MarQ Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 goede morgen weer een vroegertje voor mij en kon het niet laten het draadje voor vandaag te openen. voor iedereen die langzaam aan het wakker worden is de koffie en thee staat klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Hai Marq ook zo'n vroege vogel en je kan wel weer nieuwe koffie zetten want die eerste pot heb ik al opgedronken heb ik 's morgens nodig om op gang te komen hier vreselijk bokweer wordt zometeen regenpak aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 de eenzame fietster die krom gebogen over haar stuur straks zichzelf een weg baant.... want dat gaat het zo echt wel worden tegenwindje ook nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 goede morgen frummels. doe mij ook maar even een grote mok koffie. jeetje wat een ....... weer weer. doe mij maar een pak sneeuw hoor. is veel gezelliger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Goedemorgen. Gooi ik net mn koffiekan kapot grrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Die emoticon is in de war, die moet rood zijn!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 OOOooohh pippie da's bijna een ramp. waar haal je zo vroeg een nieuwe vandaan. gelukkig heeft marq een pot vol koffie gezet en die smaakt heeeeeerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Morgu Max, Koffie???? Heb alleen maar oploskoffie vandaag, helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Dag koffieverslaafden. Doe mij maar een glas grapefruitsap. Zal het zelf wel even uitpersen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 yvooooonnnnnIIIIIiiiiiiiiiiiiiiiieeeeee opstaaaaaaaaaan je zou naar de sportschool gaan. hup hup de beentjes over de rand kom op niet terugkrabbelen nu. ik weet het, het is weer om in bed te blijven maar beloofd is beloofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Ja Igor, is idd bijna een ramp. Wat nog erger is is dat het een volle pot koffie was. Maar ik ga wel ff langs Marq dan voor koffie. Anders neem ik nog een oplos. Een echte koffie freak maakt het dan niet zoveel meer uit, als het maar naar koffie smaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Zo hier valt nu de hemel op ons dak. Hopelijk is het straks wat rustiger met de regen. Even weer mijn krantenjongen bedanken heb zijn kerstkaart gemist, anders had hij van mij een dikke fooi gekregen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Ohhhhhhh Jaap maar daar zeg ik ook geen nee tegen hoor Oeps Max is alweer weg, die heeft vast een slok van mn oploskoffie genomen. Sorry Max. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Moggeuh burgers en buitenleu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 kan je dan nie gewoon op de ouwe manier koffie zetten Pip? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Coen Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Goedemorgen allen, alweer een rondje rennen achter de rug (ben zwaar verregent) dus nu een bakje thee en een tosti en dan weer een droge dag tegemoet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Nou ik ben al een uur bezich geweest met gisteren door te lezen, das potdikkeme een dagtaak zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 grove maling in je kop, kokend water erop en roeren. Als het stil is gevallen ligt de drap op de bodem en kan je drinken. Let op bij het laatste slokje. Ik ga al weer. Het lijkt droog. Een prettige dag. Ik moet het systeem gaan zuiveren. Geen zin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Jeetje Diesel, ik ben echt blond he? Inderdaad, grote kop met koffiefilter erop duhhhh. Nou de koffie loopt hoor Tnx Diesel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Wat denk je van die arme moderator, die moet het ook allemaal maar lezen, maar mag niets zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Idd Jaap die kranten jongens en meiden verdienen echt een dikke fooi hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Ja maar die wordt er voor betaald en soms ook om te lachen, tjah weet niet hoe die er tegenover staan he, zullen mensen ook gaan leren kennen. Alhoewel van dialekten snappen ze vaak nix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Coen volgens mij ga jij ook goed, je staat al langer dan een maand droog toch?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 precies Jaap schipperskoffie of kopi tubroek is ook heerlijk vind ikzelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden