Spring naar bijdragen

31 december 2011

Gast Hannah1

Aanbevolen berichten

Moggeuhm frutsels, weer lekker een sfsluiting vanavond en een nieuw begin. Waarin je zoveel meedraagd uit het verleden dat het niet een echt nieuw begin kan zijn, maar toch schone sokken in lekker afgetrapte laarzen is helemaal niet gek !!! (voeten dan eerst wel wassen en laarzen lekker nie poetsen;) dat voelt ook als nieuw en laat mij idd maar op me afgetrapte boots lopen waar ik al zoveel in meegemaakt heb, met diezelfde kop moet ik het toch ook doen tenslotte :)

Zo strakkie visite en buurt geweld, knallen onze zorgen en ellende met carbid de lucht in en eens kijken of er nog wedstrijdje hiermee in de buurt is. Deze melkbud moet nog ingeweid worden. We hebben dit huis gekocht omdat me vrouw op kacheltje verliefd was en omdat er een ......melkbus in de schuur stond voor mij , me ouwe staat nog bij me ouwe motorclub, ach die is al zolang aan die koppen gewend geraakt daar :) Hiernaast hebben ze een soort afweergeschut gebouwd dus wel heel leuk en laat de moffen maar komen, de grebbenberg is nie de verdedigingslinie dan van ons land, die begint hiero bij de grens :). De mannen hier gaan de bollen, flappen enzo bakken, al is het zoontje van een vriendiin daar net nog te klein voor :) Ikzelf ben veroordeeld om waffels met me nieuwe recept te gaan maken, miss nog kniepertjes, alhoewel ik helaas geen bakijzer daarvoor heb :(. Nou en dan nog de tijd nemen om goeie voornemens te..................pff lekker geen tijd voor ;) Vanacht al dit jaar op balans gegooid, die kan ook op de schroothoop, tajh ik ben geen weegschaal, heb ik altijd maar aan de dames overgelaten om daarover te oordelen. Loop zolang het ken op me ouwe laarzen door.

Allemaal een fijne laatste dag en morgen als herboren op, sterkte met alles om er doorheen te komen, nee er wachten geen 70 maagden aan de andere kant. Dus maak je niet druk over wat er komen gaat, alleen als jijzelf daar wat in kan veranderen of betekenen, voor jezelf of voor anderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 458
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

morgen

Ben voor de rest van de dag/nacht niet op het forum dus

Voor iedereen alvast een geweldig, alcoholvrij of matig 2012. Met natuurlijk een snuifje liefde, kruimeltje rijkdom en wolkje geluk. Maak ervan wat je wil, uiteindelijk ben jij de enige die dat kan.

Terugkijken doe ik in mijn eigen tijd. Niet te lang, niet te kort. Vandaag is belangrijk, morgen ben je misschien dood. Dus beleef het alsof het je laatste dag is.

Ween niet te lang maar beleef het wel bewust. Doe wat goed voor je is. Als je goed kijkt, weet je welke richting je uit moet.

Twijfel maar niet zo hard dat je bang wordt van risico's.

Er is maar één leven. Don't forget

Het is niet zo moeilijk alcoholvrij te zijn als je niet vergeet wat je doel is. Als je je doel vergeet of inruilt voor, ben je half verloren.

Stand your ground!

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje,

Zie nu je bercht pas, was aan het websurfen...

We gaan van 2100-2300 op visite met Woef en zorgen dat we voor 00u weer thuis zijn.

Hij reageert nu nauwelijks op knallen maar ben benieuwd hoe dat straks gaat.

Heb jij nog tips?

Antwoord kan van mij weer ff duren, ga ondertussen even mijn haar kleuren...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ans ik heb bij de dierspec.zaak

een mini spuitbusje met fermonen

voor mijn katten, dezelfde die zij aanmaken als ze

kopjes geven.

Zoiets is er wellicht ook voor honden?

Ik gebruik het voor de 3e keer/jaar

het helpt; nu al beginnen op vaste plekjes

en vanavond onder de bank in het hoekje waar

de bangste altijd zit en onder de trap

zoveel mogelijk gordijnen dicht voor het flitsen enz.

en erbij blijven/praten/sussen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ga er een paar uurtjes vantussen

meiden/Harry ook:D

ff kuisen graag

wil niet hypokriet wezen

maar lees jullie te graag

om je nu te missen

al is het voor 2 weken

het zijn hele cruciale tijden nu

laten we er zijn en blijven

voor elkaar en onszelf, ok?

om met AR te spreken; love you all

(zegt ze anders nooit hoor)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik haal niets meer weg hoor :angry:

Vonneke :D

Jij haalt net alles weg wat ik liet staan en laat staan wat ik weg nam :D :D

Moest ik toch ff weg zijn onder dwang (was de laatste keer niet, voor het geval), wees dan niet ongerust. Ik kan het best aan en ga daar nog liever door dan mezelf te verliezen in bochten.

Voor nu bennekik weg

Vanavond feestje bij bevriend koppel. Drinken beiden niet dus dat is gemakkelijk voor mij :)

Tot volgend jaar kippies

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

NOu ladys huppatee

laten we alles wissen wat met deze discussie te maken heeft

anders hebben ze alsnog een reden en doen hun t wel voor ons....

Zooooo hier Jopie een zakdoek en een koppie thee....

en we gaan weer over tot de orde vd dag, nl laatste dag vh jaar

en wat we erover denken, dat hebben ze toe, want in onze gedachtes kunnen

ze toevallig lekker niet wissen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...