Yvonne Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Spike, ik ben het met je eens. Ik denk inderdaad dat een gezonde portie humor je door moeilijke momenten en periodes heen kan helpen, evenals jezelf niet altijd even serieus nemen. Dat neemt niet weg dat een mens problemen wel serieus moet aanpakken, das weer wat anders. Maar die humor is broodnodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Haaa die Bol... lekker... het zit er ook aan te komen hè? Kan nooit lang meer duren.. IK heb een bos tulpen op tafel staan op dit moment, heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 ja maar dat vind ik toch erg moeilijk om humoristisch te zijn als ik niet lekker in m'n vel zit. Dan voel ik toch dat ik veel moet forceren en dat gaat bij mij erg moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Spike, zelfspot of galgenhumor helpt mij ook hoor! Soms is dat gewoon nodig, eventjes wat lucht. Het is soms al zwaar genoeg en dan een beetje humor erbij is wel zo fijn. Helemaal mee eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 ik ruik het voorjaar altijd, hebben jullie dat ook? Ik zie het aan het licht, het is anders dan in het najaar. Ik voel de warmte al, als het zonnetje schijnt. Tja een voorjaarsgevoel. Je lekker voelen of zo. energie krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Kan ik me indenken Bol, als dat zo is... helpen wij je wel een handje Maar zonder gekheid, het kan gewoon helpen als je op zo'n moment eens vanuit een heel andere hoek naar jezelf kijkt.. Pffffff, krijg steeds meer honger (trek dan natuurlijk), ik ga aan de kook zo langzamerhand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Humor???? HUMOR. Het leven is anders niet om te lachen hoor dus, enzo, zeg ik dan maar. HALLOOOOOOOOOOOOO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 'Galgenhumor' ... dat woord zocht ik ook in dit verband. Bol, ik beloof je.... het wordt voorjaar, kan nog een paar weekjes duren, maar het komt er aan. En oooooh , die heerlijke voorjaarsluchten dan weer en die mooie plaatjes van ontluikend groen (pffff, wist niet dat ik nog zulke ouderwetse woorden in mijn hoofd had zitten, ik word oud geloof ik.)... En nu koken, begin geloof ik high van de honger te worden..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Tetereteteretettttetetetereteytereteterete :beer::camera::huh: :Disgust;:$:light: :(:wine: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 OH ZO! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Bam.... best wel af en toe... Ook hoi... VON........... OPZOUTEN !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Wat zitten jullie nou te miepen over het voorjaar meisjes. Leef in het NU. Het is WINTERRR. Nou ja, moesson periode momenteel maar ja. Gaan jullie allemaal je arkje maar bouwen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Spke heeft een scheeltje tralalalalala Nanananananana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Ik word er nog lyrisch van, wat een gemeut, voorjaar? Het is januari dames, niet overdrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Precies, gemeut. Dat is het. Hallllooooooo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Gniffel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 :) K'heb een broodbakmachien gekocht via marktplaats. Niet zo groot. Ik wil consuminderen maar soms even niet, dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Gna, gna. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 OMG, wat moet je daar nu weer mee? Echt weer een impulsaankoop? Drie keer gebruiken en de kast in. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Volgens mij zijn er een paar heel erg van janloers dat de Bol hier de zon heb gesien. Nanananana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Bol, ik kan de zon wel in het water zien schijnen hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Ja, lekker verantwoord eten. Meteen een nieuw gebit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Hoi, Ik zit nu al een tijdje mee te lezen. Toch even een ergernis. Dit lijkt toch echt meer op een libelle forum dan op een adb forum. Fijne avond iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Tsssss, niet zo mekkeren hoor. Laat me nou ff uitproberen, ja! Had met mn knotsje het internet eruit geslagen, vandaar dat ik ff stil was. Suikertje, breng in wat je wilt. Het forum is ook wat JIJ ervan maakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Suiker, dat moet ook kunnen. Er wordt al genoeg geschreven over de hele dag trek in alcohol. Een gezonde tegenhanger. Erger je niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden