anders Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Geplaatst 14 januari 2012 nee dat ben je idd. niet. ik wou morgen ertegenaan. doe je mee?
Lytse Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Geplaatst 14 januari 2012 Dirk, ga inderdaad maar even liggen jongen. Dikke kans dat het allemaal een beetje afzakt na een tijdje. Ik ga nu uit eten dus sluit af. Vanavond meld ik me weer. Lytse, de AOW-er.
anders Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Geplaatst 14 januari 2012 Lytse, have a nice dinner! geniet ervan.
Soothe Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Geplaatst 14 januari 2012 Broekman hoi, Het zakt weer kerel! Zo'n aanval bereikt een hoogtepunt en wanneer je denkt nu barst ik, ebt het weer weg. Het komt allemaal goed. Die aanvallen komen verder uit elkaar te liggen en nemen af in intensiteit. Met drinken verknal je alles. Je gaat goed, dus koppie erbij houden. Sterkte.
niwi Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Geplaatst 14 januari 2012 Originally posted by: broekman65denk 1 dag paar pilsles is toch ook niet zo erg, maar ja die rotpillen. quote> je kunt het ook omdraaien, Dirkeen paar van die pillen is misschien toch niet zo erg, maar ja die rotpilsjes
anders Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Geplaatst 14 januari 2012 Keesie dat moet je zeker doen dan. en lukt wel als je ervoor gaat.
bolletje Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Geplaatst 14 januari 2012 Dirk probeer eens een beetje rustig te ademen. ja en daar ga ik weer, heb je al gegeten, dat verzwakt de trek enorm. Ikzelf heb jarenlang ervaring met refu en drinken, maar dat was pas na 10 dagen na mijn laatste tablet, dus niet doen je wordt echt heel erg ziek en de kans zit er in dat, als je het haalt de ambulance moet komen. Dan ben je verder van huis want dat gaat je zoon zeker te weten komen. en daar gaat dan ook zijn blijheid. Pappa heeft gedronken omdat hij er niet bij kon zijn. Wat denk je dat zo'n kereltje zichzelf schuldig kan gan voelen dus, niet doen. Morgen ben je blij dat je het neit gedaan hebt en voel je je sterker.
albertina Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Geplaatst 14 januari 2012 Dirk, ik lees je worsteling. Toch is het zo dat de trek oftewel craving weggaat. Het is een afschuwelijk gevoel ik weet het. Probeer wat afleiding te zoeken, een warme douche kan al helpen. Het gaat voorbij en als het voorbij is kan je jezelf een schouderklop geven dat je dit hebt overwonnen. Kom op, je bent al goed op weg, even op je tanden bijten en doorzetten.
bolletje Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Geplaatst 14 januari 2012 Keesie welkom. Aan jou ook de vraag of je al gegeten hebt. Dat neemt de trek weg en ga iets doen joh. Dan moet je je richten op iets anders voor het te erg wordt.
Teveel Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Geplaatst 14 januari 2012 Goedemiddag, Lytse en Gunn van harte Broekman hou vol jongen, als er nog wat te redden valt of het contact verbeteren dan alleen nuchter, maar dat weet je natuurlijk. Keesie 71 Welkom, je lijkt een vrouw maar las dat je een man bent, maakt niet uit als het maar brengt wat je hoopt. Heb ochtenddienst gehad, lekker gewerkt, alles prima. Was net thuis wandelde zus langs met de hondjes en kwam even aan. Lustte wel een wit wijntje, ja dat kan natuurlijk, heb het ook in huis. Heb nog even overwogen of ik een rood..., of een echt biertje, niet gedaan, gewoon een alcoholvrij biertje gepakt. En ben daar nu blij om, anders had ik nu al een paar biertjes op en waarschijnlijk ook al een fles wijn open gemaakt. Dat die kleine beslissingen zooo belangrijk kunnen zijn
albertina Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Geplaatst 14 januari 2012 Harry, goedzo, je weet het wel.
bolletje Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Geplaatst 14 januari 2012 Knap Harrie. Kijk mensen dat zijn onze sterke jongens.
anders Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Geplaatst 14 januari 2012 Bolletje, je bent echt een kei hier. ik haal me altijd naar boven door jou. thanks!
Teveel Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Geplaatst 14 januari 2012 Lief hoor Bolletje maar de sterke jongens daar hoor ik niet bij. Nog lang niet, maar ik wil wel bij dat clubje...
anders Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Geplaatst 14 januari 2012 Ik ook maar dan moet ik me eerst laten ombouwen....
bolletje Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Geplaatst 14 januari 2012 Echt waar Har. ik lieg niet hoor. Anders voor jou een klein op je neus.
igor Geplaatst 14 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst 14 januari 2012 Gunn ik maak toch een slinger voor jou. 35 maak er wat van joh. voor je het weet ben je oud en kreupel en daar helpt de alcohol je ongemerkt wel mee.
Travel Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Geplaatst 14 januari 2012 Teveel, goed gedaan jochie. Anders, doe dat maar niet hoor dat ombouwen. Eerst maar 'ns de adb proberen te worden. Begrijp dat je er morgen... weer voor gaat. Hoe zou het zijn met Nancy, Krikkemik en Pleuntje? Vraag ik me af.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden