Lytse Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Hallo Krikkie, Ik had al gereageerd en toen ik verder las (wat een hooop verhalen vandaag) merkte ik in welke situatie je zit. Volgens mij heb je het vandaag droog gehouden. Prima meid. zet hem op. Morgen dag 2. Lytse.:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Hi Desi, Fijn dat je nieuwe werk je bevalt. Dit wordt een fantastisch jaar! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Hi Beer, Ik ben ook nog aan het bijlezen. Wat een verhalen vandaag. Tegen de tijd dat je nbij bent zijn de mensen alweer weg. Hoe ging het vandaag? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Lytse We maken er samen een fantastisch jaar van oké? Desi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Akelei, Lytse... ben altijd blij jullie te lezen. (beertje ook natuurlijk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Lieve Lytse Het gaat sinds de feestdagen niet geweldig met me. Wilde je eerder mailen, maar word weer geleefd momenteel... Heb een oproep naar Tactive eruit gedaan gisteravond, moest sowieso voor vandaag terug reageren naar ze, maar vandaag geen antwoord. Was misschien te ingewikkeld, of zo? Ben voor het eerst druk in m'n hoofd. Dacht dat ik goed bezig was......... Bleehh, dus..... Maar, hee, ik ben net onkruid. Kom er weer uit hoor.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 VM I heart U Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Ik ga zo slapen want ben in een duffe bui. Het blijft hier maar stormen en regenen, alles staat onder water buiten. Borrie!! Smikkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Hi Smikkie, Welkom hier vanavond. Als je weinig tijd hebt is het altijd lastig om bij te blijven. Maar ja, we hebben gelukkig ook nog een leven buiten het forum. Ik ben blij dat het goed met je gaat. Die rust komt nog wel. Groetjes, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Goede avond allemaal, heb helemaal bijgelezen, wel dik een uur. Vandaag heb ik het droog gehouden eindelijk. Heb tevens mijn eerste werkdag gehad. Hier waait het weer stevig en regent het pijpestelen. Echt weer om in bed te liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Originally posted by: borretjeTogether we are strong:heart:quote> Is dat zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Hallo Smikkie, In het begin kon ik ook alle verhalen niet uit elkaar houden hoor, maar nu ik hier een tijdje rondhang lukt het wel. Probeer ook met de mensen mee te leven. Met mij gaat het wat minder, want ik heb een paar weken geen speciale fysiotherapie (therapeut is op kerstvakantie). Dat moet ik altijd bezuren met extra pijn en meer naar bed. Het is niet anders. Ik probeer me maar een beetje aan te passen. Liefs, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Originally posted by: DesiLytseWe maken er samen een fantastisch jaar van oké?DesiTop; doen we Dees.Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Zo.Ik ga slapen. Morgen weer een dag. truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Ik las ergens in de rapte dat je gevallen zijt bor. Vreemd voor iemand die weet wat ie weten moet. Dat samen zijn we sterk liet het dan wel ff afweten blijkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Ik heb een heel verhaal geschreven is het zomaar weg. Pfff, wat jammer, ik ga het niet opnieuw doen, niet nu. Akelie, voor jou een, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Ach Fleur, Niet doen......... We zijn hier allemaal voor hetzelfde doel, toch? En op zoek naar............ een luisterend oor, een virtuele arm? We horen er voor elkaar te zijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Lieve Beer, Niet te ver vooruit kijken joh. Dat houdt het beheersbaar. Morgen krijg je vast bericht van Tactive. Probeer je aan je voornemens te houden hoor. Is je bureau al een beetje opgeruimd nu? Lag er veel werk na je weekje vrij? Druk in je hoofd: in je ontspannende bad gaan liggen? Het wandelen is nu niet echt een vreugde. Wat voor hond heb je trouwens? Zet hem op hoor: je kunt het en je gaat steeds meer je eigen kracht ervaren. Veel liefs en je weet me te vinden. Lytse. P.S. Ik heb mijn kerstbeer officieel naar je genoemd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Jootje, Fantastisch dat het je gelukt is. Dit is dag 1! Morgen weer bij het dagpact? Je kunt trots op jezelf zijn. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 VM, alweer te laat. Je bent al weg. Ik lees jou ook altijd graag. Volgende keer zijn we misschien tegelijk hier, hoop ik. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Alles kent zijn grens Beertje Ik geloof dat iedereen die hier ooit tegenkomt. Hoe ze er mee omgaan is dan weer iets anders. Ik ben braaf Vraag maar aan de kerstman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Ja, morgen weer bij het dagpact!!!!! Wil iemand mij er bij zetten? Want ik moet heel de dag werken en als ik thuis ben en eenmaal bijgelezen en gegeten heb, is de dag bijna voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Ik wens iedereen nog een fijne avond en voor straks, slaap lekker en . MNWO ( morgen nuchter weer op). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Fleurie, mijn vader noemde dit "gedrag" altijd recalcitrant! (Dat woord kende ik al toen ik 6 was.) We weten allemaal hoe moeilijk het is. Ik geloof in samen zijn we sterk. Vooral als je op tijd hulp en steun kunt zoeken en vinden. Soms mislukt het en degene die dat overkomt vindt dat het ergste van allemaal! Je hebt dan nu wel zo'n schattig wipneusje, maar dat niet te hoog in de lucht steken hoor Vlaams kippetje! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Jootje, hartstikke goed:present: Fijn dat je nog even binnenvalt. Nancy zou mij er morgen ook bij zetten omdat ik weer ga werken en het zal wel te druk zijn om even in te loggen. Ik wil het wel aan haar vragen om jou ook erbij te zetten en anders zijn er heus wel lieverds hier die dat voor je willen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden