snoepje Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 ben jij vervelend sha..opzouten nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 en wat is je plan nu jeanet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 'k heb nog een koelkast. Tafelmodel. Een LG. Zes jaar oud, maar werkt nog prima. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 shahire heb ik ook al, mensen denken dat ik arm ben en geven me van alles pc,magnetron, vaatwasser, you name it, I got it. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 en tòch goed gedaan Lidia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Originally posted by: lidiashahireheb ik ook al, mensen denken dat ik arm ben en geven me van alles pc,magnetron, vaatwasser, you name it, I got it.quote> ben ook arm...maar krijg nooit wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Snoep, doorgaan met adb zijn en blijven! Ik voel me er niet schuldig over en daardoor had ik er ook vrijwel geen last van. Maar weet nog steeds niet waarom dit nou zo moest. Ik ga er ook niet meer over nadenken. Done is done. En nu weer stevig in de schoenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 jeannet jij bent toch een minderaar??? maar wat is normaal dan?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Originally posted by: fransoikedorstquote> Neem een Rivellaatje Light. Koelsissend, dorstlessend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Originally posted by: snoepjeja gunn,,sha kan het weten..is zelf jaren een wortel geweestquote> Hahahahahaha ik heb ooit voor erwtje geoefend. Lukte van geen kanten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 ik heb vanmiddag een blikje ginger beer gekocht zo wat is dat lekker zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Originally posted by: bolletje Originally posted by: snoepjeja gunn,,sha kan het weten..is zelf jaren een wortel geweestquote> Hahahahahaha ik heb ooit voor erwtje geoefend. Lukte van geen kanten.quote> Naah, 't bolle g'deelte, veronderstel 'k, zul je prima hebben kunnen evenaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Welkom Fransoike Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 AR Ja, ga bijna zingen: het is moeilijk bescheiden te blijven etc. Je gaat goed hè? Wist ik wel, vorige keer was het ook ongelooflijk hoe jij je aan je voornemen vast hield. Maaaaar...........ik mis je op de rookmelder. Niet dat ik zo'n succesverhaal ben, maar sommigen wel. Kan je je aan optrekken may-be. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 snoep waar woon je, zal ik aan je denken, want als ik iets al heb vraagt men of ik dan niet iemand anders ken. Je weet waarschijnlijk beter dan ik hoe PB werkt. Dat moet iemand mij nog eens uitleggen, vooral het teruglezen en verwijderen snap ik niets van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 nou lidia, ik laat dat roken maar even voor wat het is het word heel vervelend, als je iedere dag maar weer moet schrijven dat het niet gelukt is en heel goed voor mijn ego ook:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Avond. Hier juist toch weer een rare twee daagse achter de rug. Lady tinne was op bezoek.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Gun, doe niet zo flauw, dit is een nieuweling die waarschijnlijk heel wat heeft moeten overwinnen om hier te komen en serieuze reacties en hulp verwacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Nou allemaal de beste wensen hiero en dan thuis hopenlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Het was gereduceerd tot een paar keer per week 1 tot 1,5 fles wijn, soms minder. Totdat ik hier kwam. Toen ben ik gestopt, was blij en trots. Toen vond ik dat het wel moest kunnen met etentjes of bij vrienden, wat een excuus is natuurlijk. Niet gedaan toen. Daarna was het op de vrijdagavond en zaterdagavond wel en dan laat beginnen zodat het niet teveel zou worden. Dat ging even goed, want ook dan dronk ik niet of heel weinig en op de zondagen ging ik rond een uur of vijf voor gaas. Ik vind nog steeds dat ik in leuk en goed gezelschap best een glaasje moet kunnen nemen, maar bij thuiskomst thee moet zetten. Er moet een knop om en niet de gezelligheid thuis door willen zetten want dat gaat niet. Dan is de beer los. Voorlopig maar even helemaal op non-actief en ik mag van mezelf hier een maand lang geen adviezen geven. Want wie ben ik dan helemaal? Een zielige zuipschuit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Originally posted by: VlaamsmeisjeAvond.Hier juist toch weer een rare twee daagse achter de rug.Lady tinne was op bezoek....quote> wie is dat??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Fransoike, thee is een goede dorstlesser en je word er niet zo vol van als van cola of vruchtensap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 "Tante" Bolll het is prachtig geworden, zal Wilma heel erg top vinden zeg!!! En niet als erwtje oefenen hoor, krijg je soms lading matrassen op je kop en dan als toef nog een prinses Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Jeannet weer opnieuw starten, net zo lang tot je het onder de knie hebt lieverd. Misschie3n heb je zoveel gedronken omdat even die rem eraf was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Originally posted by: VlaamsmeisjeAvond.Hier juist toch weer een rare twee daagse achter de rug.Lady tinne was op bezoek....quote> was het wel gezellig Nina? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden