albertina Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Hihihi, dat zegt genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Originally posted by: Hannah1Ik ben er nét!quote> Alweer te lang dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Net aan de buurvrouw gegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Suiker als je moeilijk zit gooi het maar in de groep hoor. Niet klagen over...... Als mensen het hier moeilijk hebben is daar altijd alle aandacht voor hoor. Ik word een beetje kribbig van het feit dat er altijd wel mensen zijn die klagen dat het forum niet serieus genoeg is. Ik zou zeggen doe je ogen maar eens goed op hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Jaaaaaaaa hoooooooooooor Albertina Wat een mazzel heb jij.... Jij hebt dus en de Libelle en het forum?? pfff dat is echt heel veel Libelle:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Originally posted by: BamBam!Had met mn knotsje het internet eruit geslagen,vandaar dat ik ff stil was..quote> Bammes ze moeten jou ook geen knotsje geven daar ben je nog veel te klein voor. Daar komen ongelukken van, je kent je eigen kracht niet.Zal Fjanny wel eens bellen dat ze een beetje op moet gaan letten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 suikerklontje heeft gelijk stelletje hooligans!! Humor..zelfspot ok. Las geen zelfspot. Van de tafel vegen wel stelletje hooligans!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Ja, goed he Witje, ik heb dubbelop. Nu de Margriet nog. Zoals Bam al zegt. Het is wat je er zelf van maakt. Geklaag over dat het hier er niet serieus aantoe gaat, daar kan ik niets mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Ik ook van jou Fleur:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Zo, heerlijk gegeten. Wokgroenten met rijst. Yum Ik vraag me wel es af of mensen die hier net komen en meteen zagen over het forum wel echt willen stoppen met drinken. Suikertje, je zou ook kunnen vragen aan iemand wat die persoon heeft gedaan om te stoppen met drinken. Je kunt zien dat ik hier al een tijdje kom. Er is niet zo vaak iemand die mij vraagt wat ik gedaan heb om te stoppen. Dat kan me soms hogelijk verbazen. Ik drink al meer dan vijf jaar niet. Zou dat geen reden kunnen zijn te willen weten hoe ik dat gedaan heb en nu nog steeds doe? Waarom meteen zeggen dat iemand er niets aan vindt? Waarom geen vragen stellen. Waarom meteen verwijten. Zodat iemand kan zeggen; 'ja, ik heb het geprobeerd maar ze zitten daar alleen maar op Libelle nivo te ouwehoeren? Zou dat het zijn? Geeft niet, Suikertje, ik wens een ieder een drankvrij leven toe. Leven zonder drank is niet altijd simpel maar dat was het met drank zeker niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Libelle? Lees ik niet...ik ben meer voor den Blik. Spot zo niet met anderen stelletje alcoholisten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Originally posted by: witteIk ook van jou Fleur:sun:quote> Ohhhhhh bewijzen Met cadeautje mag :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Er zijn wel is van die aanbiedingen Hannah dat je bijv de Libelle voor 6x kan proberen Is dat niks voor jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Ha daar is ons Belgisch knotsje:D Haaaaai Fleuriepeurisneuri;) Yeahhhhh, I'm a HOOLIGAN. Who let the dogs out, whowho. En meisjes, nou miepen jullie over die broodbakmachien maar ik drink niet. En...ik rook niet. Mag dit knotsje ff een nieuw verslavinkje uitproberen?????? Nu warme witte rijst met bruine suiker en echte boter, mmmmm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Suikertje, I got your back. Ze zitten allemaal op de cafeïne...echt waar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Originally posted by: albertinaGeklaag over dat het hier erniet serieus aantoe gaat,daar kan ik niets mee.quote> Ja Tinus dat gezever ook altijd? Fleurie Hooligans op leeftijd hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Originally posted by: BamBamWho let the dogs out, whowho.Nondeju...nu zit ik met da lieke in mijne kop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Oeeee dochter is net binnen Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Bewijzen hoe moet ik nou virtueel in hemelsnaam bewijzen dat ik van je hou.. hmmmmm ff proberen :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: Hoe harder je schreeuwt hoe meer ik van je hou Fleur!!!! (zo genoeg bewijs????) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Ja Witje zo is ie wel genoeg hoor hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Fleur. lekker ding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 De tut Snel wegrennen en dan ook nog dochter de schuld geven pffff Hee BamBam Bij dat gerecht eet ik ook altijd gebakken vis mmmmmmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Wat rijst met br. suiker en geb. vis?::$ Ben een beetje melig kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Sorry Hannah dat ik je niet zo ingeschat hebt, beetje dom om je de Libelle aan te raden.... Jij leest idd alleen hoog interlectuele bladen natuurlijk. Zooo genoeg cynisme weer vandaag voor mij Suikertje... Je bent nu hartstikke anoniem dus als je wilt breng je verhaal in of vraag aan mensen vh forum wat je weten wilt, maar stop met afkeuren om die reden Ik ga ff eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 dat is zelfs 1 van mn lievelingsgerechten tante Bol:D Moet je is proberen, je gaat t vast lusten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden