Spring naar bijdragen

Vrijdag 20 Januari


MarQ

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 312
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dag allemaal,

Helaas vanochtend niet kunnen wandelen, want hevige buien en af en toe een onweersklap. Voor mij is de sportschool ook niets. Ik oefen met apparaten voor ik bij de fysiotherapeut mijn afspraak heb (medische fitness, dus niet van die fanaten), maar voor de rest doe ik het met nordic walken. Dan heb ik wel een tevreden gevoel als ik terugkom. Er zitten hier veel buizerds en andere dieren, in de winter zien we af en toe een vos. Je ziet de natuur steeds veranderen. Het fluitekruid bloeit nu!!!

Ik hou vandaag een rustige dag: wasje draaien, stoofperen koken, dat werk.

Straks ga ik weer voorlezen bij de pleegkleinkinderen. Het gewone leven weer oppakken. Ik zit nog in spanning, omdat mijn zusje nog niets van zich heeft laten horen. Het is daar 9 uur later, dus het heeft ook geen zin om te bellen. Afwachten dus maar.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doen jullie morgen of zondag mee met de tuinvogeltelling van de Vogelbescherming? Het duurt maar een half uurtje en je mag zelf zeggen hoe laat.

Vanochtend zag ik voor het eerst deze winter, in mijn tuin staartmeesjes. Mijn tuin is van postzegelgrootte, maar er staat wel een boom in en veel klimop. Het barst hier van de mussen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben niet zoveel op het forum, althans... Lees wel dingen maar te moe om te reageren. Toch wil ik de nieuwkomers een hard onder de riem steken, goed bezig! Trots op jullie! Ik weet hoe het is om je al aan te melden.... Dan moet je dus met de villen bloot.. Iedereen een fijn en hopelijk droog weekend! Xxxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: JJ
Ben niet zoveel op het forum, althans... Lees wel dingen maar te moe om te reageren. Toch wil ik de nieuwkomers een hard onder de riem steken, goed bezig! Trots op jullie! Ik weet hoe het is om je al aan te melden.... Dan moet je dus met de villen bloot.. Iedereen een fijn en hopelijk droog weekend! Xxxxquote>


hmmm, met de "villen" bloot, das een mensenonderdeel dat ik nog niet ken.

Anyhow, 09/01/2012 gestopt, ik ook dus (voor de tweede keer, heb af en toe al ne keer een terugvalletje). In ieder geval, veel succes gewenst, van een medestopper (das weer een nief woord).

muffin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat is minder sowhat.

hoeft natuurlijk niet meteen negatief

te zijn.

we gaan allemaal een keer

ken zat mensen die heel veel drinken

en toch gelukkig zijn.

en ja dat je niet oud wordt met verkeerde

levensstijl is duidelijk

als je bewust kiest om te drinken net

zoals roken, slecht eten, krijg je een keer

de rekening

blblablab

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo ben er weer ( en toch ook weer niet?..:huh:, had dit op het donderdag draadje geplaats...goeiemorgen? :D)...flinke hoofdpijn gehad gister en vandaag.( door het bericht van mijn broer)

evengoed wel m'n ding gedaan...zelfs nog opgepast gisteravond.

nu eerst maar eens vanaf gisteren terug lezen.

P.S. Bol... het gaat niet zo lekker mijn ouwe droltje.. ik dacht even van wel, maar helaas...de plek is weer open.

verders gaat ie wel goed hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...