één leven. Don't forget Het is niet zo moeilijk alcoholvrij te zijn als je niet vergeet wat je doel is. Als je je doel vergeet of inruilt voor, ben je half verloren. Stand your ground! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 ook een foutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Dikke knuf Fleur Hoop dat je een leuke avond hebt en dat 2012 een mooi jaar voor je gaat worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Bolletje, Zie nu je bercht pas, was aan het websurfen... We gaan van 2100-2300 op visite met Woef en zorgen dat we voor 00u weer thuis zijn. Hij reageert nu nauwelijks op knallen maar ben benieuwd hoe dat straks gaat. Heb jij nog tips? Antwoord kan van mij weer ff duren, ga ondertussen even mijn haar kleuren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 ik ben ook Johanna Witte wast voor mij? nee zekers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Bellefleur heb het goed ik heb U geerne Belse deerne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Ach jopie Zal iemand zijn met een stok in zijn achterste Misschien geen kerstcadeautje gehad ofzo Vergeten door de Sint Je weet wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Jopie, drie van dat soort reacties op rij... (op 1 rij als Fleur er niet tussendoor was gekomen) Valt het toch allemaal nog mee toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Lieve Jopie, Zen! Het is t niet waard, en je hebt altijd zoveel moois te delen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Originally posted by: fleurtjeAch jopie.....Misschien geen kerstcadeautje gehad ofzo Vergeten door de Sint Je weet wel quote> Hihihihi... zpelvoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Goedemorgen, Jopie niets van aantrekken Dat overdreven schijnheilige gedoe wordt nog eens de ondergang van dit forum. Op een gegeven moment heb je het gewoon gehad met die vermaningen voor heel normaal dagelijks taalgebruik Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Ze zouden het eens moeten wagen vonneke Ik haal de koning erbij!! Ik zeg niets fout... Toch? Zal één woord weghalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Ans ik heb bij de dierspec.zaak een mini spuitbusje met fermonen voor mijn katten, dezelfde die zij aanmaken als ze kopjes geven. Zoiets is er wellicht ook voor honden? Ik gebruik het voor de 3e keer/jaar het helpt; nu al beginnen op vaste plekjes en vanavond onder de bank in het hoekje waar de bangste altijd zit en onder de trap zoveel mogelijk gordijnen dicht voor het flitsen enz. en erbij blijven/praten/sussen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Weghalen mag niet??? Dat meen je niet echt he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Uhmmm Fleur.... denk je echt dat je met dat woord redt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 ik ga er een paar uurtjes vantussen meiden/Harry ook:D ff kuisen graag wil niet hypokriet wezen maar lees jullie te graag om je nu te missen al is het voor 2 weken het zijn hele cruciale tijden nu laten we er zijn en blijven voor elkaar en onszelf, ok? om met AR te spreken; love you all (zegt ze anders nooit hoor) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Ik haal niets meer weg hoor Vonneke Jij haalt net alles weg wat ik liet staan en laat staan wat ik weg nam :D Moest ik toch ff weg zijn onder dwang (was de laatste keer niet, voor het geval), wees dan niet ongerust. Ik kan het best aan en ga daar nog liever door dan mezelf te verliezen in bochten. Voor nu bennekik weg Vanavond feestje bij bevriend koppel. Drinken beiden niet dus dat is gemakkelijk voor mij Tot volgend jaar kippies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 NOu ladys huppatee laten we alles wissen wat met deze discussie te maken heeft anders hebben ze alsnog een reden en doen hun t wel voor ons.... Zooooo hier Jopie een zakdoek en een koppie thee.... en we gaan weer over tot de orde vd dag, nl laatste dag vh jaar en wat we erover denken, dat hebben ze toe, want in onze gedachtes kunnen ze toevallig lekker niet wissen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Okeee dan, heb het woord even opgezocht, hihi.. Tot volgend jaar dan maar Fleur, veel plezier.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden