rapilos Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 Beste mensen, Ik ga weer afsluiten, en vroeg mijn bedje in Morgen een hele drukke dag. Doeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 Goedenavond allemaal! MarQ: :present::present::present: Aichia:sun:, ik hoop dat je morgen fijn thuis komt Madelief: veel sterkte:present: Lyste: Gecondoleerd en wens je veel sterkte Wat een heftig begin van het jaar voor jou, zeg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 Even nog een vraagje tussendoor: heeft iemand al iets van Nancy gehoord? Heb 'r naar mijn idee al dagen niet gezien? Anders, heb jij mss iets gehoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 Lytse, geen woorden...... (letter) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 En toen was het stil;) Blijkbaar is iedereen even druk. Ik taai zelf nu ook af. Drukke dag geweest en meld me hierbij wederom droog af. Wens iedereen een fijne avond en voor straks welterusten. Mocht iemand nog iets van Nancy weten dan hoor ik 't graag. Maak me een beetje ongerust over haar... Groetjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 n Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 n Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 Lytse, gecondoleerd met het verlies van je vriendin. Het is veel, ook het nieuws over je zus. Ik wens je veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 Hallo mensen, Ik was even naar bed gegaan, maar lag daar te stuiteren. Toch maar weer op dus. Ik zit niet goed in mijn vel door alle toestanden, maar ik kan er nu eenmaal niets aan veranderen. Wat een verschil in wat je met je verstand weet en wat je voelt! We modderen maar door. Ik ga maar een tijdje op de bank hangen. Veel liefs, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 Lytse, lieve lieve schat! Veel sterkte met alles. 'k ben vandaag zó overweldigd door emoties! 'k ben er moe van. 'k ga dan ook nu slapen. Welterusten, mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 Het spijt me van je verlies Lytse Was het die vriendin waar je eerder al soms een keer over sprak? Waar je zo graag naartoe wou maar wat ook weer heel moeilijk was? Zij was ook heel ziek.. Het heeft mij één les geleerd. Leef je leven want voor je het weet is het voorbij. Jaag achter je dromen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 En welkom nieuwelingen Ter introductie, ik ben de leukste van den hoop :D Steek op tijd en stond pluimen in je eigen kont!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 Tong verloren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 Mijn scheetjes stinken. Bah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 Op den berg stond een hondje twee soldaten schoten in zijn kontje auw zei dat hondje een kogel in mijn kontje pif poef paf en gij zijt af!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 Originally posted by: fleurtjeEn welkom nieuwelingen Ter introductie, ik ben de leukste van den hoop :Dquote> De leukste??? Niet helemaal he?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 Avond allemaal. Fleurtje:D hier ook nog een pluim voor op je hoed. Lytse, wat een naar bericht weer. Het zijn wel erg heftige tijden voor jou. Ik hoop dat je vannacht toch nog kunt slapen. Allen die het droog hebben gehouden vandaag een:present: Daar hoor ik zelf ook bij trouwens:-) Heb vandaag geen trek meer gehad gelukkig. Hij gaat goed! Wel rook ik me een ongeluk maar dat zal ook nog wel minder worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 Klinkt alsof ik berucht ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 Mups!!! :heart: Goed gedaan Jeannet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 Hoi Lytse sterkte ermee:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 Fleurtje grappig:o:o:o:o:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden