Spring naar bijdragen

woensdag 18 januari 2012


Aicha

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 449
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kunnen de jongens niet een nachtje bij je slapen, Lenie? Dan zeg je dat ze maar op de bank moeten slapen. Of in een slaapzak op de grond. Dat vinden ze doorgaans geen prettig vooruitzicht en dan zeggen ze hoop'lijk ''toedeloe, Moe!'' :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben gebroken,

lichamelijke arbeid is

niet meer aan mij besteed.

Of ik moet weer een

beetje oefenen.

Dat zou ook kunnen.

Ja, de moderator heeft

het druk gehad.

Blij dat ik er niet bij was.

Mijn kastje wordt wel

mooi. Ik zal een foto-

tje plaatsen als ie af is.

En nu met een kruik

naar bed. Trui aan en

nog wat lezen. Hoop

dat ik een bladzijde

haal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé hé, nog even een theetje met een speculaasje. Of is dat te ong'zond, zo net voor 't slapengaan?

@Jaap,

Dat kastje wil 'k zeker zien als 'ie af is. En Jaap, jij bent toch nog een jonge kloeke kerel van nog geen veertig? Is fysieke arbeid nu al teveel voor je? Of verwar 'k je nu met iemand anders?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond,

ik merk dat ik weer afglij, de onmacht die ik voel, kan ik moeilijk een plekje geven nu, en ik los dit nu op, door veel te roken, en alcoholvrij bier te drinken, dit is dus oud gedrag, ik moet dus oppassen, dit av bier drinken, helpt natuurlijk net zo min als the real thing, en weer beginnen met roken, kan ik ook niemand aanraden, bah :angry:

heb nu 2 begrafenissen achter de rug, en de rust keert een beetje terug, en hoppa ik doe dit, dus toen ik druk was, was ik sterker, nu loop ik tegen mijn onrust, onmacht, het niet begrijpen van dingen, en niet de kans te krijgen hier opheldering over te krijgen aan,

ik lig veel in bed, en slaap veel, gelukkig heb ik wel zo nu en dan afspraken, en dat is natuurlijk goed, ik ga me niet meer zo isoleren als voorheen, morgen kan ik lekker uitslapen, dan werken en s'avonds cursus, en vrijdag hele dag werken, en s''avonds met een groep meiden sporten, dus dat is hartstikke leuk,

het is zo'n gevoel van eenzaamheid en niet weten wat te doen wat me nu overkomt, ik denk ook dat av bier drinken en roken het verergeren, dus ik probeer dit de laatste avond te laten zijn dat ik dat doe,

weer proberen, meer in het NU te Leven, en de puinzooi, hier eens aanpakken, zal ik me echt toe aan moeten zetten, want er komt niets uit mijn handen, ik werk, en lig in bed, steeds neem ik me voor, morgen.... maar ik doe niets, denk dan waarvoor, voor wie? en dat zijn niet de juiste gedachten, ik wil dit zo niet, en ik hoef dit zo niet, ik doe het verdorie zelf :angry:

:huh:

rare alci blijf ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

helaas Gabs, je bent geen rare,

misschien ook geen gemiddelde alco

maat wel kom je nu tegen wat typerend is

voor serieuze stoppers. Je dronk waarschijnlijk je

eenzaamheid weg, hebt de 1e periode met afleiding

diezelfde eenzaamheid gekompenseerd, maar diep vanbinnen

voel je je nog steeds eenzaam. En die komt nu opspelen want heeft nog recht op

heling. Dat is me een forse klus natuurlijk. Misschien moest je die klus maar niet alleen

aangaan. Is er iemand die je in de jaren hiervoor zo goed vertrouwde dat je je daarbij

zou durven openen? En dan vanuit je droog zijn nu bedoel ik. En dat is anders dan de mogelijke therapieen en hulp van toen je nog dronk.

De kwartjes zullen nu beter vallen en wat je destijds deed zal blijken voorwerk te zijn

voor nu. Je hebt er zo hard voor geknokt dat het zonde zou zijn als je nu met een faalgevoel kotm te zitten. Wat ik me met die sigaretten kan voorstellen. En die AV bier

hoeft niet fout te zijn, maar zoals je die nu drinkt doet het je geen goed lijkt me. het triggert idd oud gedrag en waarschijnlijk drink je net als destijds met alcohol.

Op het forum ben je altijd erg open. Het zou fijn zijn als je dat ook stap voor stap IRL met de juiste mensen leert. Selectief, intuitief en steeds een beetje risico nemend zodat je eindelijk mag gaan oogsten van wat je de laatste jaren wel degelijk hebt bereikt.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...