Spring naar bijdragen

Zondag 15 januari


Madelief

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 265
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen Frummers,

Marq, in 1 woord super. :present::light::moon::rose::musicnote::present: (en dat dan door je hele kamer).

Aicha, je laatste dag daar. Vreemd dan om weer naar huis te gaan, maar zo'n opname en wat je vertelt van wat je gezien hebt - dat lijkt me vreselijk om mee te maken.

Maar eenmaal thuis zal het toch ook wel weer fijn zijn, lekker in je eigen stekkie.

Ik wens je voor vandaag zeker sterkte, het is toch ook een beetje afscheid nemen van een soort van veilige omgeving.

Ik meen hierin ook te lezen dat je in een betere omgeving zat dan waar Spike was opgenomen.

Liefs voor vandaag:heart:

Deze dame heeft heerlijk geslapen en was ook blij met het heldere hoofd en lijf vanochtend. Volgens mij val ik ook al een beetje af en dat is leuk. Ik hoef maar max 5 kg kwijt hoor anders waai ik straks van de straat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Goeie morgen Made,

Weet je dat mentholtalkpoeder heel goed helpt tegen de jeuk?. Ik weet niet of je dat in huis hebt maar anders zou ik dat eens proberen.;)quote>


Gaby, werkse hoor!

Bolletje, ja dat zou ik eens moeten proberen, helaas heb ol het nu niet in huis.
Ik zit nu al weken onder de plekken eczeem, heb ook al lichttheapie gehad. toen was het even weg.
Nu hormoonzalf, dat helpt een beetje, maar ik hou niet van hormonen, die heb ik zelf al genoeg!
Toen ik vanmorgen wakker werd trilde ik heel erg, nog steeds trouwens, ondanks mn medicatie.

Bol, ik heb 2 mooie schilderijen meegenomen uit Bali.
Zelf spannen kan ik ze niet.
Nu dacht ik, zou ik ze op harboard kunnen spannen? Of is dat een heel raar idee?

Zo en nu een soepje maken.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Broekm.,

Die stemmingswisselingen kunnen misschien toch te maken hebben met het stoppen van de alc. Ik heb het hier vaker gelezen. als je dat niet van nature hebt, zal het hoogstwaarschijnlijk tijdelijk zijn. Je bent een heel ander leven aan het opstarten en bent ook de alc. aan het missen. Soms lijkt het net of je in een soort rouwproces bent gekomen nu je afscheid aan het nemen bent van (vriend) alc.

Dat rouwproces kan best wel een tijdje gaan duren maar zoals met ieder rouwproces, slijt dit ook.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dirk en Keessie

(ik denk steeds Ard en Keessie☺☺)

veekl water drinken en buiten wandelen.

Je lichaam is aan het ontgiften, wel

volhouden dus, het gaat over en dan ga je je fitter voelen.

Ook depri voelen is opruimen, maar dan van je geest.

Wat denk je dat we al die jaren weggedronken hebben?

Weet je nog hoe raar je van teveel drinken gaat denken?

ALS JE NIET FEESTELIJK DRINKT, MAAR UIT WEGDRINKEN VAN PROBLEMEN EN VERANTWOORDELIJKHEDEN.

sorry voor de caps. maar ik laat ze staan, gebeurt me vaker en meestal geen toeval.

dus ga door deze fase heen, hoe lang het ook duurt, weer gaan drinken lost niets op

en je krijgt het gewoon weer, want uiteindelijk wil je dit niet meer, toch?

Houd vol en blijf schrijven hier!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Made, ik heb een ledlamp gekocht en die helpt mij heel erg goed. die dingen zijn niet zo heel duur hoor, de mijne heb ik toen voor e30,-- gekocht.

Dat trillen heeft misschien te maken met de situatie waar je nu in zit, want dat geeft toch een hele hoop spanningen en die moeten er uit.

W.b. die doeken, ik zou liever triplex gebruiken omdat dat nooit krom trekt. Ik weet niet of dat met hardboard ook lukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal,

MarQ, hartelijk gefeliciteerd met 7 maanden droog!!!

Akelei, briljatn idee, iemand inhuren voor de huishouding! Heb er ze3lf een gloeiende hekel aan, en denk dat ik dit maar vast in mijn hoofd zet als beloning voor als ik ooit droog sta...!

Broekmans, heel veel sterkte, meer weet ik er niet op te zeggen... maar wel dat ik het supergoed van je vind dat je niet gedronken hebt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zelf zit hier nu al wat langer te lezen, en het gekke is dat ik me al een tijdje onrustig voel, ik zou het liefste al een wodka pakken (sorry hoor). Heb ik normaal nooit zo vroeg, kan de bedoeling van dit forum ook niet zijn toch? Maar ja, zal wel ergens goed voor zijn :huh:

En de kids lijken nu meer aan me te "trekken" dan normaal, alsof ze het aanvoelen dat er iets anders is aan mama...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Chrissy, dat is logisch toch?

Je wordt nu voortdurend met alcohol

gekonfronteerd. Loop er maar niet voor weg,

maar ga het aan. Het is virtueel, dus je hoeft niets in huis te halen.

Door er hier over te lezen ens chrijven kun je je onderliggende onrust mooi

omzetten in daden die je van de drank af houden. Je drinkt/dronk niet voor niets.

En je kinderen voelen haarzuiver aan dat je nu in beweging bent. Die kunnen er

ook beter van worden als jij meer tijd en energie krijgt voor hen i.p.v. voor drank.

Lekker een kop choc. melk maken met ze of zoiets?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kees en Broekman, ja sorry maar omdat jullie beiden in een soortgelijke situatie verkeren post ik maar gelijk aan jullie allebei.

Als jullie niet stoppen komt het zeker niet meer goed.

Een toekomst is er zeker alleen is die op dit moment naar jullie idee ver weg.

Broekmans, jij ging toch op zoek naar eigen stek? Dat is 1.

Ga daar een warm en gezellig iets van maken, wat binnen je mogelijkheden ligt.

Via de kringloopwinkels en het leger des heils valt er heus een hoop te regelen.

Hier in een kerk is er ook elke donderdagavond koopavond voor meubels e.d.

En anders heb ik nog een gigabank (2,5 bij 1 diep met losse kussens), gratis af te halen.

Hij zit en ligt heerlijk.

Ik wilde het allemaal anders dus vandaar dat ie nu elders in huis in de weg staat.

Dan kun je daarna verder werken aan een omgangsregeling met je kinderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...