Yvonne Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Verdorie, het stormt hier opeens, het hoost en het onweert.... hondje zit al te trillen als een rietje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 heb je je peukje dan al op yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Morgen Igor. @Suikertje rechts naast de enter toets zit alleen maar dit: ' of dit " Moet toch wel ergens aanwezig zijn. Heb ook nog een ander toetsenbord maar kan hem daar ook niet op vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Had hem gelukkig al op Igor Zo, en nu duik ik de douche in, tijd voor wat actie hier thuis. Ik kom straks nog wel even afsluiten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 é = Alt 130 à = Alt 133 â = Alt 131 en de rest graag verder zelf uitzoeken!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Ik heb ooit eens lijstje hiervan gehad wie weet is het ook op internet te vinden? zie: alt toetsenbord combinatie (op google) de link lukt me niet hier te plaatsen er zijn hele pagina's van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 schuif je een stukje op yvonne? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Ha dank je sha, wat ben je toch een slimme meid!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 http://web.archive.org/web/200...is/type/altnum-du.html Als het goed is staat hij hierboven nu..... Wel even wachten tot de pagina is 'doorgeladen' En nu..... echt wegwezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Yvon, terug komen!!!! Wat mag dit zijn?? oeps...oeps...shame on me geen geduld om te wachten dat ie geladen was!! Voor jou Vonneke :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Soms...heeeeeeel soms kan ik ongeduldig zijn zeker met computers als het me niet te snel gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Dat streepje zit op mijn toetsen bord rechts naast enter onder " teken op zelfde', maar werkt alleen in combinatie bij bepaalde letters. Kreeg net e-mail van ex. En dat al voor 7 uur, erg vroeg. Ga ik nu niet op in verder, doe ik later wel, maar krijg nu al zin in bier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 En wat dacht je daar mee op te lossen Suikertje? De mail verdwijnt er niet door uit je mailbox even een bak extra koffie en alles tot je laten komen met bier op zou je de dingen niet meer helder gaan zien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Yvonne ook al zo bijdehand. Nou maar goed dat ik niet mee heb gedaan aan de IQ test dit jaar. Zal wel ergens op het niveau zwak begaafd zijn uitgekomen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Suikertje luister naar tante Sha, met bier los je niets op. Gewoon laten bezinken en er niet in blijven hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Suikertje, als je eens een lijste met voor en nadelen zou maken voordelen van het drinken wat die je gebracht hebben....! voordelen van het niet drinken wat die je nu brengen..... waar denk je dat je dan voor zou kiezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Wist niet dat je boos werd Shahire. Doe het ook niet, was meer bij wijze van spreken. Ik heb mail snel gelezen en nu weg geklikt en lees hem later wel weer. Daarom wil ik er nu ook niet op ingaan. Ik voel me nu goed en wil dat nog evenb zo houden. Later vandaag ga ik me met mail bezig houden op moment dat ik daar aan toe ben. Maar dank je voor je goede zorg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Juistem...schop onder je kont Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 au Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Maar eigenlijk zei je zelf al dat je het toch niet gaat doen dus chapeau voor jou Suikerspin en inderdaad...pas later lezen en iets mee doen als je er zelf aan toe bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Goeiemorgen. Dagpact: Aicha Nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Spreek ke er later nog wel over Shahire Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Goede morgen allemaal, DAGPACT: Aicha Nancy Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 voor speciale letters ga je naar Start alle programma`s bureau accessoires systeemwerkset speciale tekens succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Goedemorgen allen! Ga een stukje teruglezen. Vandaag een drukke dag, dus zal er niet veel zijn. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden