anders Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Hoi! was even hier aan t lezen. Ik leer ervan. Volgende week therapie waar ik wel tegenop zie maar na al mijn terugvallen altijd is het wel nodig. We gaan ervoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 He Anders, je bent vandaag precies een jaar op het forum. Ik ga maar eens, hopelijk dondert de taart niet van mijn bagagedrager. Dat zou mij dan weer overkomen. Mooie dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Sha had "tante' haar schilderij al aan Wilma gegeven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Hoi Jaap. is het al een jaar nu? was een jaar met vallen en opstaan maar we doen ons best hier. Die taart, gooi die in het hoofd van je baas als je weggaat? grapje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Trouwens hoe zag je dat Jaap? attent van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Jaap doos gewoon op je hoofd vastbinden met sjaal , immitatie van Bea dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Ja Anders, die Jaap erg pienter en kien ha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Goeie morgen lieve mensen. Het is weer vrijdeag. Laatste dag van de week en dan is het weer voor iedereen weekend. tijd om te rusten en leuke dingen te doen voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Juist thuis na een loodzware nacht. Ik grijp vlug een kopje koffie hier en duik er in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Hoi Bolletje! had je een pm gestuurd. Will, koffie en slapen? beter thee of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Naar Jaap had gelijk, ik ben vandaag een jaar hier. Krijg ik een slinger? ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Draak ik heb het schilderij gegeven en ze vond het erg mooi. Nu wordt het opgehangen op de besis maar wanneer dat weet niemand. Hoe is het verder met jou? Anders ik ga antwoorden hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Moggeuh Tante Bolll, had je schilderij al aan Wilma gegeven ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Diesel het staat gewoon onder mijn profiel haha. grapjas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 "tante" gaf zelf al antwoord zag ik Draak dacht ineens waarom kan ik niet meer antwoorden zoek...zoek...zoek, bleek ik uitgelogd te staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 een goede morgen, DAGPACT: Albert Muffin btw albert, bedankt om er mij gisteren bij te zetten !! voor de rest, aan iedereen een prettige en "droge" dag gewenst. muffin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Ja is ook de beste plek he om op te hangen, is er al wat bekend over de fusie? o zal je een link opsturen zo, is van vriendin haar website, weet nie of ik dat al gedaan had. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- Met trots kan ik vertellen, dat er op dit moment een reportage van mijn werk te zien is in het magazine Landleven. en dat 27 januari t/m 5 maart de expositie 'Vacht & Veren 2' bij galerie Artacasa zal zijn. Voor de tweede keer zullen Barbara Wichers Hoeth (etsen en olieverfschilderijen op paneel) en mijzelf, gezamenlijk onze werken tentoonstellen. Werken waarin de dieren een hoofdrol hebben. Voor meer informatie en openingstijden kijk op : www.artacasa.nl Een hartelijke groet, Fonny www.fonny.nl --------------------------------------------------------------------------------------------------------- is erg leuk namelijk, of mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Muffin je mag mij er ook bijzetten. Ik ben iemand die alles alleen doet eigenlijk maar miss is het beter op deze manier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Ik ben er even uit. ga met de honden naar buiten. tot later allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Originally posted by: Shahire"tante" gaf zelf al antwoord zag ik Draakdacht ineens waarom kan ik niet meer antwoordenzoek...zoek...zoek, bleek ik uitgelogd te staan quote> Héhé domme Sha toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 ik zit onderhand een brief in Word te schrijven die ik voor 9 uur de deur uit moet hebben per mail dus waarschijnlijk had ik op het x gedrukt hier.... ach, zo leer ik weer wat hè tante.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Fusi gaat niet door Draak. De mensen die in de gemeentes wonen betalen te weinig voor de gevonden dieren. Dus gaat Eindhoven nu zelf opnieuw starten. Ze gaan een nieuw gebouw neer zetten. Zal die link straks eens opzoeken ben heel benieuwd. T'is vandaag vrijdag de 13e. Geloofd iemand daarin? Ik niet, voor mij is het een gewone dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Bor ook een goodmorning en alle anderen die inmiddels online zijn gekomen en/of meelezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Moghu Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Draak, ik heb even op haar eigen site gekeken mooi zeg!! vooral die varkens vind ik enig!! knap staaltje werk wat ze leverd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden