Antoinnette Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Soory voor de anderen en wou het vi pb doen maar dat lukte even niet en nog steeds niet. Dat bericht is bestemd voor borretje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Nee, ik ben gewoon van slag dat ik allemaal verkeerde dingen doe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Ik bedoelde met verkeerde dingen dat ik geen pb meer kon lezen of verzenden. Kijk dat bedoel ik nou ben zo van slag dat ik dat ook al niet goed kan uitleggen. Ik moet even rustig worden. Heb niks in huis, dus drink ook niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Ga zo even een detective op de belg kijken en laat het even rusten. Omdat ik deze fout zelf heb gemaakt is het minder erg, kan ik hem tenminste zelf herstellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Dag allemaal, Helaas vanochtend niet kunnen wandelen, want hevige buien en af en toe een onweersklap. Voor mij is de sportschool ook niets. Ik oefen met apparaten voor ik bij de fysiotherapeut mijn afspraak heb (medische fitness, dus niet van die fanaten), maar voor de rest doe ik het met nordic walken. Dan heb ik wel een tevreden gevoel als ik terugkom. Er zitten hier veel buizerds en andere dieren, in de winter zien we af en toe een vos. Je ziet de natuur steeds veranderen. Het fluitekruid bloeit nu!!! Ik hou vandaag een rustige dag: wasje draaien, stoofperen koken, dat werk. Straks ga ik weer voorlezen bij de pleegkleinkinderen. Het gewone leven weer oppakken. Ik zit nog in spanning, omdat mijn zusje nog niets van zich heeft laten horen. Het is daar 9 uur later, dus het heeft ook geen zin om te bellen. Afwachten dus maar. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Doen jullie morgen of zondag mee met de tuinvogeltelling van de Vogelbescherming? Het duurt maar een half uurtje en je mag zelf zeggen hoe laat. Vanochtend zag ik voor het eerst deze winter, in mijn tuin staartmeesjes. Mijn tuin is van postzegelgrootte, maar er staat wel een boom in en veel klimop. Het barst hier van de mussen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Ben niet zoveel op het forum, althans... Lees wel dingen maar te moe om te reageren. Toch wil ik de nieuwkomers een hard onder de riem steken, goed bezig! Trots op jullie! Ik weet hoe het is om je al aan te melden.... Dan moet je dus met de villen bloot.. Iedereen een fijn en hopelijk droog weekend! Xxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Jij ook JJ, Een fijn, droog en rustig weekend. Ik hoop dat je kans ziet te rusten en te regenereren Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 ik kan ze ook niet meer openen, maar ik denk dan direkt dat zal wel aan mij liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Originally posted by: JJBen niet zoveel op het forum, althans... Lees wel dingen maar te moe om te reageren. Toch wil ik de nieuwkomers een hard onder de riem steken, goed bezig! Trots op jullie! Ik weet hoe het is om je al aan te melden.... Dan moet je dus met de villen bloot.. Iedereen een fijn en hopelijk droog weekend! Xxxxquote> hmmm, met de "villen" bloot, das een mensenonderdeel dat ik nog niet ken.Anyhow, 09/01/2012 gestopt, ik ook dus (voor de tweede keer, heb af en toe al ne keer een terugvalletje). In ieder geval, veel succes gewenst, van een medestopper (das weer een nief woord).muffin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Bor, Je lijkt wel een Amsterdamse wat vogels betreft. Die onderscheiden tussen sijssies en drijfsijssies! Ik leer steeds bij. Ik heb een vogelboek en zoek op wat ik niet ken. Langzamerhand krijg ik er meer verstand van. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Borretje, ik heb een pb verstuurd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Sowhat, Wat een rotbericht. Je snapt meteen wel weer heel goed waarom je wil stoppen of minderen. Nee, trek zal hij niet meer hebben. Wat rot ook voor de mensen om hem heen. Veel sterkte. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Dag frummers, Het is weer tijd om voor te lezen. Vanavond meld ik me weer. Maak er wat van, vandaag! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Sowhat, Triest voor die kennis en misschien ook voor degenen die achterblijven. De manier waarop je het schrijft, geweldig, in wezen een rotbericht maar moet er toch om (glim)lachen love you Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 dat is minder sowhat. hoeft natuurlijk niet meteen negatief te zijn. we gaan allemaal een keer ken zat mensen die heel veel drinken en toch gelukkig zijn. en ja dat je niet oud wordt met verkeerde levensstijl is duidelijk als je bewust kiest om te drinken net zoals roken, slecht eten, krijg je een keer de rekening blblablab Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 maar wat teveel zegt diep triest voor de achterblijvers. als ik jong zou sterven, zou ik dat eigenlijk niet erg vinden wat ik wel erg vind is dan het verdriet van ouders en broer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 http:// Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Chroomtabletten waar men het hier op het forum over had tegen het snoepen. Net gehaald, bij de Etos 2e potje gratis. Scheelt toch bijna 12 euri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 tegen het snoepen? mag je mij wel aan het infuus leggen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 ouwe snoeperd:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 snoeperd is met een d. wat is niet oud? ga je eten bor? jonge snoeperd dan maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 dank je, jij ook wijfie........ maak er wat van he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 zo ben er weer ( en toch ook weer niet?.., had dit op het donderdag draadje geplaats...goeiemorgen? )...flinke hoofdpijn gehad gister en vandaag.( door het bericht van mijn broer) evengoed wel m'n ding gedaan...zelfs nog opgepast gisteravond. nu eerst maar eens vanaf gisteren terug lezen. P.S. Bol... het gaat niet zo lekker mijn ouwe droltje.. ik dacht even van wel, maar helaas...de plek is weer open. verders gaat ie wel goed hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 is er hier iemand die mooie bewerkingen kan maken van een foto? ik zou graag een bewerking naar mijn broer willen sturen, maar ik ben zelf zo'n doos in dit soort dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden