fleurtje Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Uit mijn persoonlijke ruimte blijven hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Ik ben even weg, zusje komt binnen lopen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Ga ff douchen, moet straks naar advocaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 oefff shahire dat klinkt wel erg lekker hoelaat ben ik welkom?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 borr alles ok?...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Borrie, ik snap je hoor. Komt niet fijn over. Ik ben misschien ook wel es te luchtig over dingen hoor, weet ik ook niet. Ben niet een echte goede schrijver. Maar ik vind echt wat je net hebt geschreven heel moedig en ik denk zeker dat Suiker er wat aan heeftt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Originally posted by: ShahireToine, dat is een bak met onderin patat, daarop reepjes vlees, sla en gesmolten kaasheel veeeeeeeeel knoflooksaus erover en smikkelen maarzo alles uit het bakkie prikken hahaquote> Lekker stinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 borretje kan me goed voorstellen hoe jij je nu voelt. Vond het ook een domme opmerking. Grappig zijn mag, maar niet op deze manier. Jij en de anderen hebben me goed geholpen. Ben nu al stuk opgewekter. Ga over half uur weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Goed verhaal Jopie, heb ik ook wel wat aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Shahire ik heb ook bewust niet direkt gerageerd op laatste mail van mijn ex. Wil eerst zelf rustig worden en even laten bezinken. Anders ga ik verkeerde dingen zeggen. Dank je Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Originally posted by: borretjeIk vind dit zo niet goed..Ik propbeer Suiker te helpen en ik krijg ineens over me heen dat m"n verhaal al 20:000 keer gehoord en gelezen is...Daardoor voel ik me peanuts eigenlijk, wat doet het er nog toe, weten we wel..ofzo..En het geeft me een gevoel dat m"n kind niks is, want dat weten we allemaal wel hoe dat zit. Pffff..Voor mij pijnlijk hoor.Terwijl ik iemand probeer te helpen...En dan is het nog humor ook...quote> Bor, laat maar zitten, ik kende da verhaal nog ni dus voor mij was het niet boring. En eerlijk gezegd ontging de humor mij ook een beetje maar tja, 't was heus ni kwaad bedoelt denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Jopie, Mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Ben onder de deken vandaag hoor Jopie. En het is idd af en toe keihard werken. Heb net alles gewist van mn ex telefoon, msn, app, is beter volgens mij. Gisteren de meeste spullen opgehaald, dus het belangrijkste heb ik nu. De rest hoef ik niet, en als ik dat nog wel wil, dan over een paar maanden maar ofzo. Het zijn maar spullen. Wat ik aan hem wilde vertellen heb ik gedaan, dus moet het nu afsluiten denk ik. Is veel te pijnlijk steeds om hem te zien. Komt toch niet meer goed, dus er valt niets meer te winnen voor mij. Heb dus liever geen confrontatie meer. Ga dus ook geen contact meer met hem zoeken anders kom ik zelf ook nooit een stap verder. En dat wil ik wel natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Ik ga uitloggen, eerst medicijnen bestellen en dan naar advocaat. Meld me vanavond hopelijk weer. Sterkte borretje, je hoort van me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Get Bor houd eens op alles uit zijn verband te halen en te verdraaien naar hoe jij het leest. Zo staat het er niet! Niemand heeft over jouw zoon iets gezegd. Jij schreef dat je het voor het eerst schreef, maar ik had het ook al eerder gelezen. Ik heb je al eerder gevraagd niet zinnen die je triggeren zo persoonlijk aan te trekken want we kennen elkaar niet als persoon. We hebben de intentie hier ADB te zijn/worden/blijven. Niet meer en niet minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 (Verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Succes Suikertje!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Nu dus effe weg Geen zin in drama Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Huh, ik had het verhaal ook nog nooit gehoord. Moet me er dan ook maar niet meer mee bemoeien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Doeg Fleur en Jopie succes met het vinden van een kondootje!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 goedemiddag... Gunst...ik wilde even happy de pappy zijn, maar ik wacht nog wel even tot de gemoederen wat bedaard zijn eerst maar eens tig bladzijdes lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Zucht............. Neem eens ter harte wat er wordt geschreven Bor. Denk er eens over na en zit niet overal zo bovenop. Je lokt mensen uit, Haalt berichtjes uit het verband door een kleine stukje te quoten. Ik denk als dat vice versa zou zijn je dat ook niet op rpijs zou stellen. Elke keer loopt het op irritatie uit, je zou er iets van kunnen leren in plaats van er maar over door te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden