bolletje Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Trusten Gunn en slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Fijn Gunn te horen dat je het weer gered hebt en dat het goed met je gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Oh ja Gunn, helemaal jou vergeten. Een van mij voor jou. Goed gedaan hoor!!! Lieve Bol, slaap lekker!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Dank Myriam7, dank Pippie! En ook jullie gaan goed, hé? Mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Doe mn best Gunn!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Top hoor Gunn truste voor zo:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Goedenavond Frummers! Heel erg bedankt voor jullie Lieve felicitaties ik ben dan wel niet echt jarig, (zal een keer deze datum hebben ingetikt, denk ik?) maar ik voelde me wel heel speciaal door al deze feli's dus bij deze nogmaals Dank Gunn, heel goed gedaan, zo herkenbaar, het aftellen tot 01.00u (bij mij dan) tot de snackbar dicht was, en daarna weer nijdig zijn, dat ik niet gehaald had.... en nog, nu zit ik National Geographic te kijken over WO2 , vreselijke beelden, en dan denk ik , ik zeur over........... drank :$ maar vanmiddag was ik ook nijdig, want ik had vanochtend refu geslikt, en ik wilde drinken vanmiddag, woest was ik.... en dan ga ik dat onderzoeken, waarom ben ik zo boos? omdat dingen niet zo gaan alsdat IK het wil, ik moet nu toegeven dat ik niet de controle heb en ik wil vertrouwen houden, en de ene dag gaat dat beter dan de andere, en ik snap het ook allemaal niet, en vindt een hoop dingen onrechtvaardig, gemeen etc... alleen....... ik KAN er NIETS mee, en daarom schreeuwt alles in mij om drank/verdoving terwijl ik weet dat dat ook niet helpt, aarghhh... hoop echt dat dat nog eens beter wordt.... omgaan met onmacht in een nuchtere staat, nu ben ik maar weer mijn bed ingedoken, nu dus weer klaarwakker, maar dat geeft niet, ik ben wel nuchter, en daar ben ik morgen blij mee, dat weet ik zeker alleen nu iets minder ik weet gewoon niet hoe ik moet Leven met bepaalde dingen, ja het loslaten en vertouwen dat het goed komt, maar is momenteel ff moeilijk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 dus ja voor mij, was vandaag de refu wel mijn redding, want de trek was erg, en morgen ben ik blij met de refu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 En 'k ga slapen, lui. 'k wens m'n ziel te ruste te leggen. Tot mérgen! ZZZZzzzz... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Goedenavond Heintjes En slaap wel voor de vermoeiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Gabs, niet drinken gaat WEL zoals jij het wilt alleen het ziet er anders uit dan je verwacht blijkbaar. zo en nu wil ik de slingers terug of berg ze goed op voor de juiste datum heks je doet wat voor een beetje aandacht he:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Heee de Harries:D hoest met hullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Welterusten allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Hallo die Jane, Ging goed, tot vrijdag. Etentje bij vrienden met nog meer vrienden. Heeeel gezellig, de enige die echt nuchter bleef is mijn W. Weet dat de kortste afstand tussen twee punten een rechte lijn is. Maar kreeg dat bij het naar huis lopen niet in praktijk. Wel genant als je nog "nuchter" genoeg bent om dat zelf te merken. Denk dat 7-1-2012 een mooie dag is als eerste van een lange rij nuchtere Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Harry 7 januari is een prachtige dag voor een nieuw begin als je steun nodig hebt hierrrrrrrrrrrr komen he! Han; ik heb dat bericht doorgestuurd aan dochter gun haar een vrije dag, maar heb geen reactie gehad, je kunt er niet op gokken ben ik bang wel morgen de school meteen bellen 1/2 uur voor hij begint dan hoor je het vanzelf niet uitslapen dus:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Ik ga slapen, morgen vroeg op. Train dus moet er een beetje bij zijn. Madelief sterkte, Gaby hou vol... Hannah hoop dat morgen je persoonlijke zonnetje schijnt.. Dirk alle mogelijke wijsheid. Welterusten, droom mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Heintje gaat slapen en logt niet terug in wat jullie ook schrijven (of bieden, ha ha) slaap lekker mensen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Ga ik doen Jane. Je het was echt gezellig maar niet voor W. Die heeft een schurft aan dronken, zelfs aangeschoten, mensen. Ik heb hef nu wel begrepen denk ik... Fijne nacht jullie, bye... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Ik ga ook eindelijk naar bed truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden