Spring naar bijdragen

Zondag 22 januari

Madelief

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 218
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Suiker als je moeilijk zit gooi het maar in de groep hoor. Niet klagen over...... Als mensen het hier moeilijk hebben is daar altijd alle aandacht voor hoor. Ik word een beetje kribbig van het feit dat er altijd wel mensen zijn die klagen dat het forum niet serieus genoeg is. Ik zou zeggen doe je ogen maar eens goed op hoor.:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: BamBam!

Had met mn knotsje het internet eruit geslagen,
vandaar dat ik ff stil was.
.quote>

Bammes ze moeten jou ook geen knotsje geven daar ben je nog veel te klein voor. Daar komen ongelukken van, je kent je eigen kracht niet.
Zal Fjanny wel eens bellen dat ze een beetje op moet gaan letten.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, heerlijk gegeten. Wokgroenten met rijst.

Yum

Ik vraag me wel es af of mensen die hier net komen en meteen zagen over het forum wel echt willen stoppen met drinken.

Suikertje, je zou ook kunnen vragen aan iemand wat die persoon heeft gedaan om te stoppen met drinken.

Je kunt zien dat ik hier al een tijdje kom. Er is niet zo vaak iemand die mij vraagt wat ik gedaan heb om te stoppen. Dat kan me soms hogelijk verbazen.

Ik drink al meer dan vijf jaar niet. Zou dat geen reden kunnen zijn te willen weten hoe ik dat gedaan heb en nu nog steeds doe?

Waarom meteen zeggen dat iemand er niets aan vindt?

Waarom geen vragen stellen. Waarom meteen verwijten.

Zodat iemand kan zeggen; 'ja, ik heb het geprobeerd maar ze zitten daar alleen maar op Libelle nivo te ouwehoeren?

Zou dat het zijn?

Geeft niet, Suikertje, ik wens een ieder een drankvrij leven toe.

Leven zonder drank is niet altijd simpel maar dat was het met drank zeker niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha daar is ons Belgisch knotsje:D

Haaaaai Fleuriepeurisneuri;)

Yeahhhhh, I'm a HOOLIGAN.

Who let the dogs out, whowho.

En meisjes, nou miepen jullie over

die broodbakmachien maar ik drink niet.

En...ik rook niet.

Mag dit knotsje ff een nieuw verslavinkje uitproberen??????

Nu warme witte rijst met bruine suiker en echte boter, mmmmm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bewijzen hoe moet ik nou virtueel in hemelsnaam bewijzen

dat ik van je hou..

hmmmmm ff proberen

:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:

:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:

:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:

Hoe harder je schreeuwt hoe meer ik van je hou Fleur!!!!

(zo genoeg bewijs????)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry Hannah

dat ik je niet zo ingeschat hebt,

beetje dom om je de Libelle aan te raden....

Jij leest idd alleen hoog interlectuele bladen natuurlijk.

Zooo genoeg cynisme weer vandaag voor mij

Suikertje... Je bent nu hartstikke anoniem

dus als je wilt breng je verhaal in of vraag aan mensen vh forum

wat je weten wilt, maar stop met afkeuren om die reden

Ik ga ff eten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...