Yvonne Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Goede morgen luitjes, De koffie is doorgelopen en de thee staat te trekken. Buiten is het donker, stil, windstil zelfs en vriest het. Een nieuwe dag, we gaan er weer voor. Grappig, afgelopen zondagnacht was de koudste nacht van deze winter las ik net: Voor het eerst werden in alle 35 meetstations temperaturen onder de 0 graden gemeten. Dat was in 1966 wel anders: toen was het in Koksijde -18,9 !!! Maar wat veeeeeel belangrijker is: Toine is weer terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Goedemorgen Yvon in nachtpon zomaar zin om te zeggen haha... ik heb em ook nog aan maar van korte duur zo voor dag en dauw met de trein mee...zal wel lekker druk zijn in de ochtendspits m'n beste pakkie aan vandaag en...mijn Sha hoedje natuurlijk niet te vergeten ja Toine weer back in de frummelkeuken benieuwd wat de pot schaft vandaag en die kou....niet voor mij weggelegd ben een warmtedier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 even sprintje douche en in de kleren helemaal zin in de dag kom ik zo misschien nog even snel een bakkie doen kan mooi afkoelen in die tussentijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Morgu Sha, ga je wat leuks/spannends doen met je beste pakkie aan??? En zit inderdaad nog in mijn pon, hihi, en ook niet voor lang meer. Fijn dat Toine weer terug is he? Ban van 4 weken is inderdaad wel errug lang hoor. Maar hij heeft het overleefd, en met verve!! Zo, nu eerst nog een pafke in de tuin en dan richting douche. Nog heeeeel even en dan kan de deur weer open als ik 's morgens beneden kom en hoor ik de vogels weer zingen. Wat ik wel mooi vind trouwens is dat als je in het donker buiten staat de aangevroren vochtige lucht zo verschrikkelijk sprookjesachtig twinkelt .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Mooi, dan volg ik over vijf minuten... mooi schema Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Goede morgen Yvonne en Sha, even koffie zetten en me nog droog afmelden voor het dagpact van gisteren. Was in slaap gevallen. Dagpact vandaag: Aicha Blij dat Toine weer terug is. Ban van 4 weken is wel lang i.d.d. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Las net dat Lenie gisteren heeft gedronken. Hoop dat ze wel op het forum komt vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Aicha ook een goedemorgen blij dat de koffie is afgekoeld...klokklokklok..... ben er vandoor...ga anders zometeen de trein niet redden en Von, heb zometeen eerst een gewone afpsraak zie er wel wat tegenop dus wie weet valt het dan wel mee en daarna ga ik inderdaad nog wat leuks doen en ach...dat nette pakkie is een gewone spijkerbroek geworden hoor fijne dag mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Dag Sha:heart:, hopelijk valt het eerste bezoekje mee. Ik zal aan je denken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Dank je Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Yvonne nog onder de douche of ben je weggespoeld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Goede Morge om 10 uur straks mn eind gesprek bij de jellink dan is de behandeling afgelopen en moet ik op eigen kracht verder maar dat gaat me wel lukken. nu eerst lekker koffie en een pannekoek voor ontbijt en de dag rustig beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Ben helemaal klaar Aicha, douche gehad, hondje uitgelaten, ben er klaar voor Ook goede morgen overigens Aicha en MarQ. Dacht dat je gisteren al die laatste afspraak had, maakt ook niet uit, in ieder geval hoop ik dat het een mooi gesprek mag worden en dan inderdaad op eigen benen verder, gaat je helemaal lukken hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Jopie en Diesel ook al in de gang lopen, ook goede morgen voor jullie. Nu boterhammetjes smeren voor tussen de middag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Goedemorgen, straks de loodgieter over de vloer, dat soort dingen kunnen gewoon weer als je vrij bent. Lekker hoor. Keuken afvoer verstopt. Al het water van de vaatwasser liep zondag zo uit het keukenkastje de tegelvloer op. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Zo, mijn dag gaat starten. Wie weet wip ik nog even langs. Veel zon gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 goede morgen frummels. koffieeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 MarQ succes met je eindgesprek. Jaap dat is minder die verstopte afvoer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Hoop dat je snel weer een droge keuken hebt Jaap, fijne dag. Ook goede ms...orgen voor Tina en Igor, langslapers Er staat verse koffie voor jullie hoor. Ik ga er vandoor, auto'tje krabben en op naar het werk. Voor een ieder een mooie dag... Laterrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 lekker hoor dat koude weer. nu nog een flink pak sneeuw en het is toch nog winter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Morgen Igor ik neem ook nog een bakkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Yvonne werk ze, een fijne dag, laterssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 yvonne werk ze en marq op naar het laatste gesprek. en nu op eigen pootjes verder. zal vast en zeker lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Goedemorgen, het vriest weer, lekker. Aicha, een dag te laat maar nog welkom thuis voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Nou Sha zo zie je er ook top uit joh en goeie dag he, MarQ ook een goeie afronding hoor, je bent lekker overtuigd dat het afsluiting is, en van jezelf. Goed hoor dat je het zo ziet en voelt dat je het nu zelf aankan. Ach Vonn is best mooi die rijp enzo maar zou het ook weer lekker vinden met de deuren open. Nou schaatsen zou kunnen dadelijk hier in de vuurkuil staat een leegje water in, maar is nie zo groot in dorsnee, dus noren ga nie, nee. Nou lekker weer lijkt me wel weer wat, nou fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden