Spring naar bijdragen

Maandag 2 januari 2012

Otje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 267
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: bolletje
Originally posted by: snoepje
ja gunn,,sha kan het weten..is zelf jaren een wortel geweestquote>

Hahahahahaha ik heb ooit voor erwtje geoefend. Lukte van geen kanten.:)quote>

Naah, 't bolle g'deelte, veronderstel 'k, zul je prima hebben kunnen evenaren. :P
Link naar opmerking
Deel via andere websites

AR

Ja, ga bijna zingen:

het is moeilijk bescheiden te blijven etc.

Je gaat goed hè? Wist ik wel, vorige keer was het ook ongelooflijk hoe jij je aan je voornemen vast hield.

Maaaaar...........ik mis je op de rookmelder. Niet dat ik zo'n succesverhaal ben, maar sommigen wel. Kan je je aan optrekken may-be.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

snoep

waar woon je, zal ik aan je denken, want als ik iets al heb vraagt men of ik dan niet iemand anders ken.

Je weet waarschijnlijk beter dan ik hoe PB werkt. Dat moet iemand mij nog eens uitleggen, vooral het teruglezen en verwijderen snap ik niets van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was gereduceerd tot een paar keer per week 1 tot 1,5 fles wijn, soms minder.

Totdat ik hier kwam. Toen ben ik gestopt, was blij en trots.

Toen vond ik dat het wel moest kunnen met etentjes of bij vrienden, wat een excuus is natuurlijk. Niet gedaan toen.

Daarna was het op de vrijdagavond en zaterdagavond wel en dan laat beginnen zodat het niet teveel zou worden. Dat ging even goed, want ook dan dronk ik niet of heel weinig en op de zondagen ging ik rond een uur of vijf voor gaas.

Ik vind nog steeds dat ik in leuk en goed gezelschap best een glaasje moet kunnen nemen, maar bij thuiskomst thee moet zetten. Er moet een knop om en niet de gezelligheid thuis door willen zetten want dat gaat niet. Dan is de beer los.

Voorlopig maar even helemaal op non-actief en ik mag van mezelf hier een maand lang geen adviezen geven. Want wie ben ik dan helemaal?

Een zielige zuipschuit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...