Diesel Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Moggeuh frummelZZzzzz, Nou de koffie loopt er net vandoor, maar tegen onze Poet op loopt zo'n ding niet op, met z'n met z'n doorgelopen filterkop loop ik um zelfs eruit denk ik . Thee potten zijn wat dat betrefd toch wat makkelijker, maar vind ik eigenlijk toch wel tutjes vaak. Alhoewel je wel leukere theepotten hebt dat echt leuke koffiepotten , dat dan weer wel. Maar het valt niet mee , wakker worden omdat de honden kabaal maken en dan met slaperige kop water opgezet, nee het apparaat voor koffie klaar gemaakt en dan is zo'n pot vol, gaat tie ervandoor. En dan ook nog tegensputteren astie door een hond bij z'n kladden gepakt wordt, maar smaakt nog steeds goei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 goede morgen frummels. doe mij maar een koffie en nog een rondje slaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Morgu luitjes, zou ook nog wel even willen slapen, maar helaas.... mag niet. Doe mij dus ook maar een bakje koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 yvonne ook goede morgen. ga je mee naar de sportschool? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 goedemorgen dear Igor. Zou wel willen, maar ik mag werken vandaag. Nog bedankt trouwens voor donderdag, als jij niet hier had gegild dat ik moest gaan sporten was ik echt niet gegaan, had me een beetje verslapen en vond het wel best. Maar ben uiteindelijk toch maar gegaan toen ik jou las, begon me al gelijk schuldig te voelen namelijk, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 morgen dan? hopelijk heb je niet zo'n lange dag om te werken dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Goedemorgen allemaal:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Morgen ga ik , echt, kom je wel ophalen als het niet al te hard waait Zat net de draad van gisteravond nog even door te lezen. (De hele dag teruglezen is me telkens net ff te veel op de vroege ochten :$) Wil toch nog even iets zeggen daarover. Bor, er wordt van alle kanten 'hulp' geboden aan je, zowel hier als IRL. Maar ik heb het gevoel dat je je tegen alles afzet. Trekremmers... nee, je wilt het zelf doen, refu... nee idem dito.. Een ander KAN het niet doen voor jou, je zult het zelf moeten doen. Je wilt hulp, maar wat voor hulp dan in hemelsnaam nog? AD is een drama, de remmers maken je al ziek voor je er aan begonnen bent. Realiseer je je wel dat er hier ook mensen zijn die juist prima gaan op die pillen? Dat die pillen wel degelijk 'hulp' kunnen zijn? Dat je er natuurlijk wel voor open moet staan en dat het niet DE oplossing is voor je probleem, maar een hulpmiddel bij jouw eigen 'gevecht'? Je zult het nog steeds zelf moeten doen, dat geldt voor elke vorm van hulp. Ik heb zo vaak het gevoel dat je de oorzaken 'van' buiten jezelf zoekt... En misschien is dat wel waarom mensen soms nogal heftig naar je reageren. Zou jij hen koud laten... dan zou je waarschijnlijk helemaal geen reaktie krijgen. Maar mensen proberen je te bereiken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Morgen Max... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Moet nu trouwens wel heel snel de douche in, anders kom ik nog te laat ook. Nog mazzel dat Snoep nog vakantie heeft, anders had zij hem vast al ingepikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pleuntje Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Goedemorgen lieve allemaal! Gisteren niet gedronken!!!! Op naar de derde dag! Mijn man zat gisterenavond bezopen van het bier op de bank. Hij gaat vanaf vandaag ook meedoen. Toen ik hem zo zag zitten, dacht ik direct aan hoe moe en rot hij zich vandaag moest voelen. Ik lekker niet!!!! Ik wil graag op het dagpact wie volgt? Yvon je krijgt van mij gelijk maar ik kan Bor wel begrijpen. Ik heb aan de huisarts om Refusal gevraagd, al die bijwerkingen!!! Ben daarom proberen om het zonder te doen. dagpact: Pleuntje Veel liefs van Pleuntje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 goedemorgen, voor de verandering ben ik ook eens vroeg! Maar na een maand vakantie mag ik ook weer gaan werken, maar tegenwoordig nu fit en nuchter! Niks met één oog dicht rijden omdat ik nog dubbel zie! Ik ga naar de 11 maanden droog........ heerlijk......... Hoop voor jullie het zelfde; geen monster/ monstertje meer... maar een leven zonder verwoesting.. Prettige dag gewenst, en... ondanks de regen ik ben het zonnetje! Liefs Myriam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Mogge Yvonne. Heb iet meer terug gelezen maar zag gisteren al welke kant het (weer) op ging. Grappig, ik ben er een hele tijd niet geweest, zie nu veel nieuwe mensen. Zie dat het goed gaat met de meesten en er nog steeds veel gestopt zijn. Ook zie ik dat er bij Bor. niets veranderd is. Zou ze dat zelf ook zien of "moet" je daarvoor hier gewoon eens een poosje niet komen...? Het is precies zoals je zegt Yvonne, er wordt hulp genoeg aangeboden, al heel lang.... Het is vragen om aandacht, en dar kan ze niet genoeg van krijgen zo te zien. Ik ben er klaar mee, meer zeg ik er niet over. Zo en nu met de hond uit, het wordt zo droog volgens buienradar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pleuntje Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Goedemorgen Max, Dat kun je toch niet menen! Bor wil de aandacht volgens jou! Volgens mij is ze juist heel erg ziek en moet ze juist veel aandacht krijgen! Het gaat langzaam misschien, maar dat is voor iedereen anders! Groetjes van Pleuntje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Zonder verandering, alleen crisis Pleuntje. De groeten, ik ben er vandoor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pleuntje Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Max, prettige dag verder Pleuntje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Originally posted by: PleuntjeGoedemorgen lieve allemaal!dagpact:Pleuntjeigorquote> ik doe mee hoor, ik wil morgen met yvonne naar de sportschool en dat kan niet na een avondje .............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 zal vanavond wel even moeilijk worden. heb een feestje. maar ik had me al ingedekt. aangeboden om te rijden:D. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Goedemorgen, Slim hoor dat je gaat rijden, geen smoesjes verder. Igor, ik hoop dat het leuk hebt vanavond. Dat de gedachten aan alc je niet te veel in de weg zitten. Dat zijn de beste ervaringen die je op weg kunnen helpen. Ik hoop echt dat het niet drinken van alc. ooit zo vanzelfsprekend wordt dat het geen issue meer is. Tenminste zo ervaar ik het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 dagpact: Pleuntje Igor Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 goede morgen Pleun en Myriam, voor allebei een dikke pluim hoor. Hier in de startblokken... Wat betreft gisteravond en Madelief. Toch nog heel even: Madelief, je zit inderdaad in een ellendige positie. Maar blijf er niet in hangen. Er zijn drie opties: 1. Je blijft doorgaan zoals het nu gaat: beroerd, je voelt je gebruikt en je verzet je ertegen, bent ontevreden met zoals het gaat. 2. Je blijft, maar dan door jouw eigen keus. Je aanvaardt de situatie zoals die is. JOUW keus en je laat je gevoelens van onvrede los. Je gaat jouw leven leiden daar met invulling op jou manier op de momenten dat daar ruimte voor is. Niet meer kijken naar hoe jouw ideale situatie is maar kijken naar wat jij er van kunt maken. Stoppen met wrokken dus. 3. Je besluit weg te gaan, ook JOUW keus dus. En dan ben je inderdaad jouw huis daar kwijt, maar tussen die plek en onder de brug gaan wonen zitten ongelooflijk veel andere mogelijkheden. Jouw dochter zal ook 'zonder' haar studie wel kunnen afronden, misschien op een andere wijze dan nu.. maar dat hoeft niet desastreus te zijn. Voor de katten zal ook een oplossing komen, niet linksom dan wel rechtsom. Bij de eerste optie is er geen tot weinig kans dat je vrede met jouw leven zult krijgen. De andere twee geven jou de gelegenheid je gevoel van eigenwaarde (weer terug) te vinden. Wat jij met jouw leven gaat doen is dus echt helemaal aan jou meid. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Nog heel even: Ik weet niet of het een kwestie is van aandacht vragen.. is ook niet zo belangrijk denk ik. Igor: prima om je op te werpen als chauffeur... Weet ik tenminste zeker dat ik morgen niet voor een dichte deur kom bij je, topper! En nu lui moet ik er echt vandoor. Voor iedereen een mooie dag, maak er wat van lui Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Zo op weg naar schoonfamilie We zullen zien. Het zijn geen drinkers, in die zin dat het er bezopen aan toe gaat. Pleuntje succes, ook voor je man. En Bor, laat ze maar l*llen, je weet zelf het beste wat er is, hoe het zit. Mooie dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 voor diegene die moeten werken, werk ze. ik ga me even 'nuttig' maken. laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden