albertina Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Brrrrrrrrr...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Hahaha enige dag (nacht) per jaar dat ik nepspul drink wat er op lijkt... Raksha nog een kwartje valium en ze slaapt nu. Straks nog een kwartje op 00.00 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Coen Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Beste wensen voor alle dappere mensen hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Bol, alle goeds meid:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Beyonce op rtl 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 En daarna Shakira om 23.oo Dat is leuk. lekker hard zetten. Ik blij, doggies blij, en lekker puh voor de buren. Ha ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Ik heb mn tv over mn versterker en boxen. Vandaar dat ie lekker hard kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Nou zeg, kom ik toch ineens in een partymood. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Even cola pakken. Het is hier zo gezellig, i'll be back....hahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 pompidompidom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 zo, eindelijk bijgelezen en er is even vuurwerkpauze de stilte voor de storm denk ik katten rustig, kaarsjes aan en in plaats van oliebollen een dikke snee zelfgebakken notenbrood met choc.pasta dat is nog eens oudejaar vieren samen met Amstel (live) om in de ADB sferen te blijven:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Hoi Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Ha vrouw:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Ik ben er wel achter hoe het werkt denk ik. ik hoorde eens iemand zeggen, als het elke dag feest is, wat moet je dan als het echt feest is ???? Dat is een goeie. Dus ik mag vanavond snoepen, frisdrank drinken en roken in de kamer waar ik normaal gesproken niet rook. Beyonce lekker hard over de boxen, en verheugen op Shakira bellydance straks. Ik drink nooit frisdrank, maar vanavond dus blikjes cola. Leuk, nieuw blikje openmaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Ik heb t ook allemaal in huis gehaald maar toen ik niet kon kiezen, ging ik even kijken waar ik echt zin in had. Echt niet gedacht hoor, en wie weet straks ook een colaatje en snacks, maar voorlopig zit ik vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Coen, lukt het allemaal daar bij jou? En ben je met sporten begonnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Ha meiden, alles goed hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Hoi Mupke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Ha Mupseflups prima ik heb vorige week als eerbetoon aan jou The Closer gekeken, mooi idd en spannend dus dat had je goed gezien. jij nog Millennium gekeken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 He vrouw. Je hebt een feestje met je beestjes las ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Originally posted by: jane4Ha Mupseflupsprimaik heb vorige week als eerbetoon aan jouThe Closer gekeken, mooi idd en spannenddus dat had je goed gezien.quote> Goedzo Jane! Millennium heb ik niet gezien. Heb ik iets gemist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Beestjes slapen. Was een goed idee om ze eerder uit te laten. Na de laatste ronde gaan ze altijd slapen. Geconditioneerd pavlov dingetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 jazekers maar er zijn er hier die het voor je opgenomen hebben:D 6 x 1 1/2 uur dus een mooie marathon voor een saaie dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Ik las over jij blij en je doggy's blij woman. Wat is het nou? Slapen ze of luisteren ze muziek?! Mijn katten zijn lekker rustig nu. Dat zal tegen twaalven wel veranderen vrees ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Originally posted by: jane4jazekersmaar er zijn er hier die het voor je opgenomen hebben:Dquote> Wie? Wel eerst weten met wie ik 9 uur voor de buis moet he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden