Spring naar bijdragen

Woensdag 4 januari


MarQ

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 493
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, alleen die rottige feestdagen pffff het lijkt steeds erger te worden.....maar ja ik word ook steeds nuchterderderder.....

Moet echt ernstig gaan denken aan een oplossing, want straks met Pasen is het ook weer bal....en zoals ik me voelde op 2e kerstdag ....oef.....nooit weer.

Ergens een boshut huren ofzo met een stapel boeken of een project dingetje. Maak me serieus wel zorgen hoor, want dat ging echt niet goed....

Quote Bolletje: "Ja leuk Woman, en je blijft het toch maar heel goed doen hé meis."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha krikkie, moggeuh (goed er maar, wel goeie stap die je probeert te maken, ff aflaten voor jou) . Ik wil minderen, maar zie in dat (voor mij dan) het makkelijkst was om eigenlijk te stoppen en dan proberen in dat ritme te komen, met miss een uitglijdertje en pas later soms wt te drinken. Minderen is voor mij heel link, blijft op een dun draadj ballanceren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarnaast had ik , zoals iedereen hier, die gevoelens als jij nu. Vaak gooide ik het dan maar op minderen en kon ik toch me eerste drankje nemen en werden het gewoon weer minimaal een krat, nou morgen dan was het idee. Net zolang tot ik de eerste maal in ziekenhuis terecht kwam. Toen wel geprobeerd weer mislukt, doordat ik mezelf voorhield dat ik zou proberen te minderen. Was 2e maal nodig in ziekenhuis om er toch serieus mee bezig te gaan en me toen hier ook aangemeld, omdat anders......tjah

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal:-)

Voel me gelukkig iets fitter, lag gisteren om ongeveer 21.30u op bed.

Ben nog wel verkouden maar het meest gammele lijkt eraf dus morgen weer in de startblokken om de collega's te gaan entertainen! Meld me nog even droog af voor gisteren.

Dagpact:

Albert

Lytse

Jeannet

Krikkie, welkom.

Ik mag van mezelf geen adviezen geven deze maand dus dat laat ik de andere frummers hier over. Sterkte en blijf hier vandaag als je je bedje niet in wilt gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjah Jeannet, ik daar ook nie de beste in, als het over alc. gaat, moar wah mot dah mot he

Met alc. en mijn werk ging altijd wel, werkte vaak met alc. dus was niet vreemd en ik kon het goed doceren. Van 's ochtends vroeg tot 'snachts. niet pieken maar regelmatig drinken en dan viel het niet echt op. Behalve als ik dan sterke drank dronk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...