Gaby Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Bij deze dus een draadje voor het ''de rest van het jaar pact'' Gaby Niwi Bol Jane geweldig dat er nu al zoveel aanmeldingen zijn doet me goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Originally posted by: GabyBij deze dus een draadje voor het ''de rest van het jaar pact'' GabyNiwiBolJaneTinageweldig dat er nu al zoveel aanmeldingen zijn doet me goed quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Hoi Gaby! Ik had bij de jaarpact geschreven of je mee wilt doen? Maar dit is natuurlijk ook prachtig. Ik doe automatisch mee Gaby Niwi Bol Jane Tina Tine Heerlijk een nuchtere feestdagen!! Dag, Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Originally posted by: Sowhat Originally posted by: TineHoi Gaby!Ik had bij de jaarpact geschreven of je mee wilt doen?Maar dit is natuurlijk ook prachtig.Ik doe automatisch mee GabyNiwiBolJaneTineSowhatHeerlijk een nuchtere feestdagen!!Dag,Tinequote> quote> Ik heb mezelf van het pact afgehaald,voor mij voelt het beter om het per dag te doen.Day by Day, that's the way. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Tina, fijn dat het met jou ook weer beter gaat! Inderdaad per dag!! Liefs Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Ik doe ook graag mee. Dit is een goede stok achter de deur. Dus: Gaby Niwi Bol Jane Tine Sowhat Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 14 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 heel goed mensen! dit is voor mij heel fijn, we gaan het redden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 17 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 even omhoog halen, er is nog plaats Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Ik doe ook mee! Gaby Niwi Bol Jane Tine Sowhat Joris Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 19 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Gaby Niwi Bol Jane Tine Sowhat Joris Marc Verrandering mooi Marc en Verrandering er ook bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 goede dag lieve mensen, Geweldig dit nieuwe draadje! Maar kan iemand mij vertellen wanneer we hier gaan schrijven? Dit is al enige tijd opgestart en nog niets geschreven. Liefs Myriam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 20 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Hi Myriam, de mensen hier hebben zich aangemeld om i.i.g tot eind 2011 niet te drinken, blijkbaar gaat dat tot nu toe goed, bij mij wel, en voor mij is het een goede stok achter de deur, zeker voor de decembermaand! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 24 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Poeh, ik weet nog dat ik vastbesloten was toen ik dit pact afsloot, dacht ook dat ik het makkelijk ging halen, maar vandaag toch moeilijk gehad en nu lig ik nog wakker en te malen..... Toch wil ik ondanks de rotmaand die gaat komen, en waar ik vanmiddag het eerste voorproefje van kreeg, door Sint feest (bah niets voor mij, teveel mensen ook, bij wie ik me niet thuis voel, alleen daarvoor al, zette ik het voorheen op een zuipen) dit wel doorzetten, ik wil echt de rest van 2011 NIET meer drinken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Hoi Gaby! Valt niet mee hè? Ik was ook zo vol vertrouwen en goede moed. Ja, die moed is weer teug....maar vertrouwen.... We zijn mensen en geen robotten....die onrust gevoelens tijdens verjaardagen en feestjes zijn voor mij ook heel moeilijk. Het gaat niet om die feestjes maar wat daar gebeurd en gezegd wordt enz... Maar Gaby ....de aanhouder wint. Liefs Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 ik kijk weeral uit naar de Kerst.... die ik dan met een koude cola en hete koffie door kan brengen met familie.... zonder dat ik me dan de volgende morgen moet afvragen wat er zich heeft afgespeeld en welke stomme stoten ik allemaal heb uitgehaald...wat een weelde toch he.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 27 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 vandaag een maand droog, gister was N hier, en het was drama, we konden niet praten, kwamen op geen enkele manier een stap verder, bijna een half pakje sigaretten weggerookt, en enkel niet gedronken, omdat ik extra refu had geslikt, nu moet ik verder, ik wil het gaan proberen zonder drank, N geprobeerd uit te leggen dat dat nu mijn eerste prioriteit is , maar zo moeilijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Ik wil ook graag meedoen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 27 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Super dat je ook meedoet Super1975 Samen staan we sterker! Gaby Niwi Bol Jane Tine Sowhat Joris Marc Verrandering Super1975 Yihaa!!! we zijn al aan 10 deelnemers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 27 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Welkom bij ons pact Fruitvlieg, dat heb je goed berekend Gaby Niwi Bol Jane Tine Sowhat Joris Marc Verrandering Super1975 Fruitvlieg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 30 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 niet zo'n goede nacht gehad, heb het gevoel nu alsof ik een pakje sigaretten en een krat bier heb weggewerkt gister, voelt niet fijn! maar geeft des te meer aan, dat ik dat dus echt niet meer wil! ben zo blij met dit pact, en ik wil gewoon die 2 maanden penning! ik hoop zo dat ik het ga halen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 hoop is bah! jij gaat het halen!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 ok, dus knuffie doet ook mee!!! hopelijk al vanaf nu.... Heb het nu moeilijk na mijn nachten want ik wil iets drinken! Maar je moet toch ooit ergens beginnen, he!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 2 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Gaby Niwi Bol Jane Tine Sowhat Joris Marc Verrandering Super1975 Fruitvlieg Knuffie Welkom erbij Knuffie, met zo'n groep mensen moet het toch gaan lukken? voor mij ook een uitdaging hoor, eerste dag in december gehaald, en vanochtend toch maar een refu geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Nou we hebben een heel elftal inmiddels, laat mij maar reserve staan en aan de zijlijn jullie aanmoedigen, das mijn kwaliteit:D Hup frummers hup, laat de drank maar in zijn hempie staan:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
P Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Ik haak aan. Ik bekijk het van dag tot dag maar kan nu al inschatten dat oudejaarsavond een te nemen hobbeltje wordt. Dus zo'n pact is weer een extra motivatie om alcoholvrij het jaar uit te knallen. Groet, P~) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden