pippie Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 He Madelief, hoe gaat ie nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Hahahaha ja Heer Soothe ik heb dat vaker gehoord maar ik denk dat als ik hap, ik m'n hondje kwijt ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Pippie, Het gaat slecht, meer kan ik er niet over zeggen. Hij is de hele middag al weg. Afwachten nu. Met mij gaat het ook niet goed. Lief dat je er naar vraagt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Hihi Bolletje hap-slik weg. Doe het maar niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Hoi Madelief, Het leven is soms kommer en kwel. Soms gaat men door een ware storm. Maar.. Madelief, er is altijd licht aan het eind van de tunnel. Nu zie je dat niet en lijkt het uitzichtloos. Soms moeten we wat stappen terug en ons herpakken. Vaak komt alles weer goed. Het leven is een voortdurende golfbeweging. Alles is voortdurend aan verandering onderhevig. Houd moed Madelief. Op een dag is alles anders. Even een zondagse overdenking. Een groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Beetje in keuken rommelen. groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Ja Made het is ook niet niks wat er nu aan de hand is. Dat doet altijd pijn als het in een relatie niet goed gaat. Weet je partner nu waar hij naar toe kan als jij in het huis kan bllijven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Gaby, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Een goed jaar topegewenst, in alle opzichten. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Okay mensen, help! 'Trek' alarm! 'k zit nu thuis. 'k voel een onrust opborrelen, niet te stuiten! Tsja, dat krijg je. De Zondagavond. Geen idee hoe 'k die door moet komen. Stierlijk verveeld! In een boek lezen heb 'k geen zin. In games ook niet. 'k heb geen bier in huis. Máár... de AH is tot 20:00 u. open! De gekte begint! Als 'k er aan toe geef, heb 'k morgen spijt. Maar éénmaal na achten zit 'k te mokken dat 'k niks heb gehaald. Twee uren van krankzinnigmakende tweestrijd staan me te wachten! Aaargh!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Gunn kun je niet uitgebreid gaan koken? of in ieder geval al iets eten en maak een kop thee voor jezelf kop op hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 oke Gunn, ik heb je gehoord! Als ik je hulp zo lees dan weet je heel goed hoe het zit? Zondagavond, verveling en nergens geen zin in! Wel weten dat er nog ergens iets te halen valt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Gunn, ik denk wat AR zegt, ga even lekker wat voor jezelf koken. Zoek even een klusje in huis zodat je je gedachte op wat anders kan zetten. Er is vast wel iets wat je nog even moet doen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Gunn jou stop datum is zo mooi; 01-01-2012 En....... je bent niet voor niets gestopt! Je had een rede en hebt deze ellende zelf gekozen omdat je weet dat je daar uiteindelijk beter van word! Toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Myriam, ik wou het je nog steeds zeggen ik zie jou ook stilletjes voorbijkomen met in je datum de 9e hoor viel me van de week al op morgen 11 maanden hè volgende maand een jaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Niet leuk Gunn, zo tegen die twee uur opkijken. En die gaan lang duren, voorspel ik je. Maar ik vertel je vast niks nieuws als ik zeg dat zulke momenten erbij horen. Ik herken het zo goed! En middag allen Hier ben ik weer eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Originally posted by: SootheHoi Madelief,Het leven is soms kommer en kwel.Soms gaat men door een ware storm.Maar.. Madelief, er is altijd licht aan het eind van de tunnel.Nu zie je dat niet en lijkt het uitzichtloos.Soms moeten we wat stappen terug en ons herpakken.Vaak komt alles weer goed.Het leven is een voortdurende golfbeweging.Alles is voortdurend aan verandering onderhevig.Houd moed Madelief.Op een dag is alles anders.Even een zondagse overdenking.Een groet. quote> dit schrijf je mooi Soothe. En voor heel veel situaties toepasbaar als gedachte. Vooral dat ene regeltje: "op een dag is alles anders"Zo is't maar net. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Shahire klopt, geeft een fijn gevoel! Ik denk dat ik daarom ook weer meer hier ben om anderen te steunen, en omdat ik het verdacht makkelijk vind gaan dus blijf op mijn hoede! Maar jij komt achter me aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 GUNN???????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 De hele wereld zuipt zich naar de derde wereldoorlog toe, maar 'k mag niet zuipen! 't lot is voor ieder eender, toch?! Zo gemeen! Oh God, luister naar me. 'k wordt gewoon kinds! Wat reageert een mens toch kinderachtig als 'ie z'n zin niet krijgt! Jakkes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Gunn kerel jij en wij weten dat je sterk genoeg bent om geen drank te halen. Je hebt het bewezen, gooi die tijd van adb. zijn niet weg omdat je nu trek hebt. Dat verdwijnt weer zodra je je ergens anders op kan richten. Of ga ff rustig op de bank liggen, muziek aan en concentreer je daar op. Zodra er weer een trekmoment aan komt ban die dan uit je gedachte want daar speelt het zich nu af hé niet in je lichaam. Die afhankelijkheid is allang weg. Kom op joh laat je niet kisten. Jij bent Gunn en veel sterker dan die alcohol. die heeft je zo diep de nesten in gewerkt, kijk maar eens naar het verleden. Ik ben ontzettend kwaad en koop nooit maar dan ooi nooit meer iets van etenswaren of vlees bij de Nettodinges. Weer was het een aanbieding en weer smaakte heb vlees net niet bedorven. Zelfs Puck lustte het niet. ##$%$^&^%$##@#^&* en^ &^%%$*((()%; Oei ik schrik van mijn eigen gevloek zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Ja Gunn, je bent zielig, betreurenswaardig dat jij, uitgerekend jij en alleen jij, niet mag drinken. IK VERBIED HET JE! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Hey kijk nou eens zeg onze Mup is back in town. Hoe is ie meis? Leuk dat je er weer bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Je wilt nuchter blijven ja! Dat heb je gekozen, daar ga je voor! 01-01 was moeilijk maar ben je door gekomen 02-01 was moeilijk maar ben je door gekomen 03-01 was moeilijk maar ben je door gekomen 3 was moeilijk maar ben je door gekomen 4 was moeilijk maar ben je door gekomen 5 was moeilijk maar ben je door gekomen 6 was moeilijk maar ben je door gekomen 7 was moeilijk maar ben je door gekomen vandaag gewoon een dag erbij 8 was moeilijk maar ben je door gekomen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Het gaat goed met mij Bol. Ik wil niet meer zoveel achter de pc zitten. Daarom zie je me nog maar zelden. Ik word er onrustig van en dat maakt het ook moeilijker om niet te drinken. Ik lees veel de laatste tijd. En ik kan nu ook beter tv kijken, zonder dat ik tegelijk zit te gamen bijvoorbeeld. Rust in het koppie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Allereerst Gaby, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Je bent geloof ik niet on-line nu, maar misschien lees je terug. Goedeavond allemaal. Morgen weer aan het werk. Jammer, maar ook wel weer leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden