Otje Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Is het heus ? Nog geen draadje geopend ??? Goedemorgen allemaal Fijne dag !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Hai Woman, niet gewend jou zo vroeg aan te treffen, leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Vroeg he ben ik hihi Heb ik soms de laatste tijd. Ga wel zo nog slapen hoor, eind van de ochtend paar uurtjes. Anders red ik de dag niet. Nu zo eerst met de honden weg, beetje hardlopen of iets wat er op lijkt. Vannacht hebben ze voor het eerst alleen geslapen op een andere verdieping. Dates vinden dat niet zo leuk met al die honden in bed hihi. Er lag wel een enorme drol in de keuken, dus het was wel beetje te spannend voor hun. Even een paar weken volhouden, dan kan ik kiezen. Wel of niet. Als Raksha in de rui is dan heb ik er ook liever niet in bed. Schatje is niet meer. Hij had met kerst een hele fles port op, en die keer daarvoor ook. Niet zo blij mee. Hij ging op de honden staan enzo, achteraf klagen dat eentje gebeten heeft na 3 x .... En nog meer. Maar de boozz is wel een reden dat ik em laat gaan. De trekaanval en gremlins kwam wel echt door hem. Ik weet dat ik er zelf mee moet dealen maar ik heb geen zin in een partner die elke keer een fles leegdrinkt als ie tegenover me zit. Nu natuurlijk alweer een nieuw schatje, zo gaat dat op die datingsites. Hij drinkt niet. Dat scheelt echt een heleboel. Ik had nooit gedacht dat dat zo'n issue zou zijn en dat het me toch zo zou tegenstaan. 90 % van de datende mannen drinkt. Vind dat nogal wat. Niet omdat ik iedereen wil bekeren om ook te stoppen maar wel omdat het me tegenstaat op allerlei manieren. En zelfs zorgt voor een afknapper mijnerzijds....en dit is zeker niet de eerste keer, as you know. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Goedemorgen Woman en Shahire, Koffie loopt door...........!!!!!!!!! (rare uitdrukking, koffie loopt door) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 goede morgen frummels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Ik ga me vandaag eens proberen heel nuttig te maken in de huishouding voor zolang het duurt bij mij, is niet iets wat bij mij favoriet is wens jullie een fijne dag en/of werkse vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Hey woman, leuk een date, tenminste.........hoe was je date, leuk??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Ik lees het woord datingsite: als ik mijn hotmail open krijg ik regelmatig rechts reclame van relatieplanet o.i.d als ik dan op het X wil klikken krijg ik juist die site ik word daar niet goed van, tegenwoordig laat ik het maar rechts in beeld staan iemand een oplossing daarvoor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 eh nee Sha, weet niet hoe dat moet. Bij mij floept ie ook altijd naast mn mailbox. Maar ik sta er af en toe ook wel es op haha. Nu nog geen zin in, maar wie weet binnenkort weer es. Best leuk hoor zo af en toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Ja ik heb dat ook met reclames. Beetje asociaal agressief reclame opdringen. Nepkruisje maken.... Het echte kruisje zit vaak linksonder. Het is al zo irritant dat het openklapt over je tekst heen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Nou ja, dan laat ik het gewoon in beeld staan dacht altijd dat iets hoorde te verdwijnen als je op het X zou klikken het zij zo, brand is erger denk ik maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Ja, soms zit het over je tekst heen kruisje linksonder....zal ik volgende keer eens kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Wat ik ook zo irritant vind is dat hotmail zichzelf zo graag koppelt aan Bing... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Fleurtje, de 1e van de maand toch met droog staan? :present::present::present: mocht je lezen, schoot me net te binnen volgens mij Ya en Eks ook?? ....tig maanden :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 fijne dagggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Werkse Fibo en Sha succes met de huishoudelijke werkzaamheden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 gooooood morning frummers. Zo, we gaan er weer tegenaan. Eerste werkdag van het jaar. Bakje koffie is weer heerlijk. Buiten is het eindelijk even droog en een graad of 7. Hoef niet zo heel vroeg te beginnen vandaag. En dan krijgen we het circus van de beste wensen en zo.... mensen die je van die dikke zoenen geven terwijl je eigenlijk niet wilt zoenen maar dat je ze ook niet voor het hoofd wilt stoten... Ach, ook dat duurt een dag of twee en dan zijn we weer helemaal gewoon... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Goedemorgen, Woman? jou heb ik nog nooit zo vroeg gezien op de draad. Zelf vind ik het nog wat vroeg, al moet, of laat ik zeggen, wil, ik vandaag de kerstboom en alle andere prularia opruimen. Ik ben gister in een boek begonnen, sinds lange tijd is het mij gelukt om practisch de hele dag op de bank te hangen en te lezen. Een verademing. Ik ga een bakje koffie zetten en dan kruip ik nog even met boek mijn mandje in. Voor de lezers onder ons Marion Pauw, "zondaarskind" een met humor geschreven verhaal over een vrouw van 80 die wraak wil nemen op iets wat haar in haar jeugd is aangedaan. Triest maar door de humor echt een pageturner. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Mooi boek Tina, heb h'm ook gelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Pippie, ja dat vind ik ook. Vandaag lees ik het ook uit. Dan morgen de boel maar opruimen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 heb ik nogniet gelezen Tina, maar zal hem onthouden (noteren, anders vergeet ik het weer ). Lekker he, zomaar heerlijk op de bank met een boek. Heb ik ook vaak de rust niet voor, maar is o zo heerlijk. Heb je inderdaad geloof ik nog nooit zo vroeg hier gezien Woman, grappig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Wil iemand mij helpen de laatste laatste oliebollen te verorberen? Dan ben ik er maar weer van af. Goedemorgen, beetje slecht geslapen, zweten. Ik moet weer even in mijn ritme komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Hihi, vergeet het maar Jaap, heb hier ook nog een voorraadje voor de liefhebbers.. Overigens ook goede morgen, jammer dat je niet goed geslapen hebt. Misschien teveel oliebollen weggewerkt gisteravond?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Goedemorgen allemaal, Zooo 1e maandag na de vakantie, 3 uur eerder op, wel ff wennen weer. Woef ligt nog in coma, kijken of ik m zo wakker krijg. Woman, groot gelijk dat je een drinkend schatje inruilt voor een niet-drinkend schatje. Misschien iets voor je profiel om te melden 'Must love dogs"? Nu, maar eens voorzichtig kijken hoe Woef erbij ligt. Heb n hond met een ochtendhumeur:D Fijne dag allemaal:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Ook goedemorgen Ans... Woef is dus niet blij met het feit dat de vakantie voorbij is... Ook weer een kwestie van wennen dus .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden