Otje Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Ze slapen blij, Muppie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Goedenavond allemaal, Graag wil ik ook even iedereen een fijne avond wensen, en de allerbeste wensen voor 2012! Deze dagen en avonden zijn vaak moeilijk voor degenen die de alcohol de baas proberen te zijn, dat weet ik ook uit eigen ervaring. Dus wens ik iedereen heel veel sterkte, en een fris en helder begin van het nieuwe jaar. Dit jaar voor het eerst vier ik Oudjaar met Soothe alleen. Mijn beide zoons brengen de avond bij vrienden door, daar zal vast heel wat meer vertier zijn dan hier bij die twee droge oudjes. Vreemd, het voelt als weer een volgende fase in mijn leven. Maar we hebben het heel gezellig met zijn tweetjes, en doen (ook voor de hond) alsof we het geknal dat al van vanochtend af continu bezig is niet horen. Veel liefs en alle goeds! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Originally posted by: womanZe slapen blij, Muppie.quote> Dat kan ook inderdaad. Gaan jullie om 12 uur nog iets doen dames? Ik ga heel ffies buiten de buren een gelukkig nieuwjaar wensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Dank je wel Anna. Jij ook alvast een goed 2012. Volgens mij werkt dat, gewoon doen alsof er geen geknal is. Doe ik dit jaar ook. Doe Soothe de groetjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Mups je kunt een kopietje vragen heel lief natuurlijk en alsjeblieft? Ik dacht BamBam en Tina Anna, wat een heerlijke nieuwe fase even wennen misschien, ik weet niet hoe oud/jong jullie zijn, maar ja jongelui willen wat anders en dat is gezond. Geniet ervan en wens Soothe het allerbeste en een zo pijnvrij 2012 als maar haalbaar is:heart: en een hele goeie wisseling van jaar straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Ik zal het onthouden Jane. Ik heb alleen geen flauw idee wat voor genre Millennium is. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Ik weet het nog niet Mups de katten liggen nu te slapen, maar meestal ben ik ze aan het sussen rond 12.00 uur en ik verwacht dat dat straks ook wel eens nodig kan zijn. Woon in de binnenstad, dus alles echoot zo lekker tegen de gevels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Ik weet het niet. Kan eigenlijk niet naar buiten met Raksha. Misschien later. Maar ik weet dat de buurman grote bommen heeft dus die hoef ik ook niet fysiek te aanschouwen. Ik denk dat ik een uurtje onderduik in mn souterrain.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 stomme reclame's ik zit hier heerlijk op het bankje...hondjes snurkend in de mand. snee kerststol met roomboter en een heel groot glas chocomel lekker naar "ik hou van Holland" te kijken buiten vliegen de carbid-bommen je om de oren. verskiet me elke keer een onegeluk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Hoi Anna en Soothe (je leest vast over een schouder mee ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Zweedse misdaad triologie dikke pillen van boeken en bij wijze van uitzondering zijn de films zo mogelijk nog beter als de boeken. Krijg je echt geen spijt van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Het ligt er wel aan waar je woont ja. Hier valt het allemaal heel erg mee. Bommen, bah Woman. Ik begrijp er niks van dat mensen zoiets leuk vinden. Neanderthalers zijn het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Carbid Bommen heten ze dus.... Hoi Lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Stieg Larsson is de schrijver google er maar op, krijg je wel een indruk tot volgende maand! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Carbid is met een melkbus Woman. Zijn het geen zelfgemaakte nitraatbommen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Originally posted by: jane4Stieg Larsson is de schrijvergoogle er maar op, krijg je wel een indruktot volgende maand!quote> Ga ik doen.Wat bedoel je, tot volgende maand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 ha ha Lenie wat een leuke verschrijving ipv ongeluk one geluk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 dat je dan voorlopig wel even bezig bent Mups:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 haha, was een tikvautje.. echt Carbid hoor...die witte brokken. ik ben nu bezig met een Millennium boek..pff zware kost hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 oeps...hoi Woman.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Coen Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Hoi jane4, het gaat thee en zoetigheid is mijn deel (en vroeg naar bed) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Mupke...hier gebruiken ze lege verfblikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Een kleine anderhalf uur maar Jane. Ik ga nog even tv kijken. Youp. Ben er niet echt fan van maar veel beters is er ook niet. Tot later misschien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 ik ga ook weer verder kijken...tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Wat een waardeloze tv, ik ben maar aan de kruiswoordpuzzels gegaan. Maar niet nadat ik 2 appelpunten met slagroom heb opgegeten. I.p.v. oliebollen. Mupsie, ook weer even hier? Anna, twee droge oudjes, hahahaha. Hij is leuk. Fijne avond voor jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden